Met tranen in me ogen, zo herkenbaar 27 februari 2009 hetzelfde meegemaakt met mijn helaas 7 jarige mannetje heel veel sterkte. Ik leef met je mee en verdriet wordt minder maar weggaan zal het helaas niet.
Leen
Geplaatst: 27-08-09 18:47
ik heb echt tranen in mijn ogen, het is ontzettend mooi geschreven. Heel veel sterkte !
ook ik was echt geraakt door je verhaal, je filmpje...Je hebt gedaan wat je kon en ik denk dat je een superbaasje bent geweest. Wat lief ook dat je broer zoveel tijd heeft gestoken in het leren kennen van zijn stem.
Ook al is het k*t, je hebt gedaan wat je moest doen! Idd wij mensen hebben bij het slachten een eng idee,voor het dier is het snel en pijnloos, hij merkt er weinig van!
super broer heb je,daar moet je zuinig op zijn(dat weet je vast)
Zo herkenbaar! Ik heb 3 weken geleden hetzelfde traject afgelegd met mijn topper. Je omschrijft het exact zoals het is.
Sterkte
Cynthia82
Geplaatst: 26-07-10 19:25
Dit is al een oud bericht, maar hij kwam op de eerste pagina te staan, omdat er gisteren mensen op hebben gereageerd. Ik heb hem gelezen en zit echt te huilen. Wat heb je het mooi een puur geschreven... En wat zag hij er vreselijk schattig, oud uit..
Sterkte, al is het al eventjes geleden, dit gevoel went vast nooit!
WinSel
Geplaatst: 26-07-10 19:27
Kippevel en tranen, jeetje wat vreselijk Je hebt het mooi geschreven