Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annett1990 schreef:aerdenhout1 schreef:Sorrie als het wat bot overkwam na het terug lezen dacht ikzelf ook wel...oeps!!! zo bedoelde ik het zeker niet! Maar als een paard het zo benauwd heeft ( wat ik uit het bericht begreep) is in laten slapen op zo'n moment denk ik de beste oplossing, zeker als je al bang bent dat hij de nacht niet zal halen. En 41 is natuurlijk een prachtige leeftijd, dat halen veel paarden niet.
alabaster...kijk eerst even in je eigen straatje en stop eens met zwart maken, je begint erg vervelend te worden!
Ja wat denk je wat je zelf zou doen :S als je daar bang voor zou zijn zou jij misschien ook niet meer helder (doordat je bang bent en je zorgen maakt) kunnen nadenken en dan vervolgens maar gewoon de nacht afwachten..
Als die pony 41 jaar geworden is en moeite had met ademhalen heeft ie echt geen vreselijke strijd meer gehad hoor. Dan is ie inderdaad waarschijnlijk gewoon rustig ingeslapen.
En als je het dan terug leest en denkt oeps moet je misschien volgende keer even na denken voor je het er neer zet..
TS:Sorry dat ik hier nu nog op reageer (van hierboven..)..
Je hebt het heel mooi geschreven.. K had wel even het kippevel op mn armen staan en moest ook wel even slikken..
Wat een leuk beestje zeg.. En wat een boel heb je mee gemaakt, bijna je hele leven ermee door gebracht
Gelukkig heb je lang van haar mogen genieten al maakt dat het misschien juist wel moeilijker om haar dan te moeten missen..
Veel sterkte ondanks dat het al lang geleden is..