Even een overzicht van je laatste weken, het is zo snel geggaan, niet voorspelbaar; ongelovelijk; verschrikkelijk.

07-07-2004
09-06-2008
Ergens.
Ergens in september ga ik met je springen op de Ermelo dag.
Je gaat mee met marathons binnenkort, om de dresuur samen met Magic te lopen. Monty en Magic lopen dan de hindernissen.
Week 22
Joke heeft me gevraagd of ik wedstrijden op je wil starten. Natuurlijk wil ik dat

Week 23
Geert galloppeerd voor het eerst met je voor de wagen, zoals verwacht doe je het zeer goed. Je bent ook altijd zo braaf!
8 juni 2008
Je hebt vandaag je eerste (men) wedstrijd. het gaat heel goed. Je wordt eerste en haalt 181 punten.
Als je het doet, doe het dan goed. Met deze instelling gooi je 2 pionnen om bij de vaardigheid, gekke pony

9 juni 2008
Je staat zielig in je stal. Het zal wel van de warmte komen, van gister. Je ben immers de hele dag weggeweest!
Je wordt slechter en Joke besluit Marlissa (verzorgmeisje) te bellen, aangezien ik in Groningen ben en Ingrid toetsweek heeft.
Ik krijg een krabbel van Joke (15:00):
"ringo is vandaag een beetje zielig hij zal het gisteren wel te warm hebben gehad denk ik
doei"
Ze weet dat het slechter gaat dan een beetje zielig, maar laat hier niets van los. (Ging er niet vanuit dat het niet beter werd)
Je temperatuur wordt gemeten en boven verwachting blijk je hoge koorts te hebben. We schakelen de veearts in. Alleen als de koorts daalt kunnen we met je heen naar Wolvega.
We koelen je dus.
Om half 6 komt de dierenarts weer. Hij verteld dat je al stervende bent, maar toch besluiten we je naar Wolvega te brengen. Je komt er aan, daar is het ook mee gezegd. In de trailer ben je overleden, waarschijnlijk is er iets geknapt in je, precies weten we niet.

Zo jong, je gaat er niet vanuit. Hoe kan het nou? De ene dag loop je een wedstrijd zeer goed, de andere dag ben je er niet meer

Een jaar geleden is precies hetzelfde gebeurd met het paard van mijn vriendin, ook nog jong.
4 jaar, onverwachts een scheur (?) in zijn darmen; dood.
Ringo Rest in Peace
mena bedankt voor je steun