omdat het toen niet zo goed ging met 2 van de paardjes
Helaas hebben we de beslissing moeten maken om Desje en Dee te laten gaan...
Destiny mijn lieve meisje, heb haar ruim 11 jaar gehad en zo veel meegemaakt met haar.
Ze was al jaren afgekeurd voor de sport ivm spat & HKO en de spat is verder gaan woekeren maar toch bleef Desje zelfs de DA's verbazen en deed ze het echt nog supergoed, zeker toen ze regelmatig Tildren kreeg, maar nu was er helaas niets meer wat we nog voor haar konden doen.
Op haar laatste dag hebben we nog foto's&filmpjes gemaakt en heb ik 's avonds nog een allerlaatste buitenritje gemaakt, we zijn langs al onze oude crosspaadjes gereden en Des wilde zó graag en vertrok op al onze bekende paadjes en net zoals altijd stopte ze ook keurig op het einde van het pad.
Des leefde helemaal op, de afgelopen weken wilde ze alleen nog maar liggen in de wei maar tijdens ons ritje was ze helemaal wakker en gaf nog 1x alles en we hebben echt een super ritje gehad

Heel de rit de oortjes strak naar voren en heel de omgeving in de gaten houden, precies zoals ze altijd was geweest

Desje ik zal je nooit vergeten, bedankt voor alle fijne jaren samen!!

Destiny 02-07-1990 - 26-05-2008 rust zacht meisje

Dee'tje was het paard van mn moeder, als 16 jarige gekocht en echt een superbraaf beginnerspaard maar in het bos een heel stuk wakkerder en wilde dan graag lopen! Helaas kreeg ze de laatste jaren steeds meer last van haar longen en maakte ze taai wit slijm aan waardoor ze erg benauwd was. Daar kwam nu bij dat ze ook in heel haar lichaam stijf was geworden en ze kwam ook niet meer uit haar wintervacht. Zelfs haar ogen gingen dof staan, voor ons een teken dat het voor Dee'tje zelf allemaal niet meer echt hoefde..
Helaas is ze precies op haar 23e verjaardag weggegaan, extra zuur maar gelukkig beseft ze dat zelf natuurlijk niet.

Desire 26-05-1985 - 26-05-2008 rust zacht omaatje

Heb nog een foto topic gemaakt met de mooiste foto's van de laatste dagen... [ITP] Afscheidfoto's van Destiny, rust zacht meisje...