ik heb vorige me pony shaparon in laten slapen ( die ik al meer dan 7 jaar had), ze was nog al ziek, haar longen functioneerden niet meer goed en zezat contstant aande prednisolon, vorige week hebben we de knoop door gehakt en haar in laten slapen

dit was alleen wel ene probleempje, ze hield zowieso al niet van dierenartsen en prikken, dus hadden we haar van te voren al een kalmerend middel gegeven en ze was heel mooi rustig.... tot de DA kwam toen was ze weer wakker en kregen we met geen mogelijkheid die spuit erin... dit vond ik al erg want ik moest zelf shaparon vast houden want niemand anders kan haar houden als de DA er is. na ongeveer een half uur hebben we het opgegeven.
toen kwam de DA met een idee dat we zelf de eerste spuit zouden geven vlak voor hij kwam ( mijn moeder kan spuiten want ze is zuster geweest). wel riskant maar je moet toch wat. dus hebben 2 dagen later mijn moeder en ik de eerste spuit gegeven. en het werkte zowaar ze bleef heel rustig en ook toen de DA kwam. daarna is alles heel rustig gegaan.
Ze is maar 15 jaar geworden.
dit was me lieve shaparon