Ik heb toestemming van de manege
reacties mogen graag!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tallie_Ho schreef:Ik mag het eigenlijk niet zeggen..
Krijg een beetje het idee dat we in het ootje worden genomen
Als dat niet zo is, dan wens ik TS heel erg veel sterkte en bied ik bij voorbaat mijn verontschuldigingen aan
Citaat:Ik zal je nooit missen!!!
Silence schreef:Heb alleen wel vraagtekens bij deze opmerking die je maakt:Citaat:Ik zal je nooit missen!!!
Neem aan dat dat een foutje is.
denice schreef:Zo, die manege maakt snel moeilijke beslissingen!
Ten tweede zou ik me afvragen of ik op een manege wil rijden waar de paarden zo makkelijk afgeschreven worden.
denice schreef:Zo, die manege maakt snel moeilijke beslissingen!
Teneerste is het natuurlijk jou fout niet.
Ten tweede zou ik me afvragen of ik op een manege wil rijden waar de paarden zo makkelijk afgeschreven worden.
jildatjeh schreef:Ik rij op een manege en daaar rij ik nog maar 1 maanden ofzo! Toen ik voor het eerst daar mijn les had zag ik daar een prik bord!! Ik wou even kijken wat er allemaal op stond!!! Er stond op een briefje dat er een pony dood was gegaan![]()
Ik ging niet huilen ofzo wand ik had die pony nog nooit gezien maar hij lag nog naast het hok en dat zag er heel zielig uit!!! De volgende les mocht ik op een heel leuk klein schimmeltje!! Die was heel leuk alleen halverwegen de les moest ik afstappen omdat hij kreupel begon telopen! Toen zij ze dat ik hem maar op stal moest zetten wand ze zouden hem deze week niet meer gebreuken!!! De volgende week keek ik op het prikbord en daar stond op dat dat kleine schimmeltje doood was gegaan wand er was iets met zijn voet ofzo! Precies weet ik niet!!! Ik kan het nog steeds niet geloven wand elke week als ik daar weer ben denk ik weer dat het mijn schuld is wand ik was de laatste die erop had gereden en het was de eerste keer ddat het gebeurde dat kreupel lopen!!!! Ik zal je nooit missen!!!
reacties mogen graag!
Netje schreef:jildatjeh schreef:Ik rij op een manege en daaar rij ik nog maar 1 maanden ofzo! Toen ik voor het eerst daar mijn les had zag ik daar een prik bord!! Ik wou even kijken wat er allemaal op stond!!! Er stond op een briefje dat er een pony dood was gegaan![]()
Ik ging niet huilen ofzo wand ik had die pony nog nooit gezien maar hij lag nog naast het hok en dat zag er heel zielig uit!!! De volgende les mocht ik op een heel leuk klein schimmeltje!! Die was heel leuk alleen halverwegen de les moest ik afstappen omdat hij kreupel begon telopen! Toen zij ze dat ik hem maar op stal moest zetten wand ze zouden hem deze week niet meer gebreuken!!! De volgende week keek ik op het prikbord en daar stond op dat dat kleine schimmeltje doood was gegaan wand er was iets met zijn voet ofzo! Precies weet ik niet!!! Ik kan het nog steeds niet geloven wand elke week als ik daar weer ben denk ik weer dat het mijn schuld is wand ik was de laatste die erop had gereden en het was de eerste keer ddat het gebeurde dat kreupel lopen!!!! Ik zal je nooit missen!!!
reacties mogen graag!
Weet je, als het echt zo is vind ik het heel erg, maar wil je voortaan proberen een beetje beter Nederlands te schrijven:
1 maanden?
telopen
gebreuken
wand
en dan laat ik nog de helft zitten. Iemand van jouw leeftijd kan toch wel een beetje beter schrijven?
Roxx schreef:denice schreef:Zo, die manege maakt snel moeilijke beslissingen!
Zo, dat is een snelle conclusie! Je zou ook kunnen zeggen dat het juist een goede manege is dat ze de pony zo snel hebben laten onderzoeken. Op veel plaatsen wordt het eerst maar even een tijdje aangezien. Het is heel goed mogelijk dat er een zeer pijnlijk en onherstelbaar gebrek geconstateerd is en dat het daarom zo snel is gegaan.
TS: het is echt jouw schuld niet hoor!
jildatjeh schreef:en telopen is goed!
Netje schreef:Weet je, als het echt zo is vind ik het heel erg, maar wil je voortaan proberen een beetje beter Nederlands te schrijven:
1 maanden?
telopen
gebreuken
wand
en dan laat ik nog de helft zitten. Iemand van jouw leeftijd kan toch wel een beetje beter schrijven?
denice schreef:Ten tweede zou ik me afvragen of ik op een manege wil rijden waar de paarden zo makkelijk afgeschreven worden.
Citaat:Voor de topicstarter: je hoeft jezelf de schuld niet te geven, hier kun jij niets aan doen. Geen gewoon gezonde pony loopt ineens kreupel omdat jij er op gereden hebt, er zal wel iets serieus mis zijn geweest wat al langer sluimerde en ineens de kop opstak.