Ben blij dat er nog wat kinderen van haar bij mij op stal zijn gebleven(oa Webster S van Spokey)en Flair S.Op dit moment staat er zelfs een achterkleinkind van haar op stal(uit het ongelukje van Ragazzo S)Ook staat er nog een 4 jarige Rubiquil en een 7 jarige Jetstream van haar op stal dus vergeten zullen we haar niet zo gauw.Op dit moment ben ik steeds de tijd aan het overdenken dat ik met haar op wedstrijd ging en waarom ik zo gek op haar ben.En ik weet het nu:Dit is een paard wat mij op wedstrijd nooit heeft laten vallen.Ze vond het prachtig om op wedstrijd te gaan.Ze was maar 1.52m maar in de baan leek ze wel 1.65m.Mensen langs de kant konden nooit geloven dat ze maar zo klein was.Toen FlairS 6 weken was liep ze haar eerste proefje alweer in het Z en ze vond het geweldig dat ze even van dat kind af was.Dat kon je gewoon aan haar zien.Ook een van haar eigenschappen is dat ze als ik in haar box sta ze constant de buren wegjaagt.Ze mogen niet kijken.Alleen stond ik er wel eens tussen en dan zag ik ineens een rij glimmende tanden op me afkomen.