Ik mis hem zo
Vorige week maandag begon het hij ging liggen en ik zag dat hij zich niet lekker voelde ik ben gelijk met hem gaan lopen ik zette hem op stal en dat ging weer goed
de volgende ochtend ben ik naar de dierenarts gegaan om te vragen over zijn diarree en dat hij zich suf voelde de volgende dag kwam de dierenarts en ging voelen ze voelde een soort gasbel en nog iets vreemds ze had bloed afgenomen en zijn mest zou ook onderzocht worden ik moest veel met hem gaan lopen voor dat gas de volgende dag zou de dierenarts komen en dat was op tijd hij begon nou echt ziek te worden ze voelde alles nog steeds ik raakte in paniek ik dacht hij gaat dood een voorgevoel hij moest uiteindelijk naar roosendaal eenmaal daar aan gekomen ze gingen ook voelen en inderdaad er zit wat een verstopping en allemaal gas dus ze deden hem spoelen en hij moest aan het infuus omdat hij begon uit te drogen vrijdag hebben ze hem weer gespoeld weer aan het infuus vrijdagavond voelde hij zich weer niet zo lekker zaterdag was de uitslag van het bloed er niet best zn witte bloedlichaampjes waren te laag en de rest was ook niet best zaterdag avond voelde zich weer niet lekker zondag op zijn verjaardag was zijn bloed nog slechter sochtends smiddags werd ik gebeld dat het slecht ging en als het heel erg slecht werd dat ze hem dan mochten opereren en dat mocht van mij ben smiddags nog bij hem geweest met het voorgevoel dat hij niet langer zou leven dus had al afscheid genomen en hij merkte ook wat want hij kwam steeds met zn snoetje bij mij savonds werd ik gebeld van dat hij toch geopereerd moest worden ik in de hoop van ik hoop dat hij het overleeft
en dat me tel niet over zou gaan en ja hoor uurtje later telefoon wat bleek zijn dunne darm is net zo dik als zn dikke darm vandaar dat hij zo mager is omdat de dunne darm de voedingstoffen niet goed meer kon opnemen en zijn peralstiek was ernstig verstoord dus daardoor krijgt hij verstoppingen het beste is om euthanasie te doen hij zou niet meer beter worden alleen maar slechter ik moest nog ja zeggen en heb ik ook gedaan mijn schat zou alleen maar pijn lijden en ik wou het beste voor hem ik heb het nou erg moeilijk ik mis hem zo ik wou hem nog een heel leuk leven bezorgen
even wat voorgeschiedenis eind februari kwam ik hem tegen gelijk verliefd was erg mager maar de dierenarts een goede wormenkuur laten geven en maismeel hooi biks enz goede voeding misschien was hij wel ondervoed geweest of had hij wormen nou 17 maart is hij van mij geworden rijden ging lekker en zag hem wat dikker worden ik had mijn startkaart met hem al aangevraagd want dressuur vond hij super!!
waarschijnlijk waren zijn darmen aangetast door de wormen of iets anders daar konden ze niet uit komen.
Ik heb hem dus niet lang gehad maar in die maanden ben ik gigantisch veel van hem gaan houden
R.I.P mijn lieve snookie