ik zal beginnen bij het begin.
ik heb haar gekocht bij een handelaar. geen keuringen of wat dan ook. toen ik haar net had bleek dat ze dampig is. een jaar later kreeg ze in de lente zware hoefbevangenheid. de dierenarts had haar als opgegeven maar ze kwam er bovenop. naar 2 weken kreeg ze weer een zware terugval. weer vertelde de dierenarts ons dat we het eigenlijk wel op konden geven en er was al een afspraak gemaakt om in te laten slapen ongeveer. maar ze knapte toch weer op en een paard dat aan het opknappen is laat je niet inslapen..
Het ging een winter goed maar in het begin van de lente werd ze atactisch verklaart. waarschijnlijk kwam dat omdat ze gerold had over een stok ofzo. de dierenarts kwam er weer bij en vertelde ons dat ze weinig kans had om op te knappen. ze kreeg een maand medicijnen en dan moest het echt verbeterd zijn. en dat was het! maar het is nooit helemaal goed gekomen..
en nu een jaar later weer heeft ze chronische darmontsteking.. dit is erg langzaam ingeslopen en ze heel sterk vermagerd. ze heeft een maand lang pretnilson gehad en dan moest het over zijn want de dierenarts geeft haar nu niks meer. en het is dus niet over

ze is echt op ik denk dat ze er zelf ook wel vrede mee heeft ze heeft echt geen puf meer

ik ga haar echt heel erg missen als het zover is!