[IM] Hele nachten lopen huilen over mijn paardje !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iSaBeLL

Hele nachten lopen huilen over mijn paardje !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 12:24

ik moet het hier gewoon even kwijt !
ik loop al een paar nachten te huilen omdat mijn lieve paardje brenda heb verloren ! het is nu zo 5 weken geleden , maar elke keer als ik het woordje brenda hoort dan shieten de tranen weer in me ogen ! en als ik savonds dan op bed lig , dan denk ik aan al die mooie herinneringen en dan moet ik gewoon echt huilen ! en ik moet dan ook weer aan denken hoe het is gekomen !

ik moest dit gewoon echt even kwijt !
ik kan het nog steeds niet geloven

gr.
janise

het verhaal van die dag !

nou ik was vanochtend aan het rijden en het ging hastikke goed dus thuis nog even in de wei wezen rijden , en toen kwam mijn vader er aan dus ik ging afstappen en wou haar op stal zetten , maar ze wou niet mee lopen en ze wou gaan leggen maar ik aan haar hoofdstel trekken dat ze niet mocht gaan liggen . en toen sprong ze op zij , en viel ze neer . en heel diep ademmen en met haar benen gek doen , en mijn vader ging mensen bellen enzo dierenarts . maar ik zat daar in mijn eentje met brenda en ze hinnekte nog soort maar toen ademde ze niet meer en was het egt voorbij waarschijnlijk was het een hartstilstand

ze was altijd super in dressuur en springen , ik vertrouwde haar en zij mij .. altijd een super leven hier gehad , waarom dit ? ze kon hier gewoon geen beter leven lijden elke dag rijden en in de wei knuffellen en nog veel meer dingen , setjes mooi zadel mooie spullen waarom?

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door iSaBeLL op 07-05-06 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Isabella_

Re: Hele nachten lopen huilen over mijn paardje !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:26

ja het is misschien heel sneu enz.
maar het moest misschien eenmaal!
nog veel sterkte!

Horsesandme

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:27

is toch te begrijpen dat je verdrietig bent.
Ik krijg soms nog steeds de tranen in me ogen als ze over me vorige hond rakker beginne terwijl die al 5 - 6 jaar dood is

Je houd tenminste veel van m

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:27

heel veel sterkte.
heb je toevallig een eerder topic waar het verhaal staat? dan weten we hoe en wat.
zo niet: hoe is het gebeurd?

nogmaals: heel veel sterkte, maar je komt er wel doorheen

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 12:30

ik het even aangepast

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:33

Verdriet moet slijten dat gaat niet zo 1,2,3 over. Soms gaat het nooit over, je moet gewoon de tijd nemen om het een plekje te geven. Daarbij is het juist goed om aan de mooie herinneringen die je hebt te denken !
Sterkte er mee!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:38

Mijn pony is door mn buurman overleden. Ik hield zoveel van dat paardje. Ik heb er net als jouw wekenlang om gehuild.

En nog steeds moet ik huilen. Ik heb wel geleerd dat je het niet kan accepteren maar wel een plekje kan geven. Huil gewoon zoveel als je wilt, en het slijt absoluut niet maar je kan het op een gegeven moment een plekje geven en zeggen: Ik ben blij dat ze zo mooi leven gehad heeft.

heeeel veel sterkte

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 12:41

Dat is vervelend, heel erg zelfs dat je je paardje verloren hebt. Huilen is dan juist goed. En vooral als je denkt aan alle mooie dingen die jullie samen hebben gedaan, je moet het gewoon nog een plekje geven.

Sterkte ermee

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 14:10

Ik ga even temmen, we hebben sinds vandaag een subforum voor overleden paardjes.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 16:40

.
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 19-01-25 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 17:54

ok dankje

Sammiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:30

Mijn paard is 5 weken geleden een uur geleden ingeslapen.

Elke dag denk ik nog aan haar,
ik krijg elke keer weer vragen over haar.
Hoe het met haar gaat,
niet wetend dat ze er niet meer is.

Dingen die herkenbaar zijn in paarden,
Diva zou ook bij je komen staan , aandacht vrage.

Ze zou het doen, maar ze is er niet.
Ze kan het niet meer doen.

Sterkte

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:33

dankje !

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:34

Ik kan het me goed voorstellen dat je het er zo moeilijk mee hebt!
Dat moet toch z'n tijd hebben en dat duurt even. In ieder geval, krop je verdriet niet op, laat het maar komen. Dat is vaak beter, helemaal in het begin. Later kun je het een plaatsje geven.

Sterkte ermee!

Deetjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:36

volgens mij had ik eerder ook al eens een topic hier over gelezen! Lijkt me heel erg als je je eigen paard ziet sterven,Heel veel sterkte!Ik vind het niet gek dat je daar avonden om moet huilen

marfiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:37

vreselijk dat je beest zo uit je leven gerukt is. ik begrijp dat dit heel erg moeilijk voor je is, krijg ook kippevel van het idee dat je dat zomaar kan overkomen..
Heel veel sterkte

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:38

Heel veel sterkte
En idd, als je moet huilen, gewoon doen

lascolover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:40

wat erg.... zo ineens ik kan me goed voorstellen dat je zo verdrietig bent! maar dat is een heel mooi teken van hoe veel je van haar hielt ! nog heel veel sterkte ermee!

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 19:40

ik hoop echt dat dit jullie nooit overkomt !
want het is zo erg als je je paardje zo ziet sterven opeens nog een hinnekje om te zeggen dat het zo beter is ! nou ik heb toen elke dag gehuild !

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:50

iSaBeLL schreef:
want het is zo erg als je je paardje zo ziet sterven opeens nog een hinnekje om te zeggen dat het zo beter is ! nou ik heb toen elke dag gehuild !

Mijn Amethyst is in mijn armen ingeslapen. Ik vond het eigenlijk wel fijn dat ze zo dicht bij me was toen ik haar in liet slapen. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 19:59

Nerwen schreef:
iSaBeLL schreef:

Mijn Amethyst is in mijn armen ingeslapen. Ik vond het eigenlijk wel fijn dat ze zo dicht bij me was toen ik haar in liet slapen. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Olymp is ook in mijn bijzijn ingeslapen.. Ze was voordat ze een spuitje kreeg erg aan het vechten, het spuitje heeft het alleen maar versneld, want ze was al op weg aan het gaan naar de hemel.. Maar doordat ze zo lag te vechten heeft het een tijdje geduurd voordat ik bij haar kon gaan zitten..

Sammiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 20:24

Toen ik naar die kamer ging, weet niet hoe ze dat noemen.
Ze stond even op stal, operatie van een veulen.

Toen ik er wou halen, toch nog een hinnikje, baasje help me.
Ze was gaan liggen, ik heb haar omhoog getrokken en de assistente omhoog geduwd.

Toen wankelt richting de kamer.
Ik heb met mijn hoofd naast hare gelegen, en afscheid genomen, ben er ook de hele tijd bijgeweest.

Jes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:35

Jeetje meid... Dat is echt schrikken... Ik heb mijn paardje nu 4 jaar geleden in laten slapen... Heb het er nog heel vaak moeilijk mee.... De eerste nacht heb ik volgens mijn moeder in mn slaap liggen huilen........ En ik heb het nu vaak nog.....
Ik hoop voor je dat je het snel een plekje kan geven... Sterkte!

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:41

het is niet niks.... heel veel sterkte... tuurlijk je blijft aan haar denken, je blijft de herringeringen opdoen... maar probeer toch verder te leven, met de rest van je paardjes..... geef je noortje een knuffel van mij?? en jij ook een dikke knuffel!

Sterkte nogmaals!....

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:42

Wat verschrikkelijk voor je meissie.
Wat naar om er bij te zijn, op zo'n manier het leven beindigen is echt verschrikkelijk. Ik weet hoe het is om iets levends te verliezen waar je zo veel van houdt en waar je een intense band mee had, waar je jaren van hebt genoten en wat nu zo plotseling weg is. Heel veel succes bij het werken van dit verschrikkelijke verlies. Neem de tijd om dit te verwerken en dit verlies te accepteren.
Heel veel sterkte en liefs!