ik loop al een paar nachten te huilen omdat mijn lieve paardje brenda heb verloren ! het is nu zo 5 weken geleden , maar elke keer als ik het woordje brenda hoort dan shieten de tranen weer in me ogen ! en als ik savonds dan op bed lig , dan denk ik aan al die mooie herinneringen en dan moet ik gewoon echt huilen ! en ik moet dan ook weer aan denken hoe het is gekomen !

ik moest dit gewoon echt even kwijt !
ik kan het nog steeds niet geloven

gr.
janise
het verhaal van die dag !
nou ik was vanochtend aan het rijden en het ging hastikke goed dus thuis nog even in de wei wezen rijden , en toen kwam mijn vader er aan dus ik ging afstappen en wou haar op stal zetten , maar ze wou niet mee lopen en ze wou gaan leggen maar ik aan haar hoofdstel trekken dat ze niet mocht gaan liggen . en toen sprong ze op zij , en viel ze neer . en heel diep ademmen en met haar benen gek doen , en mijn vader ging mensen bellen enzo dierenarts . maar ik zat daar in mijn eentje met brenda en ze hinnekte nog soort maar toen ademde ze niet meer en was het egt voorbij waarschijnlijk was het een hartstilstand
ze was altijd super in dressuur en springen , ik vertrouwde haar en zij mij .. altijd een super leven hier gehad , waarom dit ? ze kon hier gewoon geen beter leven lijden elke dag rijden en in de wei knuffellen en nog veel meer dingen , setjes mooi zadel mooie spullen waarom?