Je hebt 24 jaar mogen worden… 22 jaar mijn beste maatje.
Mijn hart ligt in een miljoen stukjes.
Wat ga ik je missen ❤️

Ik kan het nog steeds niet bevatten...
Op 5 december werd ik 's middags gebeld door de stalbaas. 'Angel is niet goed, ze rolt en slaat'. Gelukkig werkte ik thuis en stond ik in 5 minuten op stal. Het was duidelijk goed mis en meteen de dierenarts gebeld. Wat duren 20 minuten dan lang.. Pijnstilling en darmverslappers gaven niet de gewenste reactie en al heel snel kreeg ik 2 keuzes: of inslapen, of naar de kliniek.
We hebben haar direct opgeladen en zijn naar de kliniek gegaan. Hier zijn ze meteen met haar aan de slag gegaan. Helaas kwam er geen duidelijke oorzaak uit het rectaal- en bloedonderzoek en echo van de buik. Dus ook hier kreeg ik heel snel 2 nieuwe keuzes: of inslapen, of meteen opereren.
Omdat er op dat moment nog niet duidelijk was wat er aan de hand was heb ik voor opereren gekozen. Echter bleek tijdens de operatie dat ze een gestengeld lipoom had wat om haar darm was geslagen, en de helft van haar darmen was al afgestorven. Op het moment dat je dit hoort wordt de grond onder je vandaan geslagen en kun je maar 1 ding doen, je allerliefste paard laten gaan..
The worst part about losing your horse isn't the day they die.
It's the day after.
And the day after that.
And the day after that.
When you wake up and remember: they're gone.

Allerliefste Angel, bedankt voor alles. Wat een leegte laat je achter..
Farewell
Until we meet again.
I hold you close within my heart,
and there you will remain
To walk with me throughout my life
until we meet again.
heel veel sterkte!