Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrthe3 schreef:Tatoeëren met as heb ik me over laten informeren maar schijnt dat dat helemaal niet kan helaas... Leek mij ook wel mooi maar het schijnt dat de as helemaal niet in de tattoo komt.
Xyris schreef:Op mij niet van toepassing, maar denk eens na over meer artistieke toepassingen. Sommige mensen laten zich tatoeëren met de as, maar ik ben er vrij zeker van dat er ook mee geschilderd kan worden bijvoorbeeld.
KimD schreef:Xyris schreef:Op mij niet van toepassing, maar denk eens na over meer artistieke toepassingen. Sommige mensen laten zich tatoeëren met de as, maar ik ben er vrij zeker van dat er ook mee geschilderd kan worden bijvoorbeeld.
Dit is overigens lariekoek, de as wordt zogenaamd gemengd, maar is te dik om daadwerkelijk mee getatoeëerd te worden.
Het blijft als het ware op de huid liggen en dus weggehaald met een doekje. Gaat bij deze tattoo's echt om het (fake) idee voor diegene die het wilt.
JoyCiej007 schreef:KimD schreef:
Dit is overigens lariekoek, de as wordt zogenaamd gemengd, maar is te dik om daadwerkelijk mee getatoeëerd te worden.
Het blijft als het ware op de huid liggen en dus weggehaald met een doekje. Gaat bij deze tattoo's echt om het (fake) idee voor diegene die het wilt.
Hoe weet je dat? Waar haal je die info vandaan?
Volgens mij klopt dit namelijk echt niet. Waarom zou een tattoo-artiest hier over liegen?
Myrthe3 schreef:Dankjewel Roodvos, jij ook nog sterkte. Ga je alles begraven of een deel?