How do you look at someone you love more than life itself and know...
It's time to say goodbye and let her go..
The end of my favorite fairy tale..
De allermooiste ster aan de hemel...
De pijn die ik voel is onbeschrijfelijk...
Mijn trots, mijn vechtertje maar vooral mijn allerliefste vriendinnetje.. Woorden schieten tekort.
Wat heb jij afgelopen 7 jaar ellende gehad, van Leverbot tot een mega botwond, van een tumor in je hoofd tot kissingspines en dat is nog niet eens de helft. Maar wat bleef je vechten voor je leven, om beter te worden.
Helaas voelde ik dat er iets niet goed zat in je hoofd en mijn gevoel werd 4,5 week geleden bevestigd door een CT scan. Meerdere verschillende dingen waardoor je wéér een zware operatie zou moeten ondergaan en een zwaar traject van meer dan een halfjaar waar je alleen maar slechter van zou worden.
Dat verdien je niet, geen enkel moment ben jij egoïstisch geweest. Je wilt nog zo graag maar je lichaam werkt niet mee en na zoveel vechten lieve Mirre, verdien jij je rust...
Wat had ik je graag nog jaren bij me gehad meisje.
Ik ben je zo dankbaar, wat ben je een lief, eerlijk paard altijd geweest.. Altijd stond je te hinniken, altijd ging je overal mee naar toe zonder enige twijfel. Altijd vrolijk en gaf nooit op.. 5 jaar geleden het advies gekregen om je te laten gaan, maar nee daar waren we het beide niet mee eens... en kijk dan... 5 jaar extra ben je bij ons geweest!
Bedankt voor alle mooie momenten,
bedankt dat je me blind vertrouwde,
bedankt dat ik je ‘baasje’ mocht zijn, bedankt dat je er was terwijl ik opgroeide van puber tot (soort) ‘volwassene’ en vooral bedankt voor alle levenslessen... Mijn spiegel...
Ik ben zo ontzettend trots op je en wat ga ik die 1000 kusjes van jou missen, je favoriete trucje flemen en die stiekeme hapjes uit mijn jas, het kroelen..
Een gat in mijn hart, Wat ga je gemist worden lieverd...
Bedankt voor alles, houden van is helaas ook loslaten.
I can't tell you enough how much I love you..
But even my love wasn't enough to save you..

Until we meet again...

25-04-2004 / 15-06-2018
voor onze topics afgelopen jaren zie mijn profiel