Bedankt voor alles wat je ons in deze 3,5 jaar hebt gegeven. Je was klein van stuk maar groot van karakter en je hebt mijn dochter Lisanne heel veel plezier gebracht. Wat hebben jullie samen veel beleefd.
Helaas mocht je niet de 40 halen zoals we samen hadden afgesproken, maar het is goed zo. Ik hoop dat je daar ginder met veel smaak van je grasjes mag genieten en ik ben blij dat je nu geen pijn meer hebt.
Je eerste dag bij ons, jij kwam de trailer af en je kwam letterlijk en figuurlijk thuis. En dat is tot de dag van vandaag zo gebleven, je had zo'n open karakter, je sloot ons in je hart en andersom gebeurde dat ook.

Je eerste fotoshoot met je nieuwe bazinnetje Lisanne, een sprookjesduo:

Braaf als je was, mocht je Lisanne naar school brengen bij de laatste schooldag voor de grote vakantie. Dat was een belevenis!

Op je verjaardag zag je er natuurlijk ook heel jarig uit!

Je typische over-de-rand-van-je-stal-gluur look (wat zal ik die missen!)

Grapjas was je ook

Pluis-zachte Winteroortjes:

Niks was te gek, ook de slee trok je zonder problemen:

En Lisanne heeft op jou het begin van het ponyrijden ontdekt.

Toen je met pensioen ging, leerde Lisanne je wat vrijheidsdressuur. Als er brokjes in de buurt waren, dan deed je dit met veel plezier!

Ook wandelde je vaak en dan waren de grasjes onderweg heerlijk!

Afscheid nemen deed ons heel erg zeer en erg dubbel. In je hoofdje wilde je nog graag zoveel, maar je lichaam gaf het op. Helga van Alteveer, bedankt voor alles meisje.