Nadat in april dit jaar mijn 9 jarige pony, dochter van Cisco, is overleden, takelde ze hard af..(verhaal; [IM] Dag mijn allesje.. Gouden ster )
Ze werd verdrietig, keerde in zichzelf en werd chagrijnig. Ze mistte lady gewoon ontzettend.

We hadden nog een prachtige bloesemshoot van Nynkster@bokt. Zo gek op de foto's ..

Zondag zag ik dat ze wat kreupel liep, niet mee willen lopen aan touw. Dat klopte al niet. Ze was áltijd haantje de voorste. Nahja even aankijken. Gisteren zette ik haar weer buiten, aan 4 benen kreupel, en duidelijk ongelukkig. Toen ze weer kreupel uit het land kwam hebben we de dierenarts gebeld.
Savonds kwam oud verzorger Sylke langs om samen te borstelen. Toen ging het hééél snel bergafwaarts. Ze begon te hijgen, zweten, had evenwichts problemen, viel bijna om en hield al het vocht vast. Ze zag er dood ongelukkig uit. Ze zat tegen het randje van shock aan. Toen hebben we de knoop doorgehakt. Mede door cushing en maanblindheid en hoe ze er gister bij stond.. Dat kon niet. Leven moet geen lijden worden... Maar bah... Wat mis ik mijn meisje...
Rust zacht Cisco.. Doe de groetjes aan Lady en Vayana

Ze is bij ons thuis vredig ingeslapen. Ze brieste bij de laatste ademhaling. Alsof ze zei, bedankt. Ze is 11 jaar van mij geweest..
★13 april 1995 - 25 september 2017★