30-03-2002 - 05-01-2017

Een foto van hoe het allemaal begon. Als klein hummeltje moest je het gelijk al zonder je mama doen. Door een ongeluk is ze gelijk ingeslapen nadat jij bent geboren. Gelukkig kon je terecht bij een pleegmoeder en pleegzusje:

In 2008 ben je mijn verzorgpony geworden en heb je in 2009 een prachtig veulen gekregen waar je een super moeder voor was

En wat genoot je ieder jaar weer van de sneeuw!

In 2010 heb ik je gekocht en zijn we van stal verhuisd. Je stond nu weer op de stal waar je als klein veulentje bent opgegroeid met je pleegmoeder.

Ook hebben we aan veel wedstrijden en andere leuke dingen meegedaan. Zo zijn we Noordelijk kampioen geworden bij de Aangespannen haflinger in 2011 en hebben we een 1e prijs gewonnen op het haflingerweekend in Ermelo!

Helaas kregen we eind november het nieuws dat je een blessure had. We hebben geprobeerd dit te behandelen, maar een leven op pijnstillers en zien dat je niet meer mee kon komen in de kudde heeft me laten beseffen dat het genoeg is geweest. Dit leven wou ik je niet aandoen.

Een week vantevoren hebben we een afscheidsshoot gepland samen met Drawnhorse Fotografie en mijn zusje in Zeegse. Hier zijn prachtige foto's uitgekomen en ik ben haar enorm dankbaar voor de laatste mooie foto's!

Rust zacht kleine topper! Ik hou van je!