jasmine heb ik sinds 2003 in mijn bezit we konden de hele wereld aan dressuur, springen,mennen en crossen niks was je te gek en je deed het allemaal met plezier. helaas in 2011 kreeg je een akelige blessure in beide voorbenen wat eigenlijk genetisch bepaald was want we konden dit uiteindelijk na 2 jaar genezen dmv speciaal beslag veel rust en daarna recreatief rijden lekker genieten en geen zware ritten meer. Maar ik wist dat je de 30 niet ging halen

We gingen bitloos rijden, zelfs overgestapt naar western basis training en wat vond jij dit geweldig incl mezelf. we hebben nog 4 jaar kunnen genieten van jou prachtige uitstraling je uithoudingsvermogen je liefde. maar helaas kwam je kreupelheid terug en bleken je beide voorbenen in hun eindstadium te zijn en dat behandelingen geen effect meer zouden hebben. je keek zo energiek je lichaam,hart en geest wilde alle stranden en bossen trotseren maar helaas je beide voorbenen zijden dat dit genoeg was. 19 jaar heb je mogen worden helaas kon je niet meer met pensioen.
we hebben afscheid van je genomen laatste foto's gemaakt je wist dat er iets aan de hand was je bleef maar bij me staan en keek rustiger uit je ogen het is goed zo je hebt geen pijn meer. Jasmine geniet van je eerder gaande vriendjes lekker op het land we zien elkaar weer ben blij dat je mijn maatje mocht zijn en dat je dat voor altijd blijft. Het gemis is groot maar ook opgelucht dat je nu pijn vrij bent.
lieve jasmine bedankt voor de 13 jaar dat je bij me bent geweest goede en slechte tijden. dat mijn zoontje je hebt mogen ontmoeten en dat je een groot hart hebt en dat je altijd vrolijk was en stond altijd voor me klaar.
hier foto's van 25-05-2016

bedankt jasmine geniet van je rust love you...