Tivoli was mijn 14 jarige KWPN, die helaas te koop stond wegens tijdgebrek.. Maar hij begon zich steeds raarder te gedragen.. Zijn rug leek wel niet goed te zijn. Dus
dierenarts gebeld, en afspraak gemaakt voor foto's. Eenmaal daar vonden ze zijn benen ook niet oke.. Nou dan moeten we dat ook maar helemaal uit laten zoeken. Dacht dat het allemaal
niet zo ernstig zou zijn... Conclusie: Rug in een vroeg gevorderd stadium van kissing spines, aan beide benen spat en een peesblessure..

Goed over nagedacht, en tot de conclusie gekomen dat hem een plekje in de hemel het beste leek. Tief deed niks liever dan springen, en dat kon hij nu niet meer. Van sportpaard naar een weidepaard, wat in deze
omgeving niet mogelijk is.. En ik heb mijn pony af zien takelen.. Nee dat wil ik niet meer.. Dus inslapen was voor ons de enigste optie. En op 17 juni is hij ingeslapen.

En dan heb ik nog Marielle, mijn 22 jarige pony, die ik al sinds mijn 13e heb. Marielle heeft een peesblessure gehad die nooit meer overging, dus omdat we geen afscheid wouden nemen,
hebben we haar op het land gezet.Maar zo nerveus en druk als dat ze is, was het niet de beste combi. Een paar jaar later zijn er veel dingen bijgekomen.. Ze mankeert veel te veel om
nu nog gelukkig een weidepony te zijn en daarom hebben we de keus voor haar gemaakt..
Ze vertrekt vanmiddag naar Tief..