Ik kan me je dreams come true topic nog goed herinneren. Jammer dat ze maar zo kort heeft mogen genieten van haar pensioen. Maar het moet wel een troost zijn dat de laatste maanden van haar leven in ieder geval heeft kunnen genieten van veel liefde en rust. En ze heeft toch nog even echt paard mogen zijn.
Ah nee ik had je andere topic nog gezien.... Wat ontzettend rot....
MustangII
Geplaatst: 17-05-14 20:00
Heel veel sterkte Heftig...kippenvel staat nu letterlijk op mijn armen.Ik weet hoe het voelt Mijn paard heeft in februari koliek gehad, we zijn snachts nog naar een kliniek gereden en enkele uren later hebben ze haar geopereerd, zie [ITP] Een wonder paardje op een speciale lokatie Oudmeer in Son . Wij moesten 's nachts een beslissing maken of opereren of inslapen! Respect voor je moedige beslissing.
Heel veel sterkte.... Wel fijn dat ze in ieder geval lekker bij jou van haar pensioen heeft mogen genieten, jammer genoeg te kort voor jullie beiden. Wel moedige beslissing om haar dan ook te laten gaan.
Oh wat naar! Mooie foto's en je hebt haar zo te zien nog een mooie tijd kunnen geven! Sterkte ermee
Marocje
Geplaatst: 18-05-14 10:11
Poeh, heftig. Wat fijn dat ze nog zo heeft mogen genieten haar laatste tijd, maar deze tijd is wel erg snel gegaan. Dappere beslissing haar te laten gaan en uit haar lijden te verlossen, als de kans zo klein is dat het nog goed komt...
Och he bah Heel veel sterkte van mij, ik weet zeker dat de tijd bij jou voor haar onvergetelijk was.
Anoniem
Geplaatst: 20-05-14 20:15
Jeej meid wat rot 2 jaar terug heb ik hetzelfde meegemaakt met mijn lieve shet merrie. Ik weet hoe het voelt, echt verschrikkelijk om zo je dierbare pony te verliezen.