Ik wil zo graag alles van me af schrijven maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Waarom jij? wat is er gebeurd? heb je geleden? Zo veel vragen waar ik nooit een antwoord op ga krijgen.
November 2012 kwam je bij mij op stal, ik vond je mooi en zou je gaan beleren voor een meisje van 12. Al snel wist ik dat je geen kinderpony was, je was onvoorzichtig en af en toe zelfs wat gevaarlijk. In augustus heb ik je gekocht, wat was ik trots na 21 jaar eindelijk. mijn eigen pony. ik heb er hard voor moeten werken en vaak heb ik getwijfeld ik wilde graag een sportpony maar jouw karakter sprak me aan. Het is nu anderhalf jaar geleden dat je bij mij op stal kwam, je was steeds minder die klootzak en je voelde je goed. Gisteren gingen we op wedstrijd je was braaf en lekker jezelf. Pas toen we thuis kwamen sloeg alles om. Eerst viel je heel naar van de trailer je gebruikte je achterbenen vreemd en rende hard weg. Toen ik je kort daarna ving leek het alsof je dronken was. Later stortte je telkens aan de grond, je bleef maar vechten ik wist toen niet wat ik nu weet... Jou krijg ik nooit meer terug, na een uur of 2 vechten was het genoeg en heb ik je laten gaan, ik ben er kapot van. 6 jaar veels te jong. Ik ga je missen lieve vriend.
De dierenarts vermoedt dat hij een hersenbloeding heeft gehad.
Heel veel sterkte! Wat een nachtmerrie. Gelukkig heeft zijn lijdensweg niet lang geduurd. Verstandige beslissing om hem snel te laten inslapen, ik ken genoeg gevallen die zo'n dier eerst een paar dagen "aankijken" (lees: creperen).
silvia58
Geplaatst: 12-05-14 09:29
Dit komt wel heel hard aan, als je zo ineens je prachtige paard moet missen. Heb ook de foto's in je profiel gezien en het was een heel mooi dier. Heel veel sterkte