Dit is mijn eerste paardgerelateerde topic op bokt, spijtig dat het hier moet zijn
Dit is Jappeloup "mijn" oudje van 39 jaar. Ik heb jaren lang op haar maatje mogen rijden tot dat Maggy een ongeluk heeft gehad in de trailer, hierdoor hebben ze haar direct moeten inslapen
En ik zocht mijn troost bij Jappeloup. Ze waren beste maatjes, maatjes voor het leven. We hebben gezocht naar een nieuw vriendje voor Jappeloup maar ze acepteerde niemand meer
Ik ben op Jappeloup beginnen te rijden, ze heeft mij zo veel bijgeleerd. Meer dan ik ooit zou kunnen dromen
Mijn Jappeloup'je, mijn topper, mijn alles
Deze zomer was je 39 ik had in het topic "hoe oud schatten jullie mijn pony" gevraagd hoe oud ze jou schatten. Ze dachten dat je 10-14 jaar was terwijl je 39 was
Hierdoor kreeg ik echt spontaan een glimlach op mijn gezicht!
Ook mocht je los door de gang wandelen overdag en korrel eten wanneer je maar wou dat begon een jaar geleden. Je hebt nieuwe vriendjes gemaakt in die gangen en je ging overal knuffels halen.
Maar 3 maanden geleden begon je kreupel te lopen, en na een halve maand was het nog niet over terwijl normaal als je iets hebt super snel geneest
Ook begon je levenslust te verdwijnen hebben we je 24 uur op 24 op de wei gezet maar het heeft niet geholpen en toen zagen we in dat we je niet mogen laten lijden.
hHoe hard het ook is om je alles te laten gaan, we mochten niet egoïstisch. De volgende dag zou de dierenarts komen om je te laten inslapen kwamen we eraan en lag je dood in je wei tewijl je weidemaatje bij je stond. Je bent gegaan een maandje voor je 40 verjaardag. Jappeloup we houden van je en zullen je nooit meer vergeten!
Ik heb de tranen in mijn ogen terwijl ik dit aan het schrijven ben
Je hebt een geweldige leeftijd bereikt, en we houden van je meid!
sorry voor de slechte kwaliteit foto's

Laatst bijgewerkt door Lisse op 22-02-14 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt