Vorig jaar is Reclamo voor de laatste keer verkocht. Ik kende Reclamo al van de stal waar ik werkte en ik volg hem al sinds de eerste keer dat hij op Bokt kwam dus al snel heb ik contact opgenomen met de nieuwe eigenaar om zeker te weten dat hij een goed tehuis had gevonden. En zijn laatste baasje is echt een gouden baasje geweest!
Na alles wat hij heeft meegemaakt heeft hij in deze eigenaar echt zijn soulmate gevonden. Samen met haar 5 jarige dochtertje zonder zadel door het bos, een ruin als maatje en vooral heel veel liefde. Iets wat hij enorm verdiend heeft!
Helaas ging Reclamo de laatste tijd steeds slechter lopen door de artrose waar hij al jaren last van had. Daarom hebben we vorige week de moeilijke beslissing gemaakt, maar wel de juiste. Zondag nog een prachtige afscheidsrit op het strand en gister was het zo ver: Reclamo is in alle rust heel vredig ingeslapen.

Via deze weg wil ik namens de eigenaar en mijzelf iedereen bedanken die ooit voor hem gezorgd heeft die hem geliefd heeft. En in het speciaal een plekje voor de volgende mensen/stallen/bokkers:
De Woeste Hoeve, Moravita, stal_kuiper, barrye, EngeltjeS, samantha374
Mocht iemand nog oude foto's van hem hebben: Ik wil graag een fotoverzameling maken voor de laatste eigenaar.