maandag 1 augustus 2011 ik ging samen met sanne en iris naar het meertje toe rijden. we hebben de grootse lol gehad we gingen naar huis nog een klein stukje galoperen! en ja ik viel van mijn paard af in eerste instansie bleef hij lekker gras eten maar hij heeft bedacht om terug te rennen sanne en iris erachter aan ik zoveel mogelijk rennen. door mijn hoofd gingen van allerlei dingen maar ik dacht het zal nooit gebeuren met mijn paard hij staat zo lekker op stal! ik liep naar huis had onder tussen andere iris gebeld ik zeg fiets snel naar de es toe mijn paard rent los.. iris snel naar de es toen kreeg ik een telefoontje NAOMI je paard ligt in de sloot. ik was in paniek hyperventilren maar ik liep nog steeds alleen ik heb mezelf weer rustig gekregen. en ik vroeg iris mij opte halen wij fieten voor leven en dan zie je je paard daar liggen met politie en ik weet niet hoeveel mensen er om heen ik rennen alles aan de kant toen kwam er een politie aan die wou me er niet langs laten ik heb haar geslagen en ben er naar toe gerend daar ligt je paard en ik kwam in de buurt ja hoor het is gebeurt mijn paard is aangereden door een busje meters door de luvht gevlogen en hij heeft een gebroken been. hele been lag open het was hellemaal dubbel geklapt en zoeits wil je nooit maar dan ook nooit zien het hing aleen met vel aan elkaat ik schreeuwen en was helemaal in paniek want iedereen weet als een paard een been gebroken dat je hem dat kunt laten in slapen maar dit wou ik niet. ouders gebeld ik weer een beetje rustig daar zit je dan aan de kant van de weg met je paard te wachten todat hij een spuitje krijgt ik kon het niet en wou het al helemaal niet geloven toen kwam de dierenarts we hebben met z"n allen afscheid kunnen nemen zamber we vergeten je nooit
het ergste wat je kan overkomen is een dierbare verliezen. iets wat je in je hart heb ik wat je lief hebt waar je elke dag bij bent iemand die nooit vervangen kan worden zamber ik zal je nooit nooit maar dan ook nooit vergeten je was een vrolijk huppelend paard !!!! we vergeten je nooit zamber ik mis je ik vergeet je nooit (L)
Heel veel sterkte, wat moet dit verschrikkelijk zijn zeg...
quartel
Geplaatst: 15-08-11 22:29
jeetje meis, wat een drama
ik wens je alle sterkte dit alles te verwerken
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 15-08-11 22:29
Ik fiets regelmatig langs de plek waar het ongeluk gebeurt is. Ik zag dat je een kleine gedenkplek had gemaakt voor Zamber. Ik ken jou niet en ik ken je paard niet, maar elke keer als ik er langs kom, moet ik aan je denken. ik wil je heel veel sterkte wensen. (wilde nog iets bij je gedenkplek leggen, maar weet zo niet wat. dus dan maar op deze manier : veel sterkte en een virtuele knuffel).
Ocean_Child
Geplaatst: 15-08-11 22:31
Ben er stil van..... Wat een schok moet dat geweest zijn, niet te bevatten. Heel veel sterkte meis
My_Chimanga
Geplaatst: 15-08-11 22:36
Jeetje meid, wat erg voor je! Ik ken het verlies, het is niet te beschrijven. Vergeten zul je hem nooit, maar een plekje krijgt het nog wel.
heel veel sterkte, moet er gewoon van huilen. een van de grootste nacht merries die er is is dit wel. moet er niet aan denken....
whitneyvdw
Geplaatst: 16-08-11 15:27
dit is werkrlijk het ergste wat je kan overkomen,ik heb een brok in mijn keel,wat zo,n mooie dag had horen te zijn loopt zo slecht af.ik wens je superveel sterkte om het verlies van je kanjer te verwerken.ik hoop dat je dit ooit een plekje kan geven.
Ik krijg er gewoon kippenvel van... ik weet hoe je je voelt, ik heb 3 jaar geleden ook mijn paard moeten laten gaan door een gebroken been.. ook een ongeluk bij een buitenrit.. Heel veel sterkte!!!