Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Met mijn paard zijn ze heel netjes omgegaan. Hij is niet naar de weg gesleept want ze kwamen hem uit het land oppikken waar hij was overleden. Ze hebben het s'ochtends vroeg gedaan en het is heel waardig gegaan. Ze hebben zijn halster (had hij nog om) en de deken afgedaan en netjes opgevouwen. De bloemen die erbij lagen hebben ze naast het halster gelegd en het hek naar het land weer afgesloten. Ze namen ook echt de tijd want ze zijn een dik kwartier bezig geweest.
Het Rendac bellen is overigens wel het moeilijkste telefoontje dat ik ooit heb moeten plegen, maar ze snapten het volledig (en ik maar janken aan de telefoon)
caroline_max schreef:@Magnumm; het maakt wel verschil of het om een koe of paard gaat lijkt mij persoonlijk. Onze koeien gaan, in geval dat dat nodig is, ook met een grijper in de bak van de rendac. Een paard KAN ook zo worden opgehaald, maar kan ook (volgens mij op verzoek) met een trailer worden gehaald. dan hoeft ie dus niet met de grijper in de bak, maar dit is wel duurder.
Alle vrachtwagens van Rendac worden geleegd in Son, dat is Brabant volgens mij. In burgum worden geen kadavers meer verwerkt volgens mijn info.
Sterkte nog TS, het blijft altijd moeilijk.