Een welshje van 8 jaar.
Waar ik altijd op reed maar eigenlijk te groot voor was.
We brachten haar naar de dierenarts om te kijken wat er aan de hand was omdat ze zo erg hengstig was.
Vrijdag sòchtens bracht de eiugenaar haar weg ik zat op school.
Ik zat mijn 1e lesuur aan het afmaken kreeg ik iemand van de administatie aan mijn zeide Ja kun je even mee komen
Ik zo oeii!
Maar ik kreeg mijn vader aan de telefoon die zei het is niet goedgegaan met Angel.
Ik zei WATTAN!? ze heeft een bloeding gekregen omdat de dierenarts haar geen verdoving gaf was ze onrustig en was het kijken te pijnlijk voor haar of geen goed gevoel was het maar ze ging dus steigeren en de dierenarts schoot met de handen door 2 vliezen heen tegen de darmwand aan.
Toen de dierenarts de handen uit haar acherste haalde zat er bloed aan de handen van de dierenarts iedereen schrok ervan verder weet ik niet wel dat ze stal werd gezet en ik mocht de klas uit om al afscheid te nemen ik ging naar de dierenarts praktijk toe en zag mijn lieve Angel heel normaal aan het eten maar met bloed op de billen en staart en benen.
S avonds ging het goed de dag s ochtends ernaa ook smiddag ook en ik wil net op me fiets stappen komt me vader we gaan nu naar de dierenarts heen het gaat fout
Daar stond Angel snel ademhalend en het zag er helemaal niet goed uit ze had zoveel pijn dat we even blevemn en de dierenarts vroegen om haar in laten te slapen ik was er bij tot ze weg was daar lag ze dan dood in de stal bij de dierenarts
Ik zeg je ze was niet oud en niet ziek ze kwam bij de dierenarts gezond aan en terug kwam ze niet
Wat ze nou had wisten ze niet
ik mis je Angel