Ik zou zoveel willen zeggen, al onze mooie herinneringen met jullie delen, maar het is goed zo..
Ons hele verhaal staat hier..
[VVDD] Lieve Val.. is dit dan het einde van ons verhaal...
We waren zo mooi op tijd in Utrecht... helaas moest hij vamorgen nog naar de rontgen voor de scan, omdat ze daar gisteren niet meer aan toe gekomen zijn. Zijn hals was aan 2 kanten geschoren, en zijn lijf aan de rechterkant ook..
Gelijk vanuit de rontgen zijn we naar de inslaapstal gelopen, onderweg heb ik hem nog heel even kunnen knuffelen, daar kreeg hij de katheter met gelijk en verdoving erin, het duurde seconden, toen werd hij al wankel. Ze hebben hem in de inslaapstal gezet, tegen het schot aan.. Ik wilde er niet bijzijn als hij zou vallen, de deur ging dicht, Val keek achterom, letterlijk.. Hij keek me aan en ik voelde zo'n enorme steek van binnen.. Die blik zal ik nooit meer vergeten.. nog geen minuut later ging de deur weer open.. Hij was er al niet meer, het is zo bizar snel gegaan..
Heb nog even bij hem gezeten, zijn levenloze lichaam, maar zo vredig en zo'n zachte gezichtsuitdrukking.. het is goed zo, maar god wat doet het vreselijk veel pijn.. mijn vriendje, hij is er niet meer, nooit weer zal ik hem zien..
Ik voel me zo leeg, zo verdrietig.. het is gewoon zo oneerlijk.. ik ben kapot, uitgeput..

Mijn allerliefste maatje, ik zal je nooit, maar dan ook nooit vergeten.. bedankt voor de mooie tijd die we samen hebben gehad, bedankt voor alles..
You're in my heart,
Under my skin,
With you with me,
I feel unbreakeble, so thin,
But at the same time,
I feel stronger than I've ever been,
I've got you,
We've got our love,
The most beautiful thing,
I could've ever wished for,
You and me, unbreakeble...
Mijn áller, áller beste maatje..
Voor altijd in mijn hart, veilig en warm..
Ik hou van je..
Valiant
16-04-2002 ~ 20-04-2010