Voor een bejaard manegepaard Zorro van 27 werd een plekje gezocht werd voor een oude dag. Zijn leeftijd werd mij op de manege verteld toen ik hem kreeg, een ander verhaal ging dat hij in 1985 op de manege kwam en toen 10 jaar oud was. Hij kon de lessen niet meer aan en zou anders weg gaan. Toen heb ik de gok genomen en hem naar een boerderij gebracht (augustus 1999) bij mij vlak in de buurt. Even was ik bang dat Zorro heimwee zou gaan krijgen maar gelukkig had hij al gauw zijn eigen harem van een stuk of 6 merries waarvan 1 jong en de rest 20+. Zorro was een echte player met een hart van goud

Ik heb de 1e 2.5 jaar nog af en toe buiten ritten op hem gereden hier had hij veel lol in maar na een gedwongen verhuizing kon dit niet meer. Hij vond het te eng op de drukke weg en in de bak rijden deed ik eigenlijk nooit want daar deed je hem na al die jaren manege geen plezier meer mee. Heb er nog 2.5 jaar naast gewandeld en lekker getut eigenlijk heeft hij toen al 5 jaar pensioen gehad bij mij.
Op 23 augustus 2004 is hij naar de Paardenkamp gegaan om verder van zijn oude dag te genieten bij ons in de buurt had je geen gelegenheden destijds voor buitengang in de winter en dit had hij toen hij steeds ouder werd echt nodig. Hij is er heel goed en vakkundig verzorgt en wil hier de medewerkers van de Paardenkamp heel erg voor bedanken. Echt heel super wat ze allemaal daar voor die oudjes doen.
Nu moest hij vandaag gaan vanwege een tumor/ onsteking in zijn kaak. Hij is heel vredig ingeslapen vanmiddag en ben er bij geweest tot het einde.
Hij is tussen de 34 en de 38 jaar oud geworden.
Zorro afgelopen juli op het land dutten in het zonnetje met zijn vriendin Gelske:

Wij samen vandaag: