21 juli ging ik op vakantie de dag ervoor heb ik nog uitgebreid afscheid genomen van mijn lieve witte schatje, met wortels en brood lekker verwend.. en knuffeltje gegeven.. want ja je weet nooit, ze is op leeftijd, longemfiseem die steeds maar opspeelde laatste half jaar, en ik merkte gewoon dat ze oud werd.. dus voor de zekerheid afscheid genomen..
21 juli lekker op vakantie geweest.. tot 1 augustus toen kreeg ik het trieste nieuws te horen.. dat helaas dag erna ze erg slecht was geworden...
22-07-09 is ze zo benauwd geworden, veearts erbij die was er met een kwartier! echt geweldig! maar die vertelde slecht nieuws, dat er geen medicijn meer tegenop kon, we hadden alles al geprobeerd maar haar longen waren op, het was gebeurd, ze heeft toen nog een oppepper gekregen, hebben ze dr in de trailer geladen, richting hellendoorn vervoerd, daar hebben ze afscheid genomen en nog wat foto's van dr gemaakt voor mij.. want ja ik kon dr niet meer zien, achteraf wel blij mee heb alleen de goede herinneringen nu van dr.. heb dr niet slecht gezien, en dat vind ik wel fijn.. maargoed eenmaal daar ging het snel.. ze hebben dus afscheid genomen, is me zus erbij gebleven tot het laatste spuitje, en met 3 minuutjes blies ze dr laatste adem al uit, dus ze was echt op...
ze heeft dr best gedaan! ze heeft 22 jaar mogen worden... ik heb al herinnering stuk staart en dr voorplukje en een hele grote foto van dr laatste uur waar ze bezig was met dr hobby,, gras eten!
Urana rust in vrede, ik zal je nooit vergeten, uit het oog maar niet uit het hart