Alle paarden waarbij hij op het weiland stond kwamen nog naar hem kijken, dat was apart om te zijn, hoe dicht bij zij bij [**] en mij stonden met hun hoofdjes naar beneden...ze bleven zo rustig!
De dierenarts die nog even kwam kijken (toen was het al gebeurd) dacht aan een inwendige bloeding maar de precieze oorzaak daar zullen we nooit achter komen. Dat maakt ook niet meer uit.
Ik ben er bijna zeker van dat hij op mij heeft gewacht om te sterven.

Een stalgenoot heeft nog een muntje onder zijn tong gestopt (dit komt uit de Griekse mythologie).

Ondanks dat ik super verdrietig ben, heb ik er toch wel vrede mee. Hij is in de wei gestorven zonder teveel gedokter met dierenartsen enzo (dat wilde ik hem niet meer aandoen) bij zijn vriendjes in het weiland met zijn baasje aan zijn zijde.
[**] is 36 jaar geworden.
[**] en ik in 1996

[**] en ik begin Maart dit jaar

Ik heb een pluk staarthaar afgeknipt, daar laten we een mooie armband van maken.

[**] is gecremeerd in Roermond, halverwege deze week moeten we even bellen en mogen we de as op halen.
De mensen van het crematorium (zowel aan de telefoon als de meneer die [**] kwam ophalen) waren heel aardig en respectvol, dus dat was echt fijn.

Lieve Bruuntje ik zal je nooit vergeten!