Gisteravond rond 21.30u is zij ingeslapen....
Het ging redelijk rustig.
Tijdens het inwerken van de sedatie heb ik haar hoofd in mijn armen tegen me aan gelegd.
De tweede spuit ging erin voor de narcose. Mijn dierenarts nam op dat moment haar even over om haar te kunnen helpen. Ik zette een stap achteruit.
Maar Unique wilde bij mij blijven, achter mij aan, en probeerde te lopen

Ze zette een stap maar kon niet verder. Ze kwam bovenop een brok kuil te staan en werd nog onstabieler. Uiteindelijk is ze door haar voorbenen gezakt en gevallen.
Ik ben bij haar hoofd gaan zitten en heb haar gerustgesteld en haar bedankt voor alles....
Nog 1 briesende ademhaling en het was voorbij

Lieve Unique,
Het is goed zo... Je bent dapper geweest...
We hebben keihard gevochten maar het mocht niet zo zijn...
Lieve merrie, bedankt voor alles!

Unique heeft maar 7 jaar mogen worden

Haar geest was zo sterk, maar haar lichaam kon niet meer.
Door de jaren heen zijn we veel problemen tegen gekomen. Ze liep al met KS, arthrose in haar rug, een peesblessure die niet wilde genezen, spierproblemen en stofwisselingsproblemen, kreeg ze een paar weken geleden er nog een blessure aan haar rechtervoorbeen erbij...
Ruim 3 jaar lang hebben Unique en ik gevochten voor haar leven, gevochten voor genezing en werkelijk alles waar ik het idee van had dat het zou helpen, geprobeerd. Altijd had mijn merrie nog zoveel kracht in haar. Het gevoel dat wij samen alles aankonden! Tot anderhalve week geleden....
Ze was op, had geen energie meer. Ik kon niets meer doen. Ik moest mijn allerliefste, allerdierbaarste Unique laten gaan

Het doet zo'n pijn, ik mis je zo

Lieve Unique, speel en wees vrij daarboven.
Ik zal altijd van je blijven houden!
http://www.youtube.com/watch?v=SSCdzWwLrNo