Het was wel een bewogen jaar. Waar we in 2021 enorm veel gave kilometers maakten samen, viel dat begin dit jaar opeens stil...
In december nog echt top lessen gereden, maar eind van 't jaar kreeg ik haar niet meer fijn aan het lopen en ze begon wat te staken met het bakwerk. Toen met het weegmoment in januari bleek dat ze ook teveel was afgevallen hebben we alles even op een lager pitje gezet.
Met dr haat liefde verhouding Pony

Begin februari even samen naar 't strand gegaan voor een klein stapritje. Nu 't nog kon, want ik wist dat we mogelijk een medische molen in zouden gaan. We waren Alleen op de wereld en het was echt heerlijk!

half februari gingen we naar de kliniek, iets dat ik had uitgesteldt want toch bang voor wat eruit zou komen

Ik had maagzweren of een vage langere medische molen verwacht. Niet iets definitief. Dat was het wel... Artrose in dr rug en niet heel positieve arts. M'n wereld stond even stil...
Ze is ingespoten, kreeg een behandel plan mee, en daarna weer proberen op te bouwen. Voor mij was 't toen direct wel duidelijk; "rijden ga ik niet meer".
Rustig laten bezinken en samen rommelen en chillen

Behandelingen door osteo en fysio
*gaap*, rustgevend

En tussendoor nog een shoot gedaan

Toen opbouwen. Aan de fiets, aan de longe, wandelen...

Blij op 't strand!

Tussendoor kwam er nog wel eens wat uit in de losgooibak

Omdat 't opbouwen stagneerde en we er beiden niet gelukkig van werden, heb ik dr stilgezet. Lekker de zomer op het land, met af en toe een wandeling. Dat deed haar goed!

Inmiddels is het weideseizoen zo goed als voorbij, en staan ze weer op de paddock. En pak ik dr weer iets op met aan de hand werken, zodat ze toch genoeg beweging krijgt en soepel blijft nu ze meer stilstaat op de paddock. Dat gaat tot nu toe goed en ze verbeterd ook!
Verder wandelen we veel, en zo ook met de trailer naar 't bos. Daar is ze zo blij

Maar dit mis ik zo!! Dus soms, in 't bos, een mini stukje zonder zadel voor de foto. Ze zet er geen pas anders om, en het lijkt dr niet te deren gelukkig. Dit s gewoon het fijnste gevoel en mooiste uitzicht

Ze is blij, ze doet het momenteel goed. En ik hoop dat we nog jaren samen zij aan zij van elkaar kunnen genieten, al wandelend!