Dit jaar hebben we plezier gemaakt, is haar zoon geboren en hebben we het fanatieke rijden weer opgepakt. Hoeveel we dit jaar hebben geleerd en vooruit zijn gegaan onder het zadel verbaasd mij. Van een hangende duikboot rauwdauwer naar een stabiele horizontale fijne aanleuning. Ik wist even niet meer hoe het allemaal moest en het plezier in rijden was al een tijd weg. Toen haar veulen was afgespeend de hulp van mijn instructeur na 2.5 jaar weer ingeschakeld. 11 september hadden we onze eerste wedstrijd en tevens laatste wedstrijd in de B. En volgende week rijden we onze eerste L2 wedstrijd. Ze is zo fijn

Verder hebben we heel veel plezier gemaakt. Het strand , de zee en de bossen opgezocht. Ook zijn we figurant geweest in een echte film! Ik zou zeggen , kijk vooral mee

Begin dit jaar hadden we een week lang redelijk wat sneeuw. Zilver vond het maar apart spul

Hoogdrachtig.. maar niet te stoppen

En daar was hij dan op 21 maart. Silvester Thys E. Een Omer x Pier hengstveulen

De kleine was 4 weken oud en ik zag een oproep van fotografe Amanda Melchior dat ze aanwezig was bij de spartelvijver. Leuk! Inladen en gaan

Hierna is ze naar de bonte hengst Tiësto gegaan en verwacht ze in maart een bont veulen

Toen Silvester 2 maand oud was durfde ik wel naar de zee. Ik had met Ingrid Truijens afgesproken om met beide naar de zee te gaan en zodoende

Silvester mocht naar de keuring en behaalde een eerste premie. Tevens mocht hij mee lopen in de kampioenskeuring met nog twee andere veulens. Net niet kampioen. Zilver mocht de volgende dag nog een keer. Voor de allereerste keer weer in de ring. Ze was hangerig , niet aan de hulpen en het kon allemaal wat flitsender. Maar wel super braaf. Ik was heel blij en tevreden. Vanaf dit moment ooi mijn instructeur weer benaderd voor les. Ik had er wel weer plezier in!
Foto Johanna Faber

Verder wisselen we thuis altijd af. Voor de kar , longeren, rijden, aan de fiets, buitenrit . Etc. Ik had de stoute schoenen aangetrokken en onze buurman benaderd of ik in zijn mega grote weiland mocht rijden. En het mocht! Toen nog snel een fotograaf regelen en mijn vriendin kon wel langskomen. Heel erg blij met deze foto's!
Foto door Sharon Noppert

Ps. Het tuig zat hier inderdaad niet goed. Ik ben hier op gewezen en heb het inmiddels aangepast
Ik had ook al een tijdje een afspraak staan met Kim om foto's te maken met de grote prinsessenjurk. Vind het resultaat fantastisch

Foto Kim Dekker

Silvester was afgespeend en stond inmiddels 7 uur verderop in Duitsland. We begonnen met wedstrijden te rijden. Wat leuk zeg!
Foto Arjen Schilperoord

En dan 3 oktober. De filmdag van Grutte Pier in Warns. Wat een beleving. Ik heb genoten en kijk met een glimlach terug op deze dag. Deze film is van Steven de Jong en komt volgend jaar uit.
Foto's door Framed by D

Ik ging een puzzeltocht rijden samen met een vriendin. Zo kwamen we weer bij de spartelvijver uit waar Amanda Melchior alweer stond

Onze rijvereniging had een rit georganiseerd aan zee. Heel goed voor haar watervrees dacht ik

Foto Ninke fotografie

En afgelopen zaterdag hadden wij keuring en IBOP van de Barock Pinto. Ik heb haar daar ingeschreven zodat het veulen een beter papier zou krijgen en het makkelijker inschrijven is straks. Ze werd ster en behaalde haar IBOP predikaat!! Wat is ze een wereldpaard

Foto Annie Damhof

Eigenlijk heb ik meer foto's. En meer te vertellen. Helaas zit ik al op de 15 foto's. Ik vind ontspanning zoals je ziet erg belangrijk