WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 16:12

Foaly schreef:
Niet echt stom of ongepast maar wel 'wat moet ik ermee': een set cat butt magneetjes. Dit idee:

[ Afbeelding ]

Ik heb niets waar ik ze op kan plakken en daarnaast houd ik helemaal niet van gimmick spul wat vooral lollig is maar waar je niets aan hebt. De gever vond het vooral zelf hilarisch geloof ik :=



Ooh die heb ik ook in mijn weggeef doos! (ik heb een doos waar ik allemaal spullen in leg die ik tegenkom wat leuke kadootjes voor mensen kunnen zijn)

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 16:14

Amber_anne schreef:
Foaly schreef:
Niet echt stom of ongepast maar wel 'wat moet ik ermee': een set cat butt magneetjes. Dit idee:

[ Afbeelding ]

Ik heb niets waar ik ze op kan plakken en daarnaast houd ik helemaal niet van gimmick spul wat vooral lollig is maar waar je niets aan hebt. De gever vond het vooral zelf hilarisch geloof ik :=


Ik vind deze echt geweldig!


Oh, wanneer ben je jarig? <<)

Lijsken
Berichten: 1036
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 16:29

Op de uitnodiging van ons 25 jarig jubileum vroegen we om tuingereedschap of een bijdrage daarvoor (als mensen iets wilden geven, geen cadeau was ook goed)

We kregen onder andere 2 dekbedovertrekken in een maat die niet past op ons bed :+

Amber_anne

Berichten: 6932
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:11

Amber_anne schreef:
Foaly schreef:
Niet echt stom of ongepast maar wel 'wat moet ik ermee': een set cat butt magneetjes. Dit idee:

[ Afbeelding ]

Ik heb niets waar ik ze op kan plakken en daarnaast houd ik helemaal niet van gimmick spul wat vooral lollig is maar waar je niets aan hebt. De gever vond het vooral zelf hilarisch geloof ik :=


Ik vind deze echt geweldig!


Oh, wanneer ben je jarig? <<)[/quote]

April pas ;(

FennyPower

Berichten: 1470
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:11

Ik kreeg van mijn tante elk jaar voor mijn verjaardag aldi sokken of andere spullen met de naam aldi...
Ze werkt er zelf en is er waarschijnlijk erg fan van , elk jaar weer.

Nooit aangehad.. ik weet niet wat ik ermee moet :')

jeetje77

Berichten: 3476
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:17

Oh een topic maar mijn hart. Mijn schoon(l)moeder is echt kampioen wtf cadeaus geefster. Vorig jaar , 4 maanden na mijn 45e verjaardag, kwam ze aan met een vogel kwartet. Dat had ze speciaal besteld bij de of vogelbescherming of Natuurmonumenten. Omdat ik van vogels houd. Echt.... Het was ook nog eens spuuglelijk ook.

KM_Ris

Berichten: 2943
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:19

Ik lees mee.. geweldig :') kan zelf even niets bedenken.

Nyaleti

Berichten: 6264
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:23

Tijdens het afscheid op mijn vorige werk, kreeg ik een bosje bloemen en een tegoedbon (weet het bedrag niet meer). Best netjes toch?
Toen 2 weken later in een van m'n laatste weken, toen ik eigenlijk al naar huis had moeten zijn, ging de assistente rond met een kleinigheidje voor de feestdagen. Een tegoedbon met hetzelfde bedrag als wat ik 2 weken eerder kreeg.
Ze ontliep mij bewust en schoof het heel voorzichtig naar m'n collegas.
Prima hoor dat ik het niet krijg maar wacht dan gewoon ff met uitdelen tot ik daadwerkelijk gestopt ben met werken. Dit was zo ongelooflijk gierig :')

Luxorvalkje
Berichten: 1942
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:33

Ik heb ooit een kerstpakket gekregen (klein pakketje met koekjes, thee, bedrukte sleutelhanger etc.) dat een jaar eerder was afgekeurd door een ander bedrijf. Koekjes waren dus al over de datum en er was nog veel meer mis. Het logo van het andere bedrijf stond bijvoorbeeld op de sleutelhanger.

Eef_Bam

Berichten: 4115
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:55

Ik heb ooit als souvenir een blik tonijn gehad van mijn vriend. Ik gruwel van geblikte tonijn :+ .

De volgende keer kreeg ik een blik olijven en een blik ansjovis. Eet ik beide ook niet :') .

Heb gevraagd waarom hij het dan meenam: "Ja ik had alleen handbagage dus wilde wel wat voor je meenemen". Het gaat om de gedachte die telt :Y) .

Eef_Bam

Berichten: 4115
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 17:56

Die kattenkontmagneetje heb ik ook gehad, kon er wel om lachen :D . Had ook een vriezer waar ze mooi op konden tussen mijn verzameling magneten :P .

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-23 19:01

Eef_Bam schreef:
Ik heb ooit als souvenir een blik tonijn gehad van mijn vriend. Ik gruwel van geblikte tonijn :+ .

De volgende keer kreeg ik een blik olijven en een blik ansjovis. Eet ik beide ook niet :') .

Heb gevraagd waarom hij het dan meenam: "Ja ik had alleen handbagage dus wilde wel wat voor je meenemen". Het gaat om de gedachte die telt :Y) .


Hahaha de gedachte telt idd maar als je het niet eet :=
Lust hij t zelf wel?

swartbeessie

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:15

Nyaleti schreef:
Tijdens het afscheid op mijn vorige werk, kreeg ik een bosje bloemen en een tegoedbon (weet het bedrag niet meer). Best netjes toch?
Toen 2 weken later in een van m'n laatste weken, toen ik eigenlijk al naar huis had moeten zijn, ging de assistente rond met een kleinigheidje voor de feestdagen. Een tegoedbon met hetzelfde bedrag als wat ik 2 weken eerder kreeg.
Ze ontliep mij bewust en schoof het heel voorzichtig naar m'n collegas.
Prima hoor dat ik het niet krijg maar wacht dan gewoon ff met uitdelen tot ik daadwerkelijk gestopt ben met werken. Dit was zo ongelooflijk gierig :')


Herkenbaar ..
Bij mijn vorige werkgever kwam ik na dikke maand in dienst erachter dat managers een bloemetje konden versturen als ze een nieuwe collega hadden aangenomen. Ik attendeerde hem erop. Krijg ik, tegelijk met een andere nieuwe collega alsnog een bloemetje. Prima, had niet gehoeven... Stond er 'nieuw dienstverband' handgeschreven op het kaartje. Dus a) manager had niet de moeite genomen een berichtje erbij te bedenken en b) degene die de bestelling verwerkte heeft gewoon een automatisch bericht uit het CRM systeem overgeschreven..

Het duurde niet zo heel lang voor ik hier weer weg was. Wat een kafkaëske club was dat.

Eretria

Berichten: 448
Geregistreerd: 03-02-21

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:39

Als kind zijnde een citroen geranium tegen de muggen :+

Janneke2

Berichten: 22806
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:58

Paardjes83 schreef:
Maartje1990 schreef:
Voor mijn zoontje vans met een eenhoorn in kerstboomoutfit.... in de zomer :+

Hij is de maat al ontgroeid en de kaartjes er nog aan :=

[ [url=m/mHKIZp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind ze oprecht heel leuk :D. Ontwerpfoutje voor de winter echt koud en dan die lichte kleur.


.... verkeerde halfrond?

(Ik vind het rond kerst hilarisch om op Australische feestboek- pagina's te kijken. Stralend blauwe hemel, en dan een T-shirt met de Kerstman...)

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 19:58

Mijn oma gaf mij op mijn 18e verjaardag een k3 kussen. Ze was er nog speciaal voor naar de stad gereden :+

Wat ik ongepaste vond was dat mijn oom voor de grap op mijn 14 verjaardag een v.ibrator gaf dan hoefde ik nog geen vriendje. Vind ik echt super gênant, was er helemaal niet mee bezig en de hele familie heeft er smakelijk om gelachen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110744
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:18

Een vriendin van mij kreeg ooit clearasil en wattenschijfjes van haar ouders voor haar verjaardag.
En ja, ze had toen wel wat acne, maar ook niet zo heftig dat het een leuk cadeautje is om zoiets te krijgen :')

Esther

Berichten: 4146
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:20

Toen ik jaren geleden afstudeerde op het HBO kreeg ik van mijn moeder een doosje met 4 kabouterbeeldjes, goedkope meuk. Want ik was gek van kabouters vond ze, ik had 1! tuinkabouter die ik wel leuk vond in de tuin staan, heb verder niks met kabouters.. Dit cadeau vond ik het ergste van alle WTF cadeaus die ze heeft gegeven.

Aranel
Berichten: 20203
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:34

alice0cullen schreef:
Mijn oma gaf mij op mijn 18e verjaardag een k3 kussen. Ze was er nog speciaal voor naar de stad gereden :+

Wat ik ongepaste vond was dat mijn oom voor de grap op mijn 14 verjaardag een v.ibrator gaf dan hoefde ik nog geen vriendje. Vind ik echt super gênant, was er helemaal niet mee bezig en de hele familie heeft er smakelijk om gelachen.


Wowww die tweede vind ik wel echt heel raar en ook gewoon een beetje vies en pervers van die oom als ik even mijn ongevraagde mening mag droppen. Niet oké, ook (of juist) niet als het is om iedereen even flink te laten mee lachen.


In die trant, toen ik 14 of 15 werd kreeg ik van mijn puberale vriendengroep dus ook allemaal zooi uit een seksshop. Ik had alles weggegooid, dacht ik, tot ik een paar dagen later op de bank zat en deze opeens begon te trillen. Had één van die meiden tijdens mijn verjaardag een vibrator snel tussen de bankkussens verstopt toen mijn ouders binnen kwamen.
Ik heb dat ding er tussenuit gevist en in de sloot gegooid :')

thequeensmum
Berichten: 3557
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:38

alice0cullen schreef:
Mijn oma gaf mij op mijn 18e verjaardag een k3 kussen. Ze was er nog speciaal voor naar de stad gereden :+

Wat ik ongepaste vond was dat mijn oom voor de grap op mijn 14 verjaardag een v.ibrator gaf dan hoefde ik nog geen vriendje. Vind ik echt super gênant, was er helemaal niet mee bezig en de hele familie heeft er smakelijk om gelachen.


Ik vind het van je oma best wel heel lief. Waarschijnlijk dacht ze je een heel groot plezier te doen.

Wat betreft die vibrator: als een oom het een leuk idee zou vinden mijn 14 jarige dochter een vibrator te geven had ik deze hem in zijn strot geramd. Wat een idioot.

Mijn mond valt echt open van sommige verhalen. Heel grappig, maar vaak toch ook wel triest

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:45

Esther schreef:
Toen ik jaren geleden afstudeerde op het HBO kreeg ik van mijn moeder een doosje met 4 kabouterbeeldjes, goedkope meuk. Want ik was gek van kabouters vond ze, ik had 1! tuinkabouter die ik wel leuk vond in de tuin staan, heb verder niks met kabouters.. Dit cadeau vond ik het ergste van alle WTF cadeaus die ze heeft gegeven.


Ik geef mijn moeder dus bij elke gelegenheid en tussendoor een tuinkabouter omdat ik weet dat ze er een hekel aan heeft :') .
Ik geef ze trouwens ook niet, ze ‘verschijnen’ overal in de tuin.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101910
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:46

Ilse_123 schreef:
Esther schreef:
Toen ik jaren geleden afstudeerde op het HBO kreeg ik van mijn moeder een doosje met 4 kabouterbeeldjes, goedkope meuk. Want ik was gek van kabouters vond ze, ik had 1! tuinkabouter die ik wel leuk vond in de tuin staan, heb verder niks met kabouters.. Dit cadeau vond ik het ergste van alle WTF cadeaus die ze heeft gegeven.


Ik geef mijn moeder dus bij elke gelegenheid en tussendoor een tuinkabouter omdat ik weet dat ze er een hekel aan heeft :') .
Ik geef ze trouwens ook niet, ze ‘verschijnen’ overal in de tuin.


_O-

En ze heeft geen idee wie ze neerzet? Of dat wel?

Schuur_

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:48

Cayenne schreef:
Een vriendin van mij kreeg ooit clearasil en wattenschijfjes van haar ouders voor haar verjaardag.
En ja, ze had toen wel wat acne, maar ook niet zo heftig dat het een leuk cadeautje is om zoiets te krijgen :')


Zo heeft mijn moeder me ooit deodorant cadeau gedaan toen ik 12 werd omdat ik nu begon te puberen en dan ging ik vast wel stinken. Heeft me echt jaren onzeker gemaakt over mijn niet-bestaande BO.

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:50

@Bellatrix
Nee ze weet dat ik het doe en ziet de humor er ook wel van in :').
We geven elkaar in de familie sowieso vaak rare of lelijke dingen, dit jaar voor kerst heb ik de ‘dogs pooping in beautifull places’ kalender als cadeau voor m’n zusje.
Laatst bijgewerkt door Ilse_123 op 29-11-23 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lolacabana

Berichten: 3359
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 20:50

Ik heb op mijn 25e verjaardag van iemand een ingepakte kokosnoot gekregen.
Is nu bijna tien jaar later nog steeds een grote grap binnen mijn familie :')