WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:31

zorro schreef:
Ik heb wel 2x een dom cadeau gegeven, oprecht goed bedoelt maar gewoon niet nagedacht.. 1x was ik in Duitsland aan het winkelen en ik zag een prachtig speelgoedpaard die geluid kon maken. Ik dat ding gekocht voor mijn nichtje, bleek dat hij niet hinnikte maar echt praatte.. Duits dus.. gutenmorgen! Ich bin Gretl.

Echt zo slecht…

En ik heb een keer een scheurkalender gegeven aan mijn sinterklaas lootje van het jaar waarin we leefden in plaats van het nieuwe jaar. Ze waren ook echt goedkoop.. nooit gezien en ook niet verwacht eind november. Daarna maar een mooie landleven kalender voor haar gekocht om het goed te maken. En het paard konden gelukkig de batterijen uit :+



Vooral om die eerste moest ik echt hardop lachen _/-\o_ :')

kimberly1995
Berichten: 2427
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:53

Lau schreef:
Ik was 16 en had net 2 maanden met mijn eerste vriendje. Mijn moeder riep ONS beneden zat ze daar met een mandje met daarin: een vibrator, chocoladesaus, slagroom, vibrerende eitjes, een kamasutra boekje, glijmiddel met en zonder smaakje, handboeien en een zweepje.

Ik heb mij nog nooit zo geschaamd als dat moment.


Wat zei je? "Je bent condooms vergeten". ;(

ikkedus
Berichten: 3313
Geregistreerd: 24-09-05

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 16:40

Van mijn schoonmoeder ooit glijmiddel voor groepssex gehad uit een kinky winkel. Ik denk niet dat ze van mijn droge humor houdt. Ofzo…….
Vond het echt bizar. Zij niet.

Warboel
Berichten: 14715
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 19:18

Ben benieuwd of ik vandaag nog een toevoeging aan dit topic ga krijgen _O-

Lau07
Moderator

Berichten: 1605
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 19:22

Warboel schreef:
Ben benieuwd of ik vandaag nog een toevoeging aan dit topic ga krijgen _O-


Gefeliciteerd! *\o/* Ik hoop voor jou van niet. :')

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 19:34

Mijn man kreeg van zijn moeder voor z’n verjaardag een doosje champignons, een courgette en 2 flesjes bier die aan de datum waren :+

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 20:30

kimberly1995 schreef:
Lau schreef:
Ik was 16 en had net 2 maanden met mijn eerste vriendje. Mijn moeder riep ONS beneden zat ze daar met een mandje met daarin: een vibrator, chocoladesaus, slagroom, vibrerende eitjes, een kamasutra boekje, glijmiddel met en zonder smaakje, handboeien en een zweepje.

Ik heb mij nog nooit zo geschaamd als dat moment.


Wat zei je? "Je bent condooms vergeten". ;(


Die had ze de week ervoor al op mijn bed gelegd :')

kimberly1995
Berichten: 2427
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 21:09

Lau schreef:
kimberly1995 schreef:

Wat zei je? "Je bent condooms vergeten". ;(


Die had ze de week ervoor al op mijn bed gelegd :')


Jeetje wat erg...

_Lorette_

Berichten: 12122
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 23:03

Als ik jullie berichten lees, dan mag ik zelf echt nergens over klagen. :o Zulke situaties/cadeaus heb ik nooit meegemaakt! Ik heb alleen eens een aardigheidje gekregen van mijn rijvereniging na een ongelukkige val (dat deden ze voor leden die pech hadden) en toen kreeg ik een setje roze, plastic kunstnagels voor jonge meiden. Van die meuk. Ik was de 18 al gepasseerd en ging daar echt niets mee doen. :+ Toch vond ik het alsnog wel attent/lief.

Warboel
Berichten: 14715
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 23:08

Lau07 schreef:
Warboel schreef:
Ben benieuwd of ik vandaag nog een toevoeging aan dit topic ga krijgen _O-


Gefeliciteerd! *\o/* Ik hoop voor jou van niet. :')


Thanks! Gelukkig alleen maar leuke cadeaus haha! Inclusief een voorleesboek voor de honden _O-

NikkivanOlst

Berichten: 7846
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 23:23

Ohhh wat heb ik gelachen om sommige reacties hier :')

Maar wel verdrietig en geschokt om sommige andere, zoals die van de surprises :n

Mijn wtf cadeau was vooral omdat ik t absoluut niet had verwacht en nogal wat vond... ik kreeg vorig jaar een slowcooker van m'n schoonmoeder voor sinterklaas, en nog een echt goede ook...

Onder het mom van "kun jij hem uittesten en ik komen eten" :=

Mama3
Berichten: 1818
Geregistreerd: 04-06-14

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 00:43

Bij de geboorte van onze derde kregen we van mijn schoonmoeder een karcher (hogedrukreiniger). Omdat we alles al wel hadden voor de kinderen...

melanie0906

Berichten: 1149
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 00:46

Ik hou van wtf cadeaus. Ik heb ook 2 vrienden die daar graag aan meedoen. Vorig jaar heb ik een ikea tas met oa een klok een garde houten treintjes en poppetjes met verwisselbare hoofdjes gekregen.
Dit jaar een eenhoorn skippybal voor kinderen waar ze vanalles op getekend hebben zoals een kontgat en dergelijke. Van je vrienden moet je het hebben… :')

_Lorette_

Berichten: 12122
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 03:26

Mama3 schreef:
Bij de geboorte van onze derde kregen we van mijn schoonmoeder een karcher (hogedrukreiniger). Omdat we alles al wel hadden voor de kinderen...


Hier zou ik dan juist heel blij van worden. :')

Qimm

Berichten: 15203
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 09:31

_Lorette_ schreef:
Mama3 schreef:
Bij de geboorte van onze derde kregen we van mijn schoonmoeder een karcher (hogedrukreiniger). Omdat we alles al wel hadden voor de kinderen...


Hier zou ik dan juist heel blij van worden. :')


Ja ik ook! Ik wil er graag 1, maar ze zijn zo duur ;(

Binoche
Berichten: 538
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 09:52

Ik zou ook heel blij zijn met een Karcher!

Ik kreeg met nieuwjaar elk jaar "iets om in mijn huis te zetten". Dit kan een beeldje zijn, schilderijtje, gedroogde bloemen... Ik ben echt van het less is more principe, dus hou hier echt niet van.

Storm

Berichten: 20878
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 09:55

Ik wil ook een hogedrukreiniger :')

Jaren terug ging ik weg bij een bedrijf waar ik werkte, kreeg ik een fluorroze peper en zoutstel. Zo lelijk dat ik het zelfs vergat mee te nemen naar huis. Heb de moeite ook niet gedaan om het weer op te halen...

nimbletje
Berichten: 788
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 10:24

Die sokken met bedrijfslogo heb ik ook eens gehad in mijn kerstpakket. Bleek vervolgens het meest geliefde onderdeel van het pakket te zijn, want heerlijk warme sokken <3

Een andere keer met kerst kreeg ik een cadeaubon van €15 voor de winkel waar ik werkte (supermarkt) :')[/quote]


Jij kreeg de sokken in een pakket. Bij ons waren de sokken het kerstpakket. Lelijke appelgroene met blauwe stippen. Goedkope kwaliteit ook nog. Jaar erop kregen we zo'n gelukspoppetjes... mijn collega verkocht de zelf voor 0,50 in haar webshop. Van de 15 man personeel bleven er nog 3 over. Zo'n ondankbaar bedrijf!!

LWDaisy

Berichten: 4812
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:07

Ik heb zelf wel eens een wtf cadeau gegeven.

Ik weet niet of de uitdrukking in NL ook bekend is, maar in BE zeggen we wel eens "krijg eens haar op je tanden!" Betekent: kom eens voor jezelf op, bijt van jezelf af.

Mijn broer zijn toenmalige vriendin was een feeks, en hij was véél te braaf.
Dus toen ik een stuk van mijn staart afknipte, heb ik dat in een zakje gestoken, en dat aan hem gegeven: "hier, haar voor op je tanden" :') Onze mama vond het stiekem hilarisch hahaha.

Polarize
Berichten: 752
Geregistreerd: 25-04-14

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:14

Sokken in kerstpakket is altijd een groot succes bij mij, ik jat altijd de sokken uit mn vader zijn kerstpakket :')
Ben enorm blij dat mijn werk niet zo karig is met de kerstpakketten. Het is een beetje gebasseerd op uren (supermarkt, vaste medewerkers krijgen meer/groter pakket dan de scholieren die 2 avonden in de week werken)

En ach, als het op verjaardagscadeaus aankomt..ik kreeg een jaar of 2 terug gewoon niks van mijn oma. We hadden haar uitgenodigd voor het avondeten en alles en ze kwam wel langs, maar had niet eens een kaartje mee of iets.

Olikea

Berichten: 5461
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:16

Wat ik me vanmorgen herinnerde..

Ik werkte ooit in een broodjeszaak als bijbaantje. Rond de feestdagen verschenen er overal pakjes in de zaak. Mooi ingepakt. Met namen van het personeel erop.
En de baas maar roepen... hiermee laat ik zien hoe ik jullie waardeer.. bla bla bla.. weken lang.

Met kerst bleken het lege dozen te zjn.. wat een eikel.
Een andere collega en ik hebben ons ontslag ingediend ( er zat wel meer scheef daar.)

8Eveline

Berichten: 3224
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:27

Olikea schreef:
Wat ik me vanmorgen herinnerde..

Ik werkte ooit in een broodjeszaak als bijbaantje. Rond de feestdagen verschenen er overal pakjes in de zaak. Mooi ingepakt. Met namen van het personeel erop.
En de baas maar roepen... hiermee laat ik zien hoe ik jullie waardeer.. bla bla bla.. weken lang.

Met kerst bleken het lege dozen te zjn.. wat een eikel.
Een andere collega en ik hebben ons ontslag ingediend ( er zat wel meer scheef daar.)

En dat was geen fout?? :x

Britta31

Berichten: 13193
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:47

Ik kreeg van iemand de ouderwetse jaren 90 kinderwagen met bak toen ik zwanger was van de oudste,super lelijk ding.Bijna weer weggedaan,maar zoveel plezier van gehad omdat de bak groot was.Liep wel voor gek op straat.

Olikea

Berichten: 5461
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 11:55

8Eveline schreef:
Olikea schreef:
Wat ik me vanmorgen herinnerde..

Ik werkte ooit in een broodjeszaak als bijbaantje. Rond de feestdagen verschenen er overal pakjes in de zaak. Mooi ingepakt. Met namen van het personeel erop.
En de baas maar roepen... hiermee laat ik zien hoe ik jullie waardeer.. bla bla bla.. weken lang.

Met kerst bleken het lege dozen te zjn.. wat een eikel.
Een andere collega en ik hebben ons ontslag ingediend ( er zat wel meer scheef daar.)

En dat was geen fout?? :x


Nee helaas
Hij had er grote lol om.
Eikel

JoyCiej007

Berichten: 17428
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 12:33

Niet gekregen, maar heb ik (uiteraard zonder dit zelf te weten) dus eens aan iemand gegeven;
Een cadeaubon en/of een luchtje van de DA Drogist. Leuk en netjes ingepakt, en dan kreeg je er een extra tasje bij met wat samples en kortingskaartje enzo.

Die samples waren echter zó specifiek...... een creme om je borsten meer ondersteuning te geven....
Was nogal l*llig, gezien ontvanger van cadeau iemand was die beide borsten had laten afzetten ivm borstkanker...... Zij kon er gelukkig dan nog wel om lachen.