Ik heb altijd jaarrond tig wishlists bij o.a. bol staan, in verschillende onderwerpen onderverdeeld hahaha. Dat maakt het maken van lijstjes voor kerst voor familie enz een stuk makkelijker vind ik - want 'on the spot' kan ik ook altijd maar moeilijk meteen wat bedenken terwijl ik altijd zoveel leuk vind.
Ik heb zo altijd wel dingen die ik graag wil hebben van luxere/leuke dingen zoals boeken, schoenen, LEGO, legpuzzels, bordspellen of spulletjes voor postcrossing wat ik graag doe, tot praktische zaken in huis, spullen voor in de keuken van kookboeken tot hulpmiddelen en apparaten maar ook bv. outdoor spul voor wandelingen met de hond en andere dingen Voor de hond ook vooral haha. Door het bijhouden van die lijsten zie ik ook sneller, in ieder geval bij bol, wanneer iets omlaag gaat in prijs bv. en wanneer het 't waard is om anders tussendoor te kopen.
Momenteel heb ik oa op m'n wensenlijstjes staan voor kerst:
- een multicooker (hiervan weet ik al dat ik 'm krijg want heb 'm zelf besteld
maar die was leuk geprijsd met korting)
- een paar houten puzzels voor m'n hond
- (giftcard) mixtiles
- hoes voor m'n e-reader
- boeken
- cd speler (kan ik m'n oude cd's eens afspelen, vind dat zo leuk haha want in de auto's hebben we geen cd spelers dus daar kan het ook al niet lol)
- ik heb ook altijd wel iets van sieraden erop staan. Ben gek oa op sieraden met edelstenen.