Voor het eerst naar de kerstmarkt in Valkenburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Voor het eerst naar de kerstmarkt in Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-23 23:10

Hoi!

Ik ga op 1 december met een vriendin naar Valkenburg om de kerstmarkten te bekijken. Ikzelf ga voor het eerst naar een kerstmarkt en weet totaal niet wat ik kan verwachten. Ben zelf niet mega kerstig maar vind het wel leuk om rond te lopen en te kijken :D

We rijden 's ochtends richting Valkenburg en ik rij ons 's avonds weer naar huis. Vriendinnetje heeft een link gestuurd met verschillende kerstmarkten die op 1 december open zijn in Valkenburg. Nu heb ik twee vragen.

Welke markten zijn leuk om te bezoeken die dag? In de link hieronder staan verschillende markten.

Waar kan ik het best de auto parkeren om de verschillende markten te bezoeken? (ik heb pas net mijn rijbewijs en vindt smalle file parkeerplaatsen nog wat lastig :Y) )

https://www.weflycheap.nl/kerstmarkt-valkenburg/

Oscar
Forumcoördinator

Re: Voor het eerst naar de kerstmarkt in Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 23:48

Ik heb geen tips voor kerstmarkten. Wel dat in Valkenburg vaak enorm druk is. Als je je auto parkeert bij station Meerssen (dat was voorheen altijd gratis), dan kun je zo met het Arriva-treintje naar het station van Valkenburg en heb je kerstmarkten op loopafstand. Je kunt op het station een kaartje kopen via een automaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-23 23:56

Wij hebben vorig jaar geparkeerd bij de Valkenier. Vanuit daar was het prima om te lopen naar het centrum van Valkenburg. Wij zijn toen in de grotten geweest en hebben ons daar prima vermaakt. Sowieso is het hele centrum in Valkenburg altijd heel gezellig.

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 06:44

Geen advies voor de kerstmarkt, Valkenburg is niet zo groot dus denk dat je vrijwel alles daar wel mee kunt pakken. Grote parkeerplaats kun je vinden bij het Shimano centre en dan stukje lopen naar het centrum. https://www.shimano-ec.com/particulier/contact

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 10:12

Ik ben wel van de kerst(markt) en ik vond het verschrikkelijk! Alleen maar goedkope, lelijke zooi. Je schuifelt voetje voor voetje door zo'n grot.

Wij wilden daarna wat eten en drinken maar alle leuke plekken zaten vol, of nee, gewoon alle plekken zaten vol. Toen we eindelijk ergens wél terecht konden moesten we echt heel lang wachten op ons drankje.

Kortom: één grote terleurstelling. :') Persoonlijk ga ik liever (op een doordeweekse dag) naar Intratuin Duiven bv.