Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 14:42

Wat mij betreft worden de lijsten gedeeld nu, want de mensen wie zich nog hadden moeten melden, hebben nu wel kansen genoeg gehad. Ik vind het ook oprecht bizar en jammer dat mensen gewoon niet meer de energie steken om dit nog te komen delen - als er nu privé echt iets heel serieus aan de hand is, tot daar aan toe, maar verder... Echt heel erg jammer dit voor de andere persoon wie nog zat te wachten op een update. -O-

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 14:52

Ja eens….

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 14:53

cursebreaker schreef:
Wat mij betreft worden de lijsten gedeeld nu, want de mensen wie zich nog hadden moeten melden, hebben nu wel kansen genoeg gehad. Ik vind het ook oprecht bizar en jammer dat mensen gewoon niet meer de energie steken om dit nog te komen delen - als er nu privé echt iets heel serieus aan de hand is, tot daar aan toe, maar verder... Echt heel erg jammer dit voor de andere persoon wie nog zat te wachten op een update. -O-

Hier sluit ik me bij aan.

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:00

Ik sluit me bij de anderen aan :j Ik vind het ook erg jammer dat deelnemers of niet meer raden of uberhaupt de moeite niet nemen om een verslag te delen. Doe dan niet mee.. :(

Momo94
Berichten: 1121
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:09

Ik vind het ook onwijs jammer dat mijn lootje nog steeds geen verslag heeft gemaakt en dacht juist een leuk pakket samengesteld te hebben... dan zie ik die persoon wel reageren op andere plaatsen op bokt en dan doet het eigenlijk toch wel een beetje zeer voor de moeite die ik erin heb gestoken. ;(

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:12

Ik sluit me er ook bij aan. Super zuur voor de Santa's ook -O-

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:13

Momo94 schreef:
Ik vind het ook onwijs jammer dat mijn lootje nog steeds geen verslag heeft gemaakt en dacht juist een leuk pakket samengesteld te hebben... dan zie ik die persoon wel reageren op andere plaatsen op bokt en dan doet het eigenlijk toch wel een beetje zeer voor de moeite die ik erin heb gestoken. ;(


Ja snap ik Momo94. Hier zou ik me ook echt heel rot bij voelen. Ik vind het namelijk Minstens zo leuk juist om te zien wat ons lootje er van vind, als zelf een pakket te openen bv. Ik snap dit dan werkelijk niet, hoe iemand dan wel actief kan bokken en hier gewoon niks meer deelt… Mensen moeten zich schamen -O-

edit:
En verder vind ik wel dat Kim het wederom weer super netjes geregeld heeft allemaal, zowel voor als achter de schermen, met hetgeen waar zij zelf invloed op heeft. Je moet het maar doen elke keer - en ik heb er even van mogen proeven hoeveel werk erin gaat zitten en wat het allemaal met zich mee brengt nog eromheen wanneer dingen niet goed gaan. Hopelijk dat er de komende editie alleen maar mensen aanmelden wie zich gewoon aan de regels kunnen houden zodat het voor Iedereen en beide kanten gezellig gaat zijn <3 *\o/*

En stiekem hoop ik oprecht dat mensen zich toch nog gaan melden om te delen waar nog op gewacht word. Maar ja, dat zal ijdele hoop zijn -O-
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 15-01-24 15:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:14

Hier zelfde gedachtes
Heel zuur voor iedereen die z'n best heeft gedaan op de pakketten :(

Meen je momo dat is echt helemaal zuur -O- waarom doe je dan mee

Momo94
Berichten: 1121
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:15

cursebreaker schreef:
Ja snap ik Momo94. Hier zou ik me ook echt heel rot bij voelen. Ik vind het namelijk Minstens zo leuk juist om te zien wat ons lootje er van vind, als zelf een pakket te openen bv. Ik snap dit dan werkelijk niet, hoe iemand dan wel actief kan bokken en hier gewoon niks meer deelt… Mensen moeten zich schamen -O-


Dat vind ik juist ook een van de leukste dingen!
:D

Molly en Ringel hebben in ieder geval schik van hun pakket. Ringel snapte in het begin niks van die bal met snoepjes erin, maar nu vraagt ze er zelfs om om te vullen. :') *\o/*

Luna2006

Berichten: 3164
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:16

Ik sluit me aan bij de rest!
Ookal zit het privé niet mee vind ik dat je altijd je best moet doen toch op zijn minst iets te plaatsen. Dat is een respect toe naar je santa.

Wij kijken in ieder geval uit naar de 2024 editie <3

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:20

Als er iets aan de hand is waardoor je geen verslag kunt plaatsen vind ik het ook wel zo netjes om het even te melden.

Wij doen de volgende editie zeker weer mee! Vond het echt heel leuk. :D

kanjerroos
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 15:23

Ja eens met de rest.

Is het nog een idee om mensen uit te sluiten van deelname aan volgende editie als er zonder bericht niet wordt voldaan aan de ‘eisen’ (openingsbericht, verslag pakket en raden santa)?
Vind het wel wat streng klinken aan de ene kant maar aan de andere kant: er wordt wel moeite voor je gedaan en het lijkt mij super naar als je vervolgens niks meer hoort of terug ziet van je pakket.
Er kan altijd iets privé zijn natuurlijk maar ik kan weinig bedenken waarbij een berichtje op z’n minst naar de organisator niet moet lukken, zeker als je elders op bokt wel actief bent

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 19:40

Ook eens, het is (vind ik) een hele eer dat iemand voor jouw hond(en) iets in elkaar steekt en daar zijn/haar onderzoek voor doet om een zo gepersonaliseerd mogelijk cadeau te geven, dan is een verslag toch wel het minste wat je terug zou kunnen geven als dankbaarheid! :o?

Hier is de friet tot favoriet omgedoopt al zit Harvey momenteel in zijn sokkenjat fase :)ddd

Joy_Mennings

Berichten: 2309
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 19:48

Heel erg jammer dat niet iedereen zijn verslag gedeeld heeft! Iedereen heeft er veel tijd in gestoken inderdaad. Maar meer dan er nu gedaan is kan je ook niet doen, dus ik zou de lijst ook maar delen.

Hier is het lekkers al vergevorderd op. Het ijsje heeft het helaas niet lang volgehouden. Bumper vindt altijd nieuwe manieren om iets te slopen haha. Maar ze hebben er toch een tijdje plezier van gehad.

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 19:49

Hier heeft Bobbie ook al lekker gesmuld. Vooral de hartjes koekjes vielen erg in de smaak!

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 20:48

Daar doe je toch voor mee <3 wat fijn dat de friet een favo is van Harvey
Hier slepen ze ook continue net de ring en fleece rond, en de snacks vielen zo goed in de smaak die zijn al een tijdje op <3

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 22:22

Ook mijn honden (en ik!) zijn nog altijd heel blij met ons pakket! Het kleedje wat ik kreeg is ingepikt door de katten, die vinden hem echt heerlijk :j
De snacks vallen hier ook zeer goed in de smaak!

Verder sluit ook ik mij aan bij de rest. Jammer dat er nog verslagen ontbreken, lijkt mij een vervelend gevoel dat iets waar je als santa tijd en moeite in stopt niet getoond wordt hier in het topic.

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 22:55

Ik sluit me bij de rest aan dat ik het erg jammer vind dat niet iedereen de moeite neemt om een verslag(je) te maken. Het lijkt me heel vervelend voor de Santa’s die tijd en moeite gestoken hebben in het samenstellen van een mooi pakket.

Wij zijn hier in ieder geval nog steeds heel blij met ons pakket. :D

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-24 23:19

Ook ik sluit mij hierbij aan.
Jammer dat niet iedereen geraden is. Vind het erg jammer voor alle santa's die er zo veel tijd en moeite in gestoken hebben.

Gimli, de kittens en ik zijn nog elke dag enorm blij met ons pakket.
De badjas word bijna dagelijks gebruikt, de botjes en snoepjes zijn bijna op, de likmat word ook een paar dagen per week goed gebruikt.
Een aantal ballen zijn al gesneuveld door het vele gespeel en m'n huis ligt bezaaid met katten speeltjes.
En we love it <3

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 00:14

RoosDeG schreef:
Ook ik sluit mij hierbij aan.
Jammer dat niet iedereen geraden is. Vind het erg jammer voor alle santa's die er zo veel tijd en moeite in gestoken hebben.

Gimli, de kittens en ik zijn nog elke dag enorm blij met ons pakket.
De badjas word bijna dagelijks gebruikt, de botjes en snoepjes zijn bijna op, de likmat word ook een paar dagen per week goed gebruikt.
Een aantal ballen zijn al gesneuveld door het vele gespeel en m'n huis ligt bezaaid met katten speeltjes.
En we love it <3


Fijn dat de badjas zo goed gebruikt wordt . Vandaag positief nieuws gehad betreffende mn elektrische rolstoel, heeft maar een jaar geduurd. Dan kan ik eindelijk mn lijst aan projecten afwerken en weer kleinschalig wat op aanvraag maken <3 .

Die kattenspeeltjes vind ik altijd lastig kiezen, niet elke kat reageert op catnip bijvoorbeeld en de katten die wij vroeger hadden waren ook altijd vreselijk kieskeurig :')


Het kleedje van Fiet is gesneuveld, Hoax heeft hem in een onbewaakt moment versnipperd… als straf heeft ie nu een loopband om zn ei kwijt te kunnen op mn slechte dagen :')

Fem

Berichten: 12520
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:09

kanjerroos schreef:
Ik hoop ook dat de laatste santas nog geraden worden! Zou wel tof zijn om het helemaal rond te hebben!

Hier ook heel erg gelukkig met de cadeautjes! De speeltjes al veel gebruikt onderweg, de snacks al regelmatig gesnoept, het sjaaltje omgehad met kerst, al een pootafdruk gemaakt en de runderneus staat op het lijstje voor een volgende bestelling, was echt een succes!



Wat superleuk om te horen!
Ben blij dat het zo goed in de smaak valt!


Hier ook nog altijd heel blij met het pakket.
Fudge heeft de appel helaas al gesloopt, maar ik ga proberen die te maken. Ze zit momenteel in de 'Ik sloop al mijn knuffels'-fase.
De snacks zijn ook bijna op, vielen super in de smaak!
De likmat wordt ook nog geregeld gebruikt.
Al met al, voor ons een geweldig debuut!



Verder sluit ik mij aan bij velen voor mij. Heel jammer dat er toch mensen zijn die geen moeite (willen) nemen om hier te raden/een verslag te plaatsen/bedankje te melden.
Super jammer. Helaas alleen niet te voorkomen door organisatie.

Ik wil dan ook Kim super bedanken dat ze de organisatie op zich heeft genomen.
Voor mij was het super geslaagd en ik kijk uit naar de 2024-editie +:)+

NorwayFjord

Berichten: 3175
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:19

Hier ook nog altijd blij met de spullen uit ons pakket! Dino word door het hele huis gesleept, waar Mulan gaat is Dino. De snacks zijn bijna allemaal op en ook de katjes, Olaf en ik waren blij met onze snacks <3 Oh en de sokken voor mij zijn echt top!

Wij zijn ook zeker klaar voor de 2024 editie!

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:39

Hier ook heel blij met alles <3

De eetbare dingen zijn we ondertussen ook ver doorheen, viel allemaal goed in de smaak haha!
En ik heb de speeltjes ook laten liggen - de rest van alle kerst speeltjes zijn wel opgeruimd tot komende kerst periode haha - want daar speelt ze bijna elke dag wel even mee *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48562
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 09:49

Ronja en Cinna zijn ook nog steeds erg blij met hun pakketje… dat bruine natuurlijke speeltje is favoriet, de squeeky santa ook… en vannacht liepen Livia en Happy ermee te spelen :))

Het hartje en de puppucino heb ik nog even bewaard, voor als ze een ander speeltje hebben gesloopt… en de snacks zijn allemaal op :D

Het baksetye gaan we dit weekend gebruiken.. had ik al eerder willen doen, maar covid gooide mn plannen overhoop Y;(

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:40

Ik wilde wel nog even zeggen dat wij heel blij zijn met ons pakket :j Ferro sjouwt de hele tijd met zijn speeltjes rond en vooral de kinderen vinden het denkspelletje fantastisch om met hem te doen (lees: zij draaien rond en Ferro graait de brokjes :') ) <3