Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:54

cursebreaker ja ja mijn moeder... opzich was dat ook te verwachten hoor- die is helemaaaaal niet geduldig! Agh, ik vind het niet erg. 2/3 van de maand hadden we trouw gehaald, voor die andere 5 dagen had ik zelf nog wel snoepjes om Floyd tevreden te houden. :')

Oh die snap ik helemaal. Daar heeft ze nog zon spits koppie. Ze is echt uitgegroeid tot een prachtige hond! Ik vind het ook echt leuk dat iemand anders met een herder "ons" had! :o

Dennis

Berichten: 31484
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:01

Norrit komt even helpen met de puzzel. Hij is nog niet af, dus dat ging hij wel even regelen.

Afbeelding

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:31

@villaneusjes dit is wat Gimli van zijn badjas vind na een wandeling in de regen :')
Afbeelding
Ligt heerlijk K.O. in ons bed te maffen :')

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:33

tones schreef:
Hier mijn verslag……

[ [url=m/P96JYr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt een enorme doos vol.

Ook erg leuke hints erbij en zo leuk verpakt.
Helaas daar geen foto’s van fraulein Billy heeft ze te pakken gehad.


[ [url=m/86r7lA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze lopen er al samen aan te trekken.

[ [url=m/x9UMwm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zico heeft zn lievelingskado in het vizier.
Een emmer!!!!
Nadat hond en emmer bijna van blijdschap door de ruiten gingen heb ik die snel in de schuur bij het buiten speelgoed gezet.

[ [url=m/XQwI2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Billy vind het ook heel gaaf.
Zoveel speeltjes en snackjes.

[ [url=m/fAwyI4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een fantastische buit!

[ [url=m/FlVH7o.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aS4dk2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vinden ze ook zo gaaf.
En die likmat. Zo leuk!

As we speak zit de kleine met een knuffelijsje langs mijn oor te tetteren.

Lieve Santa. Ontzettend bedankt.

Eerste gok, L-iek, ben jij onze Secret Santa?


Goed gegokt! Hoop dat jullie het leuk vonden. Had een hele saaie ingepakte doos maar moest een maat groter :j

Luna2006

Berichten: 3164
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:34

Ik ga morgen uitgebreid reageren met een bijleespost Maarrrr wij hebben ook ons pakketje uitgepakt *\o/*

Cody wist al hoe laat het was. Pipa loopt nog nietsvermoedend met octo rond. (Cadeautje van vorige editie waar nog heel veel mee gespeeld wordt <3 )
Afbeelding


Dit was net voor de chaos begon :+ cody had zijn geweldige cadeaus al geroken en ook pipa kwam een kijkje nemen.
Afbeelding


Om vervolgens samen met broertje Peppy in de doos te kruipen en zo haar slag te slaan!
Afbeelding
Afbeelding

Beiden verliefd op draakje! Heb Cody verteld dat hij met kleine zus wel moet delen.
Afbeelding
Afbeelding

En samen met hun buit <3 lieve Santa wat heb je onze lieve Cody verwend <3 hij gaat heerlijk zijn buikje vol kunnen snoepen. Pipa zal vast wel wat lekkers mogen delen met Cody, en ze heeft draakje mogen houden!
Afbeelding


Ik ga mij morgen nog eens over de hints buigen dus die houden jullie nog tegoed.

Echt ontzettend bedankt alvast voor het mooie pakket! Ik weet dat we dit jaar niet de makkelijksten waren.

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:36

Oh santa wat een geweldig pakket. Ik ga even de botten redden van mijn hysterische bende en dan komt het verslag. Maar wauw. Die show lijntjes alleen al <3

En het leuke is dat ik mijn moeder vandaag op pad heb gestuurd voor precies die groene can want ik moest en zou die mee hebben op vakantie. Nergens te krijgen. Zelfs al opgezocht waar ik die op vakantie kon krijgen. Moest zo zijn

tones

Berichten: 5288
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:41

@ L-iek, de 2 en ikzelf ook natuurlijk, vinden het geweldig.
Die pensstaafjes kwamen echt op het allerbeste moment. Die waren op en ik was afgelopen weekend vergeten nieuwe te halen.
Na het avond rondje krijgen ze er altijd eentje.

Verder ging het heel hard met het grote touw. Wat hadden ze een plezier. Billy op de mat met een stuk in haar bek, en Zico trok haar terwijl hij het andere eind vast keihard door de kamer heen.
Een soort van vliegend tapijt.
Voorlopig geen tv meer nodig.

En uiteraard DE EMMER. :')

Zoveel leuke dingen!
De eerste keer dat we meededen, dus veel inspiratie op kunnen doen.

Secret Easterbunny Dog Edition een idee?

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 23:49

Allereerst het was het wachten zeer zeer zeker waard! Wauw. Na de gigantische advent kalender was ik al hysterisch maar na dit pakket <3

Heb een enorme k u t tijd gehad qua puppy’s. Uiteindelijk wel enorm blij met de puppy die ik nu heb, maar het had mooier gekund.

Heb dus voor deze puppy nog nul gekocht en dan is het wel heel fijn dat het grootste gedeelte van het pakket voor mijn lieve zilvere tijger is :knuffel:

Afbeelding
De jongste waren er snel bij. Uitpakken *\%/*


Afbeelding
Vol voller volst _O-


Afbeelding
Bijtring formaat van een akita puppy [&]

Afbeelding
Als je niet meteen hap mag zeggen mag een likje geven toch zeker wel? Y)(^)


Afbeelding
Dit speeltje werd uit mijn handen gegrist en meegesleurd naar het hol. Veel interessanter dan eten

Afbeelding
Stiekem wilt ze gewoon aan de drank met haar bijna 2 jaar.


Afbeelding
Show lijntje nummer 1 in het zwart. Er is ook een hele mooie groene in gin haar kleur groen <3

Afbeelding
Details van show lijntje. Ik maak op vakantie even een paar fatsoenlijke foto’s waarbij iemand me helpt :')


Afbeelding
Afbeelding
Nog meer lekkers :oo

Afbeelding
Ik moet me dus niet gaan focussen op de eerste van de lijst _O-


Afbeelding
De can waar ik het in mijn vorige bericht over heb gehad

Afbeelding
Jasper de Griek zijn kleur en gintora haar kleur. Zijn ze blij mee!

Afbeelding
Hond gevangen


Afbeelding
Alles min de gigantische zak botten op de foto. Rinoka wilde spelen 8)7

En ondertussen was gintora bezig met de deur naar de keuken open te breken en de botten te stelen. |o

De hints zijn ook enorm leuk in elkaar gezet. Ik laat even alles plassen en dan maak ik daar een foto van. Maar wauw

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 00:05

Dennis schreef:
Ik heb onze woordzoeker nog niet af, maar ben er achter dat Daffodil ons enorm verwend heeft! *\o/*

Nu netjes de woordzoeker afmaken, want wil nu uiteraard ook de oplossing weten. Ik mag natuurlijk niet net voor het eind afhaken bij een pakket waar zo veel liefde in gestopt is!

De mooie kalender moet op de WC, kan de familie die niets met huisdieren in het algemeen heeft met de kerst lachen _O- .


Yes, helemaal goed en wat vond ik het leuk om je pakket samen te stellen! Ik gokte met dat kerstshirt iets verkeerd want die van mij passen m niet maar ach, ik dacht ik gok het bij jou gewoon en dat valt niet tegen! De badjassen heb ik zelf nu ook, zijn heerlijk met snert weer.

De tennisbal heeft Kruimel zelf gebracht toen ik aan het inpakken was, uit haar eigen collectie <3

Die snackbal werd bijna knokken want dat vonden ze uiteraard niet grappig dat die ingepakt moest worden haha!

En de kalender, ja die is hilarisch, ik ging iets stoms bestellen voor mijn vader en kwam op deze uit. De andere die ik besteld heb, is dan een tip voor jullie kattenversie volgend jaar:

Afbeelding

Maar nogmaals, heel graag gedaan!!

Lau07
Moderator

Berichten: 1589
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 02:21

Nou lieve Santa.... ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat heb je een prachtig pakket gemaakt. Suki is helemaal door het dolle heen en is enthousiast iedereen wakker aan het slaan met haar nieuwe speeltjes in de hoop dat er iemand wil spelen op dit late tijdstip. Hierbij ons verslag. *\o/*

Gisteren werd er een mooie doos bezorgd voor Suki en haar personeel.
Afbeelding
Door een superdruk schema op kantoor was het personeel zowel gisteren als vandaag pas na 23.30 thuis, maar Hare Majesteit had al de hele dag zitten piepen in de buurt van de verstopte doos, dus die MOEST open!

We hebben eerst braaf de begeleidende Santa Post gelezen, maar ondertussen werd de doldwaze Shiba steeds dwazer. En al snel bleek waarom! De Santa's zijn als een waar team te werk gegaan en hadden de nodige sporen achtergelaten. De inkoper is op stap gegaan en heeft de cadeaus geselecteerd en vervolgens heeft de kwaliteitsmanager thuis een zeer nauwkeurige controle uitgevoerd :D Lieve Santa's, voor jullie eindejaarsbeoordelingsgesprekken kunnen wij jullie alvast meedelen: jullie krijgen allebei een dikke 10, alle cadeautjes zijn een schot in de roos! <3
Afbeelding

Suki stond bovenop de doos te duwen, want die moest natuurlijk open en het personeel was naar haar zin veel te traag.
Afbeelding

Toen de doos eenmaal open was greep ze niet direct naar de pakjes, maar naar een van de enveloppen met hints. En al snel bleek waarom, we kregen zelfgemaakte confetti van onze Santa's _O-
Afbeelding

Na het zorgvuldig besnuffelen van de confetti begon het uitpakfestijn, en het was een waar feestje. Het ene na het andere prachtige cadeau kwam uit de doos. :):)
Een prachtig konijn, dat gelijk uit de handen van het personeel werd gegrist, want net zoals de Santa's is Suki ook een echte sloopkogel :D

Afbeelding
Afbeelding

En toen bleek tot Suki's verbazing dat er niet alleen iets voor Hare Majesteit in zat! Nee.... er was ook aan de cavia's en aan het personeel gedacht! Bij het personeel rolden de tranen van het lachen over de wangen bij het voorlezen van jullie brief. Jullie fantasieën worden hier in huis gedeeld, je kunt ze vast net zo lekker opjagen als konijntjes.... <<)
Suki gaat bij de geheime dienst informeren of ze jullie toch niet een cavia kan toesturen, want ook hier in huis worden die fantasieën helaas onderdrukt.... Tijd voor actie! Het moest maar eens klaar zijn! Baas in eigen bench! }:)
Afbeelding

Het personeel zag de revolutieraderen al hard draaien in dat Shiba hoofd, en vond gelukkig een prachtige afleiding in het pakket, een heerlijke kauwstaaf! Die wordt as we speak vakkundig weggewerkt. :D
Afbeelding

En toen kwam daar ineens een hele bijzondere hint. Het personeel zegt dat ze die in de keuken gaat ophangen zodat Hare Majesteit elke dag kan zien hoe knap ze wel niet is. En over de hint gaan we eens diep nadenken. Hopelijk brengt hij ons op het goede spoor. {:)
Afbeelding

Na onszelf uitgebreid met snor bewonderd te hebben, zijn we snel verder gegaan, want er moest nog meer worden uitgepakt!
Afbeelding
Heerlijke vishuid snacks of trainingssnackjes bijvoorbeeld! En een prachtige knuffel, een Wubba, een hilarische kerst cactus, en een heerlijk touw (met bal) waar je lekker hard mee tegen je personeel aan kan slaan. Helemaal het einde! **\O/**
Afbeelding

Lieve santa's, heel erg bedankt voor dit prachtige pakket. Suki is helemaal hyper, en is zelfs vrijwillig in de doos gaan zitten om even uitgebreid te poseren.
Afbeelding

Ze blijft elke keer teruglopen naar de doos om er iets anders uit te vissen, ze kan gewoon écht niet kiezen.

Afbeelding


We hebben het gokken we al een keer of drie gezegd, maar: Namens Hare Majesteit, het personeel en Ellie en Ollie (de cavia mormels) heel erg bedankt voor dit prachtige en hilarische pakket. _/-\o_ <3

En dan nu.... tijd om te gaan speuren!
Uit jullie verhalen hebben we al flink wat hints kunnen halen:
1. Jullie zijn met z'n tweeën.
2. Jullie zijn ook slopers.
3. Jullie zijn doppelgängers (zonder snor).
4. Jullie zijn echte snack connaisseurs en hebben door jullie enthousiasme hier en daar al eens buikpijn opgelopen...
5. De inkoper gaat graag op pad en de kwaliteitsmanager heeft de voorkeur voor een rustige omgeving.

Het personeel heeft al een vermoeden, maar gaat er eerst nog eens een nachtje over slapen. Niets is immers zo leuk als een cliffhanger. Wordt vervolgd Santa's! :D :+

ijslandfan

Berichten: 609
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 03:03

NorwayFjord schreef:
Geweldige pakketten komen er weer langs, mega leuk om naar te kijken <3

Hier zijn we nog steeds heel blij met ons pakket! Dino is grote favoriet :D
[ [url=m/66yJr5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Goed om te zien
Heerlijke foto!

ijslandfan

Berichten: 609
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 03:28

Na nog wat nachtelijk gepuzzel (lang leve de nachtdienst) denk ik dat ik er nu echt uit ben. 3x is tenslotte scheepsrecht....
Luna2006, ben jij dan mijn Secret Santa?

Fem

Berichten: 12520
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 05:54

KimD schreef:
Bericht voor Fem! schreef:
Na de santa van EmptyWords die tegen het raam vloog, was er net nog een Santa die een extra hint kwam droppen. :+

Fem, je hebt de eerste kaart nodig om te achterhalen wie jouw Santa is! Dus ik zou die kaart even goed vasthouden en bekijken, inspecteren en misschien zelfs een vergrootglas gebruiken. Wie weet wat er verborgen staat. <<)



Thanks voor de tip!
Fudge heeft niet kunnen wachten tot tweede kerstdag :Y)
Nouja, baasjes hebben niet kunnen wachten :')

Wauw, wauw, wauw, wat is Fudge geweldig verwend!

Gisteren lag het internet er uit hier en in dit gat heb je ook vrij weinig mobiel netwerk.
Een verslag maken heb ik dus tot vandaag uitgesteld.
Ik ga er zo mee aan de slag om hier een prachtig verslag te plaatsen :j


Alvast heel erg bedankt lieve Santa!

Luna2006

Berichten: 3164
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 07:33

ijslandfan schreef:
Na nog wat nachtelijk gepuzzel (lang leve de nachtdienst) denk ik dat ik er nu echt uit ben. 3x is tenslotte scheepsrecht....
Luna2006, ben jij dan mijn Secret Santa?


Jaaa klopt helemaal! *\o/* *\o/* *\o/*

Momo94
Berichten: 1121
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 08:16

Wat een leuke pakketen weer. Dat raden is vaak toch nog niet zo makkelijk. :P

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 08:48

RoosDeG schreef:
@villaneusjes dit is wat Gimli van zijn badjas vind na een wandeling in de regen :')
[ [url=m/dXny28.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ligt heerlijk K.O. in ons bed te maffen :')



Wat fijn om te zien dat de badjas door zowel baasje als neusje gewaardeerd word!! *\o/*

Hier is t stil. Helaas nog geen pakket of t&t maar dat hoeft niet te betekenen dat ie niet gestuurd is, meer mensen hadden geen bericht in de app geloof ik) ga er iig van uit dat het pakket na kerst wel binnen komt en we gewoon pech hebben met de postdienst.

Ik had wel een berichtje gehad begin van de week dat ze nog op een niet geleverd cadeautje zat te wachten en dat het daarom vertraagd was maar als t goed is, is het nu onderweg..

ijslandfan

Berichten: 609
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 08:52

Luna2006 schreef:
ijslandfan schreef:
Na nog wat nachtelijk gepuzzel (lang leve de nachtdienst) denk ik dat ik er nu echt uit ben. 3x is tenslotte scheepsrecht....
Luna2006, ben jij dan mijn Secret Santa?


Jaaa klopt helemaal! *\o/* *\o/* *\o/*


Jeeeeeeei! Nogmaals:super bedankt Luna!

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 08:55

Post is enorm rot bezig ja… ik wacht nog altijd op mijn 24 kg honden voer die mee moet op vakantie en ik ga over 2 uur 8)7

Damelza

Berichten: 4681
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 08:59

StonedRomy schreef:
Post is enorm rot bezig ja… ik wacht nog altijd op mijn 24 kg honden voer die mee moet op vakantie en ik ga over 2 uur 8)7


Zooplus was daarentegen dit keer bizar snel. Ik had ook hondenvoer nodig voor na de kerst, dus dacht bestel het alvast maar het was binnen twee dagen binnen.

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 09:14

Damelza schreef:
StonedRomy schreef:
Post is enorm rot bezig ja… ik wacht nog altijd op mijn 24 kg honden voer die mee moet op vakantie en ik ga over 2 uur 8)7


Zooplus was daarentegen dit keer bizar snel. Ik had ook hondenvoer nodig voor na de kerst, dus dacht bestel het alvast maar het was binnen twee dagen binnen.


Ik bestel ook altijd bij zooplus en dit hoefde niet eens vanuit Polen te komen -O-

Dennis

Berichten: 31484
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 09:20

daffodil schreef:
Yes, helemaal goed en wat vond ik het leuk om je pakket samen te stellen! Ik gokte met dat kerstshirt iets verkeerd want die van mij passen m niet maar ach, ik dacht ik gok het bij jou gewoon en dat valt niet tegen! De badjassen heb ik zelf nu ook, zijn heerlijk met snert weer.

De tennisbal heeft Kruimel zelf gebracht toen ik aan het inpakken was, uit haar eigen collectie <3

Die snackbal werd bijna knokken want dat vonden ze uiteraard niet grappig dat die ingepakt moest worden haha!

En de kalender, ja die is hilarisch, ik ging iets stoms bestellen voor mijn vader en kwam op deze uit. De andere die ik besteld heb, is dan een tip voor jullie kattenversie volgend jaar:

[ [url=m/Uk1dOp.webp]Afbeelding[/url] ]

Maar nogmaals, heel graag gedaan!!



Shirtjes zijn een klein tikje ruim, maar helemaal niet verkeerd! Ook voor haar ras is ze maar een kleintje met haar net geen 6 kilo (volgens de rasstandaard horen ze tussen de 6 en 8 kilo), wie weet word ze ooit nog een klein beetje zwaarder en zitten ze straks als gegoten.
En badjasjes, helemaal top, ze heeft er al een paar want een witte pluis hier op stal, in de bagger, die mag regelmatig even opdrogen maar ook regelmatig onder de douche.

En wat lief, een tennisbal uit eigen collectie! <3 <3 <3

Snackbal werd door het papier heen al uitgezocht en waren we meteen kwijt,
Ze is echt enorm verwend! Dank jullie wel!

En die katten kalender, dat is een mooie voor volgende jaar! :j

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 09:49

Nahhhhhh die foto van Suki in de doos <3

Wat een tof pakket ook weer!

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 10:27

Ik heb woensdag bij riberwood bestelt en had het vrijdag binnen.
Sommige dingen vaan sneller dan andere paketten

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:41

Momo94 schreef:
Wat een leuke pakketen weer. Dat raden is vaak toch nog niet zo makkelijk. :P

Haha ik twijfelde nog om vacht van Racky mee te sturen, maar zoveel witharige wollige honden deden er niet mee dus dat idee maar weggelaten. :+
Hopelijk heb je alle hints wel kunnen achterhalen? Il vind hints bedenken namelijk het meest lastige.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 11:43

Even over bericht in postnl app.
Je krijgt geen melding als de naam van je hond gebruikt is ipv je eigen naam.
Ik had mijn lootje Momo94 daarom via lootjestrekken laten weten dat het verzonden is en wanneer het pakketje zou aankomen.