Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Damelza

Berichten: 4681
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:18

De kauwring viel hier heel goed in de smaak, incl door de kamer heen smijten was de kip er snel af

Afbeelding

Ze wilde hem ook meenemen tijdens het wandelen… na even snel poepen en plassen wilde ze weer heel graag terug

Afbeelding

Het denkspel moest eerst even geïnspecteerd worden door de grote baas

Afbeelding

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:27

Wat een leuke pakketen en die kalender is echt goud :')

Hier word nu genoten van de luchtpijpen die ze hebben gekregen ze zijn er helemaal gek op, dus alles zit er dan ook onder muur, kleedjes etc *\o/* :')
Afbeelding

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:28

Die kalender.. Geniaal gevonden.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:29

Oke oke- ik heb samen (heeeel letterlijk Floyd werd er super zenuwachtig van en zat er bovenop!) Floyd zijn pakket uitgepakt!

Floyd vond het ge-wel-dig! En ik ook! En mijn vriend ook! Deze hond ligt intens gelukkig op zijn varkensoortje te knagen in zijn mand.

Wat kan hij mij gelukkig maken. En wat kan onze SS Floyd gelukkig maken!

Na de meeste hints te hebben bekeken ben ik er denk ik uit wie onze SS is... maaaaar; eerst zal ik jullie even stalken met de unboxing.

<3

"Allemaal voor mij vrouwtje?"
Afbeelding

Misschien zat ik er naast in mijn panter onesie en zei ik tegen mijn vriend "ik wil niet op de foto!" :')
Afbeelding

"Eindelijk bier voor Floyd!!"
Afbeelding

"Vrouwtje ik vind dit helemaal geweldig!!!"
Afbeelding

Dat oor is inmiddels bijna op... de fanatiekeling!
Afbeelding

Verwend vriendje <3
Afbeelding

Maargoed...
Cursebreaker ben jij onze Secret Santa?

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:31

Even een dubbelpost... die kalender :') :')

Flux

Berichten: 2496
Geregistreerd: 10-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:36

MarijkeR nogmaals dank! En doen hoor, tuggies zijn heel leuk om mee te belonen/spelen! :j

Okay, ik heb nog wat grappige foto's van de camera geplukt. Voor de leuk gewoon, heb ze niet bewerkt ofzo haha.

This is mine
Afbeelding

Time to destroy!
Afbeelding

Poseren? >;)
Afbeelding

Een tuggy! *\o/*
Afbeelding

More destruction
Afbeelding

New best friend :#
Afbeelding

Mlem :9
Afbeelding

Hierna peerde ze hem. Ach ja, ze heeft het heel leuk gehad haha. =:)

Die kalender is wel next level :')

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:39

Die kalender is fantastisch, ik heb er 1 van dit jaar hangen en nu foto's verzameld om er 1 te maken met alleen Bo en sky :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48558
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:45

Lieve Santa, ik ga mijn pakket morgen openmaken... Y;( giga druk op mn werk, op stal liep alles uit en helaas heeft de griep me ook te pakken gekregen... Y;(

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:46

Hahaha die kalender _O- goud!

Die luchtpijpen vallen duidelijk goed in de smaak Seven :))

Prachtig pakket Esaqar!

En die foto's van Vesper, geniaal :))

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:47

Esaqar schreef:
Even een dubbelpost... die kalender :') :')


YES *\o/*!

Hoe ging het met de hints hihi?

Oeh ehm, die tumblr doos van dat speeltje, moet je even openmaken nog als je wilt. Daar zit iets voor jou in hahaha. Weet nu niet meer of ik dat gemeld had ergens? lol.

Was de Advent ook goed bevallen? Ik vond het echt super leuk om een pakket samen te stellen voor Floyd. En als Tervuerense herder, hoorde er inderdaad wel een Belgisch biertje bij he ;)

KimD

Berichten: 20454
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 21:55

Bericht voor Emptywords schreef:


Yoooooeeeehoeeee! Via Pia kwam er net een santa tegen mijn raam, of ik effe wilde helpen. Uiteraard! :+

Bij lootjestrekken.nl staat een bericht voor je klaar, daar staat wat top secret information over het linkje. <<)

Die zou nu naar behoren moeten werken, als dat niet het geval is moet je je even melden, dan komen er wat hints jouw kant op!


EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:58

Ja, ik had het bericht gezien. Gisteravond getraind en vandaag gewerkt, dus was nog niet toegekomen om de link nog eens te checken en te testen.

Ga gelijk nog eens kijken

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:01

Mij pakket is binnen! *\o/*
Werd gelijk geïnspecteerd door Kenzo, Senna en de katten :=
Morgen na mijn werk gaan wij hem uitpakken :j
Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:04

KimD schreef:
Bericht voor Emptywords schreef:


Yoooooeeeehoeeee! Via Pia kwam er net een santa tegen mijn raam, of ik effe wilde helpen. Uiteraard! :+

Bij lootjestrekken.nl staat een bericht voor je klaar, daar staat wat top secret information over het linkje. <<)

Die zou nu naar behoren moeten werken, als dat niet het geval is moet je je even melden, dan komen er wat hints jouw kant op!



https://puzzel.org/nl/jigsaw/play?p=nlys8r8a-rczywg8sfb

Dit is de link die ik uit de woordzoeker heb. Hij geeft helaas een foutmelding bij mij

KimD

Berichten: 20454
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 22:07

Bericht voor Fem! schreef:
Na de santa van EmptyWords die tegen het raam vloog, was er net nog een Santa die een extra hint kwam droppen. :+

Fem, je hebt de eerste kaart nodig om te achterhalen wie jouw Santa is! Dus ik zou die kaart even goed vasthouden en bekijken, inspecteren en misschien zelfs een vergrootglas gebruiken. Wie weet wat er verborgen staat. <<)

KimD

Berichten: 20454
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 22:08

Heb het ook getest, maar krijg inderdaad ook een foutmelding...


Afbeelding

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:12

Jeeeeemig wat heb jij er een werk van gemaakt! _/-\o_

Ik ben zooooo blij!
En heb ook zo veel inspiratie opgedaan voor volgend jaar! Een zeer geslaagd 1e jaar voor mij!

De adventkalender was ook super leuk inderdaad!
Behalve de gepofte snoepjes... maar dat leverde grappige blikken van Floyd op :')

En dat mijn moeder bij dag 20 alle laatste dagen open had gemaakt omdat ze niet door had dat het een adventkalender was :') naja toen had Floyd wat meer te snoepen op 1 dag en had moeders er ook nog een daggie plezier van!

Mijn eigen kerstmok!! {:)

Bedankt lieve lieve cursebreaker!
En ik snap trouwens dat je hond eerder voor een Tervueren werd aangezien want wát een prachtige hond is ze! <3
Afbeelding

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:14

Wat is het toch een feestje die unboxings, word er helemaal blij van *\o/* Poging gedaan om alles bij te lezen, mocht ik iemand vergeten zijn, sorry, het waren nogal veel pagina's :+

Drico: Wat fijn dat alles er toch ongeschonden uit is gekomen :j Behalve de hints dan maar dat is zo ook prima opgelost
Nala: Fanatiek hoor, wachten tot het twaalf uur is geweest _/-\o_ Die sneeuwpop is echt geweldig, snap wel dat hij daar steeds mee wil spelen :j
Tones: Heerlijk dat emmermonster van je :D En Billy tevreden met alle andere cadeautjes. Mooi stel samen :j
TheJokerr: Dat pootje van Harvey op de zak met snacks: allemaal van mij :Y) Twee mooie manden vol zo *D
ijslandfan: handig, zo'n multifunctionel snuffelmat, wel wat klein als kussen maar ach :+
EmptyWords: veiligheid voor alles :j
Tigress: filmpje doet het hier helaas niet...Dacht dat Jarvis droog kon kijken maar die Parker kan er ook wat van zeg :D
MerelV: heerlijk uitpakken op vakantie, die vlinder is echt heel leuk!!
Roosjenat: ook al zo'n leuke snuffelmat. En flinke kluiven :Y)
Damelza: die kat _O- Jady lijkt erg tevreden met alles :j
RoosDeG: Verwennerij!! Die foto met het strikje, helemaal trots <3
Seven: Wat een heerlijke chaos _O-
Norwayfjord: ook al zo'n doos stelende kat :+ Die dino is super, en zelf ook nog verwend +:)+
Kanjerroos: Marlo is een goeie hulp. Knappe kerel ook met zn strik en bandana <3
love_mandy: dat onschuldige lieve hoofd van Odin <3
Cursebreaker: het is evengoed weer een mooi verslag hoor. En chaos was het bij meerdere :D Koek meteen op, maar wel lief gedeeld met Sansa <3 Ze heeft nog wel netjes geposeerd met alles :j
Lugea: Ook een worteltaart :D Hij staat hier op de kast te wachten tot het kerst is. Die koppies op de foto: of je even op wilt schieten zodat ze er weer met de buit vandoor kunnen :D
L_iek: Wijze Bobbie met zn bandana en champagnefles <3 En dat koppie terwijl ie aan t luisteren is :D
Daffodil: Ook zo'n mooie snackpot +:)+ En die kerstballen zijn echt heel leuk :j
Sharani: Ongeduldige hondjes en ook een mooie mand +:)+
8nnemiek: Snoepjes die zijn goedgekeurd +:)+ :D
xPearl: Zielig kijken als je blij bent, heel logisch :+ Maar snap helemaal dat hij blij is met zo'n mooi pakket :j
KimD: Ze hebben allemaal hun eigen favoriete ding meteen al uitgezocht zeker +:)+ Die beker is heel gaaf :j
Cerosa: Mona is een goeie versnipperaar :D Met zoveel lekkere snacks snap ik wel dat ze er meteen in dook :Y)
Jess_Ashlinn: Hulp bij het uitpakken, denk dat het wel wat chaos scheelt :D
SimonDesteny: Dat hoofd bij dat half uitgepakte cadeautje :D Luna kijkt zeer tevreden met haar buit!
Mandarijn: Die kerstboom is top, vind die sneeuwpop ook heel leuk!
Joy_Mennings: Ook van die mooie kersthanger <3 En Ollie met een mega oor :Y)
Leo: ik ga stuk om Fitz met zn kerstoufit _O- _O-
Nynkster: wat flauw dat je de drie musketiers niet heb laten uitpakken :+ Maar Lyn heeft haar taak zo te zien ook heel serieus genomen <3
Art_Ificious: Ach die foto met die bandana <3
Candalisa: De dames dit keer met kerstmutsen, alles staat hun toch ook goed he <3
MarijeR: Otis is ook een serieuze versnipperaar :+ En Ollie, heel tevreden met z'n knuffel <3
Damon26: Mooi hoe alles meegenomen wordt naar zn kleed :D
Momo94: Snuffelmodus voor hond en kat :+
Flux: het idee was leuk :D De poseer foto is iig goed gelukt :j De andere foto's zijn ook heel leuk!!
Dennis: die overprikkelde hond had ik vorig jaar ook, ze wennen eraan hoor, dit jaar ging hier al een stuk beter :D Mooie nieuwe gardarobe zeg <3 Die kalender _O-
AfricanLady: Rundvrije snacks voor Leslie +:)+ Wat is die paarse knuffel?
Esaqar: Floyd kijkt wel erg tevreden met zn bier :D Kan ook al zo mooi poseren <3


Sharani: hij pakte vanmorgen als eerste weer z'n champagnefles, die is helemaal top om mee te slingeren, de andere twee speeltjes ook trouwens, echt een schot in de roos.
Handig om te weten, is dat die op de Hemrik zit?

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:22

Wauw, wat een bij lees post SuusW! Hulde aan jou _/-\o_ Ik ga morgen ook even bij lees post maken nog van de laatste pagina’s waar ik niet consequent was want zie vanalles waar ik op wil reageren nog haha.

Esaqar
Hahahahaha je moeder _O- Hilarisch. Mooi voor Floyd wel, lol. En jaa de mok haha! Sorry, het was misschien erg vertekenend omdat het in dat doosje zat van dat speeltje, maar die had ik toevallig toen recent gekocht voor Arya en die mok paste er net in en ik had niks anders om de mok veilig in te doen hahaha. Ben blij dat het zo goed is bevallen zo, jullie eerste editie. Ik vond het erg tof om voor een mede herder eigenaar en hond een pakket te maken <3 Die bal aan touw is een van onze favorieten. Leuk om samen mee te spelen, en tja herders en ballen he hihi?! en hij drijft! super handig haha. Anyway, veel plezier met alles maar komt zo te lezen helemaal goed.

In deze periode vooral werd ze als Tervuerense aangezien haha; Hier zal ze een maand 5 zijn geweest geloof ik, 4/5.

Afbeelding

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:28

Mooie en duidelijke foto's geworden van vesper:j <3

Ja Leo vooral wisper ging er helemaal voor die is nu met de koeienhuid bezig, helemaal in d'r element lekker kauwen.
Die gaan echt top slapen vanacht <3
Ik wil daar zeker meer van dus mocht je de tip hebben waar ik die kan krijgen :D

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:35

Suusw schreef:
Wat is het toch een feestje die unboxings, word er helemaal blij van *\o/* Poging gedaan om alles bij te lezen, mocht ik iemand vergeten zijn, sorry, het waren nogal veel pagina's :+

Drico: Wat fijn dat alles er toch ongeschonden uit is gekomen :j Behalve de hints dan maar dat is zo ook prima opgelost
Nala: Fanatiek hoor, wachten tot het twaalf uur is geweest _/-\o_ Die sneeuwpop is echt geweldig, snap wel dat hij daar steeds mee wil spelen :j
Tones: Heerlijk dat emmermonster van je :D En Billy tevreden met alle andere cadeautjes. Mooi stel samen :j
TheJokerr: Dat pootje van Harvey op de zak met snacks: allemaal van mij :Y) Twee mooie manden vol zo *D
ijslandfan: handig, zo'n multifunctionel snuffelmat, wel wat klein als kussen maar ach :+
EmptyWords: veiligheid voor alles :j
Tigress: filmpje doet het hier helaas niet...Dacht dat Jarvis droog kon kijken maar die Parker kan er ook wat van zeg :D
MerelV: heerlijk uitpakken op vakantie, die vlinder is echt heel leuk!!
Roosjenat: ook al zo'n leuke snuffelmat. En flinke kluiven :Y)
Damelza: die kat _O- Jady lijkt erg tevreden met alles :j
RoosDeG: Verwennerij!! Die foto met het strikje, helemaal trots <3
Seven: Wat een heerlijke chaos _O-
Norwayfjord: ook al zo'n doos stelende kat :+ Die dino is super, en zelf ook nog verwend +:)+
Kanjerroos: Marlo is een goeie hulp. Knappe kerel ook met zn strik en bandana <3
love_mandy: dat onschuldige lieve hoofd van Odin <3
Cursebreaker: het is evengoed weer een mooi verslag hoor. En chaos was het bij meerdere :D Koek meteen op, maar wel lief gedeeld met Sansa <3 Ze heeft nog wel netjes geposeerd met alles :j
Lugea: Ook een worteltaart :D Hij staat hier op de kast te wachten tot het kerst is. Die koppies op de foto: of je even op wilt schieten zodat ze er weer met de buit vandoor kunnen :D
L_iek: Wijze Bobbie met zn bandana en champagnefles <3 En dat koppie terwijl ie aan t luisteren is :D
Daffodil: Ook zo'n mooie snackpot +:)+ En die kerstballen zijn echt heel leuk :j
Sharani: Ongeduldige hondjes en ook een mooie mand +:)+
8nnemiek: Snoepjes die zijn goedgekeurd +:)+ :D
xPearl: Zielig kijken als je blij bent, heel logisch :+ Maar snap helemaal dat hij blij is met zo'n mooi pakket :j
KimD: Ze hebben allemaal hun eigen favoriete ding meteen al uitgezocht zeker +:)+ Die beker is heel gaaf :j
Cerosa: Mona is een goeie versnipperaar :D Met zoveel lekkere snacks snap ik wel dat ze er meteen in dook :Y)
Jess_Ashlinn: Hulp bij het uitpakken, denk dat het wel wat chaos scheelt :D
SimonDesteny: Dat hoofd bij dat half uitgepakte cadeautje :D Luna kijkt zeer tevreden met haar buit!
Mandarijn: Die kerstboom is top, vind die sneeuwpop ook heel leuk!
Joy_Mennings: Ook van die mooie kersthanger <3 En Ollie met een mega oor :Y)
Leo: ik ga stuk om Fitz met zn kerstoufit _O- _O-
Nynkster: wat flauw dat je de drie musketiers niet heb laten uitpakken :+ Maar Lyn heeft haar taak zo te zien ook heel serieus genomen <3
Art_Ificious: Ach die foto met die bandana <3
Candalisa: De dames dit keer met kerstmutsen, alles staat hun toch ook goed he <3
MarijeR: Otis is ook een serieuze versnipperaar :+ En Ollie, heel tevreden met z'n knuffel <3
Damon26: Mooi hoe alles meegenomen wordt naar zn kleed :D
Momo94: Snuffelmodus voor hond en kat :+
Flux: het idee was leuk :D De poseer foto is iig goed gelukt :j De andere foto's zijn ook heel leuk!!
Dennis: die overprikkelde hond had ik vorig jaar ook, ze wennen eraan hoor, dit jaar ging hier al een stuk beter :D Mooie nieuwe gardarobe zeg <3 Die kalender _O-
AfricanLady: Rundvrije snacks voor Leslie +:)+ Wat is die paarse knuffel?
Esaqar: Floyd kijkt wel erg tevreden met zn bier :D Kan ook al zo mooi poseren <3


Sharani: hij pakte vanmorgen als eerste weer z'n champagnefles, die is helemaal top om mee te slingeren, de andere twee speeltjes ook trouwens, echt een schot in de roos.
Handig om te weten, is dat die op de Hemrik zit?


Het is een schildpad met pieper *\o/*

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:36

Oh lieve Santa, ik ben helemaal stil van ons pakket. Wat heb jij er een werk van gemaakt, echt ontzettend bedankt. Helaas voel ik me niet zo lekker en komt het verslagje morgen.

Ik ben je zo ontzettend dankbaar, nu nog even puzzelen wie je bent. <3


Edit: wooow wat een bijleespost hierboven!! Wat goed!

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:37

Seven schreef:
Mooie en duidelijke foto's geworden van vesper:j <3

Ja Leo vooral wisper ging er helemaal voor die is nu met de koeienhuid bezig, helemaal in d'r element lekker kauwen.
Die gaan echt top slapen vanacht <3
Ik wil daar zeker meer van dus mocht je de tip hebben waar ik die kan krijgen :D


Ik bestel de kophuidplaten en luchtpijpen vaak online bij Keetjes met een paar kilo tegelijk :D


Wauw Suus, hulde voor je bijleespost _/-\o_

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:45

Ga eens kijken want deze gaan ze als een speer op thanks Leo

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 22:48

Geweldige bijleespost! Chappeau!

Wat een hoop zieke ik hoop dat iedereen met de kerst opgeknapt is! :(

We gaan naar de eind streep met de laatste pakketten