Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:44

Ja hij is goed in gedeukt en papier heb ik terug gehangen want dat was er eigenlijk al af :D
Maar hij is er en verder ongedeerd gelukkig

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:18

Sorry Santa een beetje laat maar ben al een paar dagen goed ziek.
Nu 4 dagen aaneengesloten migraine zoooo klaar mee… maar we hebben hem ontvangen de dames kunnen niet wachten!
Afbeelding

Luna2006

Berichten: 3164
Geregistreerd: 03-04-13

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:46

Mijn stipje was weg!
Hier nog geen pakketje, zijn wel heel de dag weg geweest dus misschien zit er wat in de brievenbus

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 22:23

Afbeelding
De heren hebben vandaag even een kerstmarktje/honden evenement bezocht. We mochten zelf nog even een foto maken daar :))

Bij thuiskomst een mailtje...mijn SS heeft een bericht achtergelaten. Maandag wordt verwacht dat het pakketje aan zal komen *\o/* Eeeek, super leuk! Thanks for the heads up Santa <3

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 22:31

Die foto hierboven! Geniaal. _O-

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 22:31

candalisa schreef:
Sorry Santa een beetje laat maar ben al een paar dagen goed ziek.
Nu 4 dagen aaneengesloten migraine zoooo klaar mee… maar we hebben hem ontvangen de dames kunnen niet wachten!
[ [url=m/7c8wjp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beterschap. :knuffel:

SimonDesteny

Berichten: 222
Geregistreerd: 29-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 22:51

Echt heel leuk om al die pakketten voorbij te zien komen

Wat balen Drico, hopelijk valt het mee!

Beterschap Candalisa.

Wat een super leuke foto Tigress! <3

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 00:43

Die van ons staat braaf boven corgi hoogte te wachten, ik weet niet wat erin zit maar vooral Harvey zijn neus werkte er goed op :))

MerelV

Berichten: 1767
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 08:42

Super gaaf al die pakketten, wat een moeite is erin gestoken! Super leuk om te zien!

Zuur Drico, hopelijk valt het nog mee.

Beterschap Candelisa!

Wat een geniale foto Tigress!

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:38

Ik vind het zo jammer dat wanneer ik bij het beheer van dit topic op 1 en 8 december een verzoek doe voor het adres van mijn lootje en ik 3x van begin tot aan afgelopen weer een herinnering stuur voor een missende adres.

Ja ik had dan donderdag volgens haar een bericht moeten doen.
Volgens mij deed ik dat al eerder.
Maar omdat ik nu mischien niet maandag kan versturen mag ik volgend jaar niet meer meedoen?

Gaat niet even na van dat ik heb gezegd midden in een verhuizing zit en 2 huizen moet leeghalen daarnaast nog 50 uur minimaal werk per week in mijn eigen zaak.
Afgelopen Vrijdag had ik vrij voor afspraken en zou ik het pakket willen wegbrengen.

Maar nu mag ik volgend jaar niet meedoen omdat de kans klein is dat ik het pakket morgen kan wegbrengen.

Ik werk van 08:00-18:00 erna rijd ik vanuit makkum naar julianadorp om dozen te verslepen door naar st anna waardoor ik meestal pas 22:00-23:00 thuis ben.

Waarom wordt ik nu als de dader aangewezen omdat er geen adres is dat begrijp ik echt niet.

Op deze manier wil ik niet eens meedoen.
Bij het ss topic worden alle adressen toch ook persoonlijk uitgereikt aan elkaar waarom moet het hier dan via een site die vaker een storing heeft

Momo94
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 14:53

@AfricanLady

Ahw... dat is wel zuur zeg... Ik vind in dit geval dan geen rede waarom je volgend jaar dan niet mee mag doen.. en als die website storing hiermee heeft dan zou de organisatie even achter de adressen aan moeten. Jij kan hier niks aan doen. :(:)


Ik heb net voor de 4de keer gecheckt of mijn adres erbij staat en die staat er nog steeds bij. Had ook een kaartje gehad, dus ga er dan nu wel vanuit dat mijn adres bekend is..

KimD

Berichten: 20454
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-23 14:58

AfricanLady schreef:
Ik vind het zo jammer dat wanneer ik bij het beheer van dit topic op 1 en 8 december een verzoek doe voor het adres van mijn lootje en ik 3x van begin tot aan afgelopen weer een herinnering stuur voor een missende adres.

Ja ik had dan donderdag volgens haar een bericht moeten doen.
Volgens mij deed ik dat al eerder.
Maar omdat ik nu mischien niet maandag kan versturen mag ik volgend jaar niet meer meedoen?

Gaat niet even na van dat ik heb gezegd midden in een verhuizing zit en 2 huizen moet leeghalen daarnaast nog 50 uur minimaal werk per week in mijn eigen zaak.
Afgelopen Vrijdag had ik vrij voor afspraken en zou ik het pakket willen wegbrengen.

Maar nu mag ik volgend jaar niet meedoen omdat de kans klein is dat ik het pakket morgen kan wegbrengen.

Ik werk van 08:00-18:00 erna rijd ik vanuit makkum naar julianadorp om dozen te verslepen door naar st anna waardoor ik meestal pas 22:00-23:00 thuis ben.

Waarom wordt ik nu als de dader aangewezen omdat er geen adres is dat begrijp ik echt niet.

Op deze manier wil ik niet eens meedoen.
Bij het ss topic worden alle adressen toch ook persoonlijk uitgereikt aan elkaar waarom moet het hier dan via een site die vaker een storing heeft



Fijn dat je nu ook hier even reageert.

Zoals per PB aangegeven in eerste instantie geef ik liever niet de adressen uit omdat het toch privé is en omdat we zó vroeg waren kan het zijn dat er mensen verhuizen en dus een ander adres bij lootjestrekken.nl ingeven.

Ik heb vrijwel direct in het topic gevraagd of mensen hun adres wilde checken en zoals ik kort daarna heb aangegeven leek het erop dat er een storing/bug was. Óók heb ik aangegeven dat als er donderdag géén adres bekend was, even een PB te doen zodat ik dan met je lootje én via forms achter het adres aankon.

Je stuurt gisterenavond (heel) laat een PB dat je nog geen adres had, je lootje was nog online en zoals aangegeven in de PB heb ik haar direct ook een PB gedaan met snel een reactie. Daarop heb ik het eerst volgende moment dat ik Bokt opende deze aan jou doorgestuurd. Je had me dus ook prima vrijdagochtend of vrijdag überhaupt een PB kunnen sturen aangezien je verlof had.

Jij geeft aan dat je dan morgen of dinsdag gaat verzenden, ik wijs je op de OP waarin het volgende staat vermeld dat we uiterlijk 18 december verzenden. De toon in jouw volgende PB liegt er niet om maar zullen we buiten beschouwing laten.

Je wilt de schuld bij je lootje leggen, en hoewel het heel vervelend is dat je naar herhaaldelijke verzoeken geen reactie krijgt, is je lootje niet als enige 'schuld'.

Besef wel dat voor jouw lootje de lol er héél dik af is omdat je hier je gelijk wilt halen, wraak of gewoon wilt rellen, je lootje hoeft nu niet eens meer te raden wie haar SS is.

Dit is de enige reactie die ik op dit onderwerp ook zal geven maar ik vind het zéér zéér triest dat je op deze manier je grief probeert te halen en daarmee de lol voor je lootje eruit haalt én de sfeer onderuit schopt.

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 15:02

Ik vind het gewoon zuur ik doe al jaren mee met SS en al een aantal keer met de honden editie en mijn pakketten waren altijd op tijd of bracht ik zelfs persoonlijk langs.
Ik doe altijd moeite ervoor maar dat wordt gewoon vergeten

Ik geef niet mijn lootje de schuld maar dit ligt eerder bij het beheer.
Alleen om mij eruit te schoppen omdat het mischien niet op maandag verzonden kan worden is gewoon krom

Ik heb zowel op 1 en 8 december om het adres gevraagd en idd wederom om 16 december
Ik zit niet continu op bokt door de drukte het is dat de lootjes al verzonden waren anders had mij hiervoor net als bij de ss dit jaar afgemeld.
Blijkbaar totaal geen begrip of vetrouwen in anderen betreft de adressen.

Bij de ss elk jaar nooit problemen gehad en had ook gevraagd kunnen worden of het goed is voor het doorgeven van het adres voor beheer en de getrokken persoon

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 15:47

Super leuk al die mooi ingepakte pakketten *\o/* *\o/*

Drico, hoop dat het meevalt met de schade!

Tigress. die foto is echt hilarisch, wat een stel die twee <3

Bovenstaande ga ik inhoudelijk niet op in maar wil wel even zeggen dat ik het erg jammer vind dat dit in het topic moet...komt de sfeer niet ten goede.

Momo94
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:10

Ik ga er verder ook niet op in, maar de vork zit dus iets anders in de steel...

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:21

Jammer dat er dingen misgaan.. ongeacht waar de fout (oorspronkelijk) ligt. Kunnen we dit misschien bewaren voor na het uitpakken?

Ik ben echt heel benieuwd naar alle pakketten! :# Grappig ook om te lezen dat al jullie honden super nieuwsgierig zijn naar de dozen. Ferro was dat bij aankomst wel, maar kijkt nu niet meer naar de doos om :') . (moet wel zeggen dat hij ook gewend is iets te moeten negeren hoor, dus niks negatiefs naar onze Santa voordat dit verkeerd overkomt!) Mijn dochters daarentegen staan de hele dag te springen of ze ajb niet mogen weten wat erin zit : nee dus :+

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:34

Hier net zo blinni
Niets is van de honden tot wij aangeven dar het voor hun is. Die hebben de doos dus nog niet eens in het oog. Myjuki daarintegen :=
Zit vast iets lekker in want ze zit er geregeld op te flemen :D

Het "gedoe" is jammer wie er dan ook " schuldig" is lijkt me niet belangrijk nu, enkel jammer dat er zo wel een zure " nasmaak " op de zo leuke SS komt.

Zo nu ben ik klaar met m'n " " :=

Swifter
Berichten: 292
Geregistreerd: 09-04-23

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:37

Ik vind het vooral erg zonde voor het lootje. Lootje van AL: Laat dit alsjeblief de pret niet drukken!

Om het te zeggen zoals mijn dochter: Nog 3 nachtjes en we mogen uitpakken *\o/*

KimD

Berichten: 20454
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-23 17:11

MerelV schreef:
Super gaaf al die pakketten, wat een moeite is erin gestoken! Super leuk om te zien!

Zuur Drico, hopelijk valt het nog mee.

Beterschap Candelisa!

Wat een geniale foto Tigress!


Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Eigenlijk zou jij het pakket vandaag moeten uitpakken! :+ Y)(^)

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:13

Gefeliciteerd nog inderdaad MerelV *\o/*

Wat mij betreft gaan we nu idd gewoon lekker uitkijken naar pakketten krijgen - die nog moeten komen - en het uitpakken binnenkort. Imo had dit niet, zeker niet Nu qua timing, zo in het topic geknald hoeven worden met op zo’n eenzijdige manier met modder gooien, maar als mensen al wat willen bespreken/in het topic willen knallen zo openbaar ipv privé, wacht dan gewoon even af tot na kerst ivm de sfeer van het topic wat je zo negatief beïnvloed nu, nergens voor nodig - en ook echt niet leuk naar je lootje toe. Verder ga ik er idd ook inhoudelijk niet (meer) op in, want het moet gewoon leuk/gezellig blijven hier, Kerst gedachte and all that <3
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 17-12-23 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:20

Swifter schreef:
Ik vind het vooral erg zonde voor het lootje. Lootje van AL: Laat dit alsjeblief de pret niet drukken!


Exact dit; laat het je plezier van je pakketje niet beinvloeden lootje :(:)

Verder ga ik er ook niet op in. Alles behalve chique dat dit naar het topic wordt gehaald. Laten we nu vooral uitkijken naar de laatste pakketten die aankomen en dan eind volgende week uitpakken :):)

tones

Berichten: 5288
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:40

Ik was nog even terug naar Aldi voor een extra kersttruitje. Uitverkocht natuurlijk.
Lagen er superleuke pakketjes met kerstige hondenspeeltjes. Waarom nu pas. :\

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:54

Had mischien op een ander moment beter uitgekomen.
Vind het alleen krom dat na 2x aangevevn bij beheer het niet voldoende is voor een adres mar dat het wel perse donderdag had gemoeten.
En dat het vervolgens aan mij ligt als het pakket te laat gaat komen ja dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Ik beschuldig niet mijn lootje ik vind alleen dat beheer dit anders had kunnen aanpakken.
Dus excuses dat dit zo in het topic wordt gegooid maar ik was bang dat ik anders de gebeten hond zou zijn van dat het pakket te laat is terwijl ik dit alles behalve kon verhelpen.
Nogmaals zoals eerder aangegeven ga ik mijn best doen voor morgen en anders wordt het dinsdag

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 18:01

Bedankt iedereen voor de pakketjes wensen! Ik hoop vooral voor mijn lootje dat het pakket qua schade meevalt, zou echt zuur zijn :(

Er staat nu ook helaas helemaal niks in mijn PostNL app, behalve 'bezorgtijd nog niet bekend'..
Hopelijk morgen wat meer informatie!

KimD

Berichten: 20454
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-23 18:13

AfricanLady schreef:
Had mischien op een ander moment beter uitgekomen.
Vind het alleen krom dat na 2x aangevevn bij beheer het niet voldoende is voor een adres mar dat het wel perse donderdag had gemoeten.
En dat het vervolgens aan mij ligt als het pakket te laat gaat komen ja dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Ik beschuldig niet mijn lootje ik vind alleen dat beheer dit anders had kunnen aanpakken.
Dus excuses dat dit zo in het topic wordt gegooid maar ik was bang dat ik anders de gebeten hond zou zijn van dat het pakket te laat is terwijl ik dit alles behalve kon verhelpen.
Nogmaals zoals eerder aangegeven ga ik mijn best doen voor morgen en anders wordt het dinsdag


Waarom dit is, heb ik ook aangegeven. We hebben in Juli aangemeld, tussendoor kunnen mensen verhuisd zijn, dit hebben we jammer genoeg vorig jaar meegemaakt en je bent zelf nota bene aan het verhuizen.

Je gaf aan dat je niet dagelijks op Bokt zit, echter heb je vrijwel dagelijks gepost én zelfs nog op mijn adres post gereageerd.

Daarbij gaf jouw lootje aan dat ze ervan overtuigd was dat het adres er was en aangezien er na donderdag geen reactie vanuit jouw kant was, ging ik er vanuit dat je ook een adres zichtbaar had aangezien die voor andere Santa's ook het geval was.

Ik heb nergens maar dan ook nergens beweerd dat je niet je best hebt gedaan of moeite erin hebt gestoken, dat maak je er zelf van. Het enige waar ik je op gewezen heb en waar je blijkbaar dusdanig van op de tenen bent getrapt, is dat de afspraak sinds juli in de OP staat dat 18 december de laatste verzenddag is zodat we vanaf 20 december kunnen gaan uitpakken.

Je wilt inmiddels mij de schuld in de schoenen schuiven maar ik denk dat meerdere mensen hier in het topic kunnen beamen dat ik altijd snel reageer en hulp bied waar hulp nodig is, vorige edities en deze editie. Dat je nu op deze manier je gelijk wilt halen, of zieltjes wilt winnen of wat dan ook, vind ik triest. Vooral voor je lootje.

Ik hoop dan ook, dat als je toch nog je beschuldigingen wilt verder zetten, je verder gaat per PB en het topic verder met rust laat.