Secret Santa 2023 - The dog edition

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tones

Berichten: 5288
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 21:55

Was net bij Aldi, schattige honden kersttruitjes.
Natuurlijk te laat.
Uiteraard moet Billy er morgen een aan naar kantoor. :+

8nnemiek

Berichten: 43453
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 22:05

VillaNeusjes schreef:
Mijn lootje heeft mazzel, ik heb een tijdje terug een enorme donatie gedaan aan een dierenvoedselbank in samenwerking met petsplace. (Niet dat ik rijk ben hoor, maar ik kreeg geld van een dwangsom en dat zat me niet lekker dus heb ik het “weggegeven” door dus te doneren) daarvan is ook wat in het pakket beland. Dus ik speelde een beetje vals

Wat goed zeg, dat je het geld op die manier hebt kunnen besteden <3

Ik ben heel benieuwd naar alle pakketten binnenkort!

iiSunshine

Berichten: 1271
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 22:11

ik heb even een blond momentje denk ik, maar hoe weet je waar je pakket is als je niet thuis bent op het bezorg moment, en je hebt ook geen track en trace?

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 22:14

iiSunshine schreef:
ik heb even een blond momentje denk ik, maar hoe weet je waar je pakket is als je niet thuis bent op het bezorg moment, en je hebt ook geen track en trace?


Normaliter zal je Santa je dan even een update geven via mail/lootjes trekken bv.

Jess_Ashlinn
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 23:03

Ik heb veel gemist wee zie ik, vanaf nu maar even weer dagelijks bijlezen :).

Laten jullie honden jullie kerstboom een beetje met rust? Diesel jat hier steeds een bal uit de boom of de sier gnoom die ernaast staat {:)

Diesel mocht in oktober bruidhond zijn, ik was de foto’s vergeten :)



Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Jess_Ashlinn op 13-12-23 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 23:03

tones schreef:
Was net bij Aldi, schattige honden kersttruitjes.
Natuurlijk te laat.
Uiteraard moet Billy er morgen een aan naar kantoor. :+

Foto! :D

Jess_Ashlinn
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 23:07

tones schreef:
Was net bij Aldi, schattige honden kersttruitjes.
Natuurlijk te laat.
Uiteraard moet Billy er morgen een aan naar kantoor. :+


Vind het zo jammer dat die dingen niet vaak in maatje grote hond zijn -O-

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 23:48

Oe wat spannend al de pakketjes die binnen komen
We zijn reuze benieuwd vooral wat onze Ss vind <3 de doos kon maar net dicht met heel wat tape :=

AfricanLady

Berichten: 8010
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 08:38

Jess_Ashlinn schreef:
tones schreef:
Was net bij Aldi, schattige honden kersttruitjes.
Natuurlijk te laat.
Uiteraard moet Billy er morgen een aan naar kantoor. :+


Vind het zo jammer dat die dingen niet vaak in maatje grote hond zijn -O-


Heb je ooit de kindermaten geprobeerd?
Leslie kreeg haar zwarte pietenpak in een kindermaat haha, en toen het broekje niet meer paste kreeg ze een jurkje

tones

Berichten: 5288
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 08:40

Mandarijn schreef:
tones schreef:
Was net bij Aldi, schattige honden kersttruitjes.
Natuurlijk te laat.
Uiteraard moet Billy er morgen een aan naar kantoor. :+

Foto! :D



Afbeelding

Tadaaa! :+

KimD

Berichten: 20455
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-23 09:08

cursebreaker schreef:
iiSunshine schreef:
ik heb even een blond momentje denk ik, maar hoe weet je waar je pakket is als je niet thuis bent op het bezorg moment, en je hebt ook geen track en trace?


Normaliter zal je Santa je dan even een update geven via mail/lootjes trekken bv.


Of mensen met de postnl app die kunnen zien of er een pakket komt.

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 09:13

tones schreef:
[ [url=m/b9yype.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tadaaa! :+

Geweldig! :)) Ik ga ook even spieken denk ik voor Bailey.
En anders mag ze dit jaar weer d'r kersthoodie van vorig jaar aan of d'r cadeautjes trui. :')

Lau07
Moderator

Berichten: 1588
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 09:33

tones schreef:
Mandarijn schreef:
tones schreef:
Was net bij Aldi, schattige honden kersttruitjes.
Natuurlijk te laat.
Uiteraard moet Billy er morgen een aan naar kantoor. :+

Foto! :D



[ [url=m/b9yype.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tadaaa! :+


Oooh, wat leuk! <3

Wij kregen ooit van de buurvrouw een kerstmanpakje voor Suki, maar ehh.... die was iets te klein. Dus snel maar weer uitgedaan. :')
Afbeelding

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 09:58

Jess_Ashlinn schreef:
Laten jullie honden jullie kerstboom een beetje met rust? Diesel jat hier steeds een bal uit de boom of de sier gnoom die ernaast staat {:)


Gimli werkt hier samen met Harley en Davidson om alle ballen uit de boom te halen :')
Normaal hebben we glas ballen, maar omdat het het 1e jaar van de kittens is nu alles vervangen voor plastic.

Vorig jaar was de boom onderin bewust leeg vanwegen Gimli als baby <3

Afbeelding

Damelza

Berichten: 4681
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 10:13

Hier ook een ballenjatter, wel daarom ook bewust voor plastic ballen gekozen haha aangezien het haar eerste kerst is. Tot nu toe houdt ze het wel steeds bij dezelfde bal

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 10:15

Die truitjes _O-

Fitz laat de kerstboom keurig met rust. Soms rolt zn balletje er onder en komt hij ons halen om hem te helpen :')

Fitz had vorig jaar een mooie kerst glitterstrik om maar een trui krijgt hij het alleen maar heet van, ocherme :+

Cerosa

Berichten: 773
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 10:36

Wat leuk, Diesel als bruidhond!
Dat zal vast een mooie dag geweest zijn.
Mona is daar niet rustig genoeg voor denk ik, die zou zich eerst in het gras vies rollen en daarna tegen de mooie kleding op springen ~~}>
De kerstboom laat ze dan wel weer met rust, en ze wil nog graag poseren ook. Dat doet ze echt graag, mooi gaan zitten voor foto's. Ik denk dan echt dat ze snapt wat ik van haar wil (stil zitten en mooi zijn).
Dit was bijvoorbeeld bij het tuincentrum!
Afbeelding

Hopelijk komt mijn pakket heel en snel aan bij mijn lootje, al laat het uitpakken natuurlijk nog wel even op zich wachten.

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 10:41

Wat mooi inderdaad, Diesel als bruidhond! Geweldig dat je ‘m erbij kon betrekken bij jullie dag!

--

Hier gelukkig ook nooit kerstboom drama en wij hebben gewoon de boom opgezet vanaf toen ze beiden 5 maanden oud waren. Maar ik ben er sowieso wel vrij stellig in dat ze maar moeten leren er vanaf te blijven; net zoals dat ik ook nooit boeken uit m’n boekenkasten heb gehaald e.d. Dat is gewoon een No-go en dat leren ze als pup zijnde maar al. :') (Al gooide de poes hier wel boeken van de plank omdat ze graag achter de boeken ging liggen slapen 8)7 ) Ik ben te gek op de kerst deco in huis om de boom niet te versieren, of maar deels of gewoon helemaal dan maar niet op te zetten. I can’t :') *Moet ik wel zeggen, in die tijd was oa Arya wel niet los alleen in huis. Sansa wel maar die bleef er eigenlijk heel goed vanaf ook - ik was ook heel veel thuis wel om dit te sturen. Arya ligt nu ondertussen al een hele tijd gewoon los buiten de bench en kijkt er sowieso echt niet meer naar om.

Als hier met optuigen een bal valt, wil Arya ‘m bv ook nog wel eens pakken maar voor de rest blijven ze hier wel gewoon overal vanaf. Heb er wel ook gewoon even wat tijd in gestopt en aandacht aan besteed, vooral bij Sansa. Arya is wat sneller te sturen en had sowieso al minder interesse erin. Enige wat Sansa wel eens doet is knagen aan de boom soms in het begin even, maar paar x een ferme NEE en ’t is weer goed gelukkig en dan doet ze ’t de rest van de tijd dat het opstaat niet meer haha. We hebben wel neppe ballen erin hangen, maar is meer omdat ik die kleuren sets toen gewoon mooi vond (en het toch fijner is wanneer er eentje zou vallen, want met optuigen laten we allemaal ook wel eens wat uit de handen vallen, lol). Alles hangt hier ook met touwtjes en niet met haakjes en ik draai onderaan de boom de tak punten ietsjes omhoog ook, dat niks eraf valt met bv langslopen.

edit;
Sansa ligt wel graag onder de boom en als dat niet meer kan wanneer er cadeautjes liggen, gaat ze er maar gewoon tussen liggen _O-

Afbeelding

xPearl

Berichten: 3278
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 12:12

@Jess_Ashlinn
Wat een mooie foto's! En geweldig toch dat je hond dit kan doen <3

@Tones
Hahah wat geweldig!

Citaat:
Laten jullie honden jullie kerstboom een beetje met rust?

Hier kijken de honden er gelukkig niet naar om! Nero slaat nog wel eens de ballen uit de boom met zijn staart, maar daar schrikt die dan van dus hij gaat er niet met de ballen vandoor :')
De katten is een ander verhaal haha. Ik had vorig jaar geen kerstboom in huis (klein appartement) en met oud&nieuw ben ik met de katten naar mijn ouders gegaan en die hadden wél een boom. We moesten ze er elke keer uit plukken. Nu ben ik met de beestenboel naar mijn ouders terug verhuisd en kunnen de katten naar buiten dus kijken ze gelukkig niet zo naar de boom om :D
Afbeelding


Ik zag net een postbezorger op de oprit staan maar helaas. Het was een bol pakketje en niet voor mij :+
Ik hoop wel dat mijn SS even een anoniem berichtje stuurt als het pakket naar een pakketpunt wordt gebracht aangezien ik geen (postnl)app heb waarbij ik kan zien of er post komt. De postnl app staat nog op het adres van mijn huurwoning namelijk :o

Swifter
Berichten: 292
Geregistreerd: 09-04-23

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 12:21

Hier blijven ze er goed van af :j

Mijn pakketje blijft ergens in het ongewisse hangen. Stond gepland voor dinsdag, maar ik zie in de app dat ze het moment niet hebben gehaald en ik de T&T in de gaten moet houden. Ben benieuwd! Vind dat altijd spannend. :=

Joy_Mennings

Berichten: 2308
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 12:30

Ollie heeft het eerste jaar wel geprobeerd kerstballen te vangen, maar daarna niet meer. Omdat Bumper er soms tegen loopt hebben we wel minder breekbare ballen onder hangen.

Hier nog geen pakketje onderweg volgens de app. Ben benieuwd wanneer het komt haha.

Swifter
Berichten: 292
Geregistreerd: 09-04-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:11

Dank je wel lieve SS voor jou berichtje! <3

Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:43

Floyd z'n pakket is er ook. Ziet er echt super mooi uit *\o/*

Afbeelding

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Secret Santa 2023 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 15:05

Wat leuk al die pakketten! :):)

Lugea

Berichten: 1669
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 15:22

Ons pakket is ook binnen! *\o/*

Afbeelding

Ik ga hem wel even op een veilige plek zetten, want ze kunnen hem niet met rust laten. Er zit iets in wat heel lekker ruikt volgens mij.