Hier ook weinig nuttigs te delen denk ik, behalve dat ik lekker een grote kaars op tafel heb aangestoken. Eerder donker, het is er weer tijd voor heerlijke suikerspiegel hier in huis nu!
Roosch
Geplaatst: 29-09-23 20:33
Bienotje schreef:
Hier ook weinig nuttigs te delen denk ik, behalve dat ik lekker een grote kaars op tafel heb aangestoken. Eerder donker, het is er weer tijd voor heerlijke suikerspiegel hier in huis nu!
Ja nee ook daar ben ik content mee. en met het dekentje ook al.
De kat is trouwens een smeerpoets .
Zertab
Geplaatst: 29-09-23 21:15
Toevallig Yonker, ik ben ook net terug van vakantie. Waar ben jij geweest?
Dus nu ook weer wat actiever!
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 29-09-23 21:40
Wijn is fijn!
@Roosch, wat een knappe kat heb jij!
Roosch
Geplaatst: 29-09-23 21:44
Heeeel fijn!
Thanks! Dit is Neko, we hebben ook nog Kedi. Goed om te weten voor mijn Santa: Neko heeft blaasgruis dus staat op aangepast voer. Alle struvietvoer, blaasgruisspul mag wel. Kedi mag alles maar is een zeurkous. Die houdt alleen van die vierkante crunchy snoepjes en de rode Felix. Best lastig, want de zakjes Felix komen in een grote doos met allerlei smaken. De andere smaken blieft ze niet. Nu heeft AH ook blikken met rode Felix, top, maar daar doet ze onwijs lang mee waardoor het spul bederft. 't is niet makkelijk..
Tanya
Geplaatst: 29-09-23 22:07
Ik vind het leuk om je kat letterlijk kat te noemen
Ja, ik riep altijd "poes, poes, pssst, poekieee" naar katten overal over de wereld. Dus besloot ik de poes Kedi, Turks voor poes, te noemen en de kater Neko, Japans voor kat.
fransje23
Geplaatst: 29-09-23 22:49
Pittig hoor, Sirius!
Wat zou de oudste leuk vinden? Houdt hij van natuur, auto's etc? Zou zeker leuk zijn als er iets voor hem in het pakket zit.
Matheno
Geplaatst: 29-09-23 23:44
Momo94 schreef:
Vogels in de tuin is leuk! Alleen wij hebben de tuin hiervoor al vol staan... en in de zomer veel vogels gehad en sinds 2-3 weken niks meer..
Ze zijn in de rui nu,dus dat is normaal. Dan laten ze zich minder tot niet zien.
Hier ook gek op tuinvogels. Allerlei voederhuisjes overal. Super gezellig.
Yonker
Geplaatst: 30-09-23 02:44
Zertab schreef:
Toevallig Yonker, ik ben ook net terug van vakantie. Waar ben jij geweest?
Dus nu ook weer wat actiever!
Ik was 10 daagjes naar Turkije, heb lekker een weekje helemaal niks gedaan. Was wel even lekker!
@Roosch Wat een leuke poes Echt schattig met die 2 verschillende oogkleuren en dat smeerbekkie!
Oeh lekker vakantie! Ik ben er al wel weer aan toe Vogels heb ik niet en ik ben allergisch voor heel veel verzorgingsproducten, een overgevoelig lichaam helaas. De 2e week van november ga ik waarschijnlijk en weekje weer ergens heen en de komende 2 weken moet ik 'ergens een paar dagen vrijhouden' aldus mijn partner maar hij heeft nog niet laten weten wanneer, dus ben heel benieuwd wat dat kan zijn
Oeh ik las ergens blauwe M&M’s die zijn we de lekkerste vind ik. Ik ben niet weg van karamel zeezout chocolade. Kinder chocolade is natuurlijk altijd goed. Sokken zijn hier wel een dikke top. Maat 40 en hoe gekker de print hoe beter.