Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosDeG schreef:Vraagje voor iedereen:
Hebben jullie naast jullie hond(en) ook nog andere huisdieren?
Esaqar schreef:ZO LEUK!![]()
Floyd heeft een super leuk pakket gekregen van zijn Secret Santa! Bedankt! Hij is er super blij mee!![]()
[ [url=m/uW3bdW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/STP8fS.jpg]Afbeelding[/url] ]
RoosDeG schreef:Hebben jullie honden wel eens dikke oeps momenten gehad of bizar gekke ongelukjes of een rare tic?
Hier tot nu toe eigenlijk geen oeps momentjes gehad nog![]()
De enige tic die Gim heeft is dat hij op de eettafel springt
Hoop wel dat hij daar een keer mee stopt..
Luna2006 schreef:Helaas heel slecht nieuws gekregen... we moeten Billy laten gaan![]()
Gvd amper 4 jaar... ik ga je missen klein ventje
daffodil schreef:Ik ben wat afwezig geweest, ik blijk toch een beetje stuk te zijn nav val in augustus. Kapotte pees in mijn rechterarm en ik ben rechts. Ik lees wel her en der maar reageer wat minder. Dat komt wel weer goed!
kanjerroos schreef:Ik bedacht mij nog een vraag:
Krijgen jullie honden, naast de pakketten van santa natuurlijk, nog cadeautjes onder de kerstboom/evt met Sinterklaas? En zo ja: leuk om te horen wat jullie geven!
Mandarijn schreef:Bailey heeft vandaag weer eens een puppuccino gehad bij de Starbucks.
[ [url=m/2VSCdT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Krijgen jullie honden naast de pakketten van Santa natuurlijk, nog cadeautjes onder de kerstboom/Sinterklaas?
Citaat:Hebben jullie honden wel eens dikke oeps momenten gehad, bizarre of gekke ongelukjes, een rare tic?
Citaat:Hebben jullie naast jullie honden ook nog andere huisdieren?
Citaat:Wat is het favoriete speeltje van je hond?
Citaat:Krijgen jullie honden naast de pakketten van Santa natuurlijk, nog cadeautjes onder de kerstboom/Sinterklaas?
Citaat:Wat is het favoriete speeltje van je hond?
In je oog gekrabt worden door een kat staat hier wel op nr.1 van meest bizarre ongelukjesCitaat:Hebben jullie honden wel eens dikke oeps momenten gehad, bizarre of gekke ongelukjes, een rare tic?