Ik laat Saar soms ook even spartelen. Stom beest denkt soms echt dat ze ergens kan staan terwijl het toch echt dieper is. Na 1x let ze beduidend beter op, op die plekken..
Zo leuk al die kaartjes en kadootjes! Geeft wel echt heel veel voorpret!
Ik bedacht mij nog een vraag: Krijgen jullie honden, naast de pakketten van santa natuurlijk, nog cadeautjes onder de kerstboom/evt met Sinterklaas? En zo ja: leuk om te horen wat jullie geven!
Sinterklaas niet maar met kerst en hun verjaardag wel! Dit jaar heb ik al wat leuke kleine speeltjes voor in hun zippy paws gekocht. Sommige zijn in de loop dr tijd verdwenen of ontleed dus heb nu een paar extra besteld die ze kunnen wisselen. En kwa snacks worden ze ook altijd flink verwend!!
Hier helaas niet , al geeft mn pa voorheen wel eens een bol.com kaart of een kraskaart aan alle kinderen met sinterklaas. De kleinkinderen krijgen wel cadeaus.
Kerst zit ik alleen thuis. Vorig jaar ook. Ik heb zelf wel eens thuis mensen uitgenodigd maar ik trek fysiek het koken en opruimen niet meer en momenteel houd ik t nog geen uur uit in mn rolstoel dus ik vier t in mn bed voor de tv met mn neusjes. En eigenlijk vind ik dat wel prima. De honden krijgen die avond extra lekker eten, natvoer erbij en dan in voerspeeltjes zodat ze lekker bezig zijn. Dat doe ik met oud en nieuw ook maar dan krijgen ze ipv 1 keer gedurende de avond elke keer wat. Dat leid af van vuurwerk.
Ik ga gewoon los met deze Secret Santa en nja ik heb net flink bedrag aan hondenspul gedoneerd aan minima.
Leo
Geplaatst: 10-11-23 21:22
Ja absoluut Voor kerst heb ik een verrassingsbox van Kwispel & Relax besteld, net als vorig jaar. We zijn ambassadeur daar dus de box hoort er absoluut bij! En ik heb een adventskalender bij Durks gekocht vandaag. Voor Sinterklaas doe ik ook wat kleins in de zak voor hem, zodat hij ook iets uit te pakken heeft.
Hier krijgen de beestjes zeker wel wat. Advent kalenders liggen al klaar. En als we met de familie kerst doen zit daar ook in eens wat voor de beestjes tussen, de jeugd mag die dan mooi uitpakken en dan is het feest compleet.
Oh een adventkalender hebben we voor Bailey ook weer! Vond ze vorig jaar fantastisch. Heb voor dit jaar een andere gehaald, ben benieuwd of die net zo in de smaak valt.
Billy kreeg met kerst altijd een cadeautje. Die vond dat geweldig om te uit te pakken en te snuffelen eraan. Cody die interesseert hem dat niet zozeer
xPearl
Geplaatst: 10-11-23 22:54
Hier leg ik ook vaak wat onder de boom! Ik ga volgende maand weer bij mijn ouders wonen en die hebben ook 2 honden. Dus helemaal leuk met vanalles onder de boom hahah.
Dus ook voor mijn SS, deze maand kan alles nog naar huidige postadres, in december wijzigt mijn postadres dus
Hier ook met sinterklaas en kerst en de verjaardagen altijd een cadeautje voor de beestjes
L_iek
Geplaatst: 10-11-23 23:28
Hier ook cadeautjes met zijn verjaardag, sint en kerst Eerste cadeautje ligt al onder de boom voor Bobbie.
love_mandy
Geplaatst: 11-11-23 09:02
Hier doe ik ook altijd wat voor de dieren. Vorig jaar hebben de katten en box van kwispel en relax gehad. Ik wil nu voor de katten nog een adventskalender kopen. Voor Odin heb ik nu een durks kalender gekocht , al twijfel ik nog steeds over de box van kwispel en relax voor Odin dit jaar
Voor Mona nam ik toevallig van de week een adventskalender bij de dierenwinkel mee. Gewoon een kleintje, met brokjes/koekjes. Ze krijgt ook wel wat met de feestdagen, kadotjes uitpakken vind ze erg leuk! Papier stuk scheuren is dan vaak leuker ook nog dan het kadotje dat er in zit
MarijeR
Geplaatst: 11-11-23 09:54
Wij doen eigenlijk nooit cadeautjes met sinterklaas of kerst. Maar als we het een keer wel doen, krijgen de honden ook wat
Verder heb ik als regel geen dierenwinkel/Welkoop uit lopen zonder iets voor de honden dus ze krijgen vaak zat wat extra.
Hier zijn bijna alle cadeautjes binnen, zit nog op 1 bestelling te wachten. En dan alles inpakken en met de hints aan de gang. Inpakken moet ik wel doen als de eigen honden buiten zijn want ze vinden dat het allemaal voor hen is, vooral alles wat zo lekker ruikt
pradadaan
Geplaatst: 11-11-23 14:33
Mijn honden zijn gelukkig niet heel erg gek op water. In de zomer wil Senna nog wel eens in het zwembad springen wat hier in de honden speeltuin te vinden is maar dat wordt schoon gehouden dus ik heb nooit vieze stinkende natte honden
Met kerst krijgen mijn honden niet echt iets, maar ik koop wel ieder jaar een adventskalender voor ze. Zo hebben ze iedere dag een lekker snackje
Suusw
Geplaatst: 11-11-23 17:13
Tijd voor een bijleespost Vanaf nu de ergste drukte hier wel voorbij dus hopelijk kan ik nu bij blijven
NorwayFjord: ik vind die rups echt geweldig L_iek: zo schattig met dat eendje, je kan wel zien dat dat zijn favoriet is VillaNeusjes: wat een gedoe dat dat zo lang heeft moeten duren zeg! Wel heel tof van die gesloten deal Cursebreaker: dat wijze hoofd van Sansa er ook altijd bij Tones: hij zit er wel heel sip bij zo Candalisa heeft groot ingeslagen Lugea: jij ook nog heel veel sterkte gewenst Playdate met corgi's Tigress: dat snackjes hoofd van Parker Seven: die is te schattig hoor Dafoddil: dat is balen zeg, sterkte!
Komen weer leuke kaartjes en cadeautjes voorbij De AI kom ik niet ver mee, kortharige border collie lukt al niet Vindt het wel super leuk om alle mooie creaties te zien (mocht iemand zich vervelen en een Floyd willen maken )
Leuk om alle andere huisdieren/paarden te zien. Hier in huis verder niks aan beesten, wel nog 2 shetten en 2 welshjes
Wat zijn favoriete speeltjes van je hond(en)? Alles waar je als een debiel mee in de rondte kan vliegen is leuk, net als alles waar je aan kunt trekken. Maar het allerleukst is toch wel spelen met een sok die je gejat hebt
Verkleden is echt niet aan Floyd besteed, halsband is meer dan genoeg volgens hem (en zelfs daar had hij een mening over in het begin)
Ongelukjes: laatst sprong hij in de sloot vanwege een kikker, keek wel wat verbaasd toen hij nat was maar had net daarvoor en al met z'n poten in gestaan dus dat had hij moeten weten.
Floyd krijgt ook kadootjes, voor kerst/verjaardag (zelfde dag) en op de dag dat we hem op gingen halen. Zit nu te kijken voor een leuke box voor dit jaar