Zeker als de dagen korter worden is appel kaneel geur lekker in huis vind ik.
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 23-09-23 09:01
Geurkaarsen, love it net als wierookstokjes, tot grote ergernis van vrindlief Hier ook op huizenjacht samen, hopelijk einde van het jaar wel iets gevonden, staat op het lijstje voor Santa
Ik ben zelf echt gek op geurkaarsen maar mn vriend kan er niet tegen. Dus zodra ik eens een dagje alleen heb gaan m'n Yankee Candles in de hens.. Nu gebeurt dat niet zo heel vaak dus de kaarsen gaan aardig lang mee.
Geurkaarsen vind ik heerlijk. In mijn Trimsalon heb ik zo infuser dus daar zijn oliën ook zeker welkom voor! Of van die geurstoffen die in zo geurstof zitten
Geurkaarsen ben ik gek op maar ik heb er ook al vrij veel, maar ze gaan hier ook wel op dus als mijn santa een lekkere geurkaars kwijt moet mag dat altijd
Ik had aangegeven dat mijn dieren ook gek zijn op iets lekkers, maar voor de honden doe ik nu mee aan de secret santa dog edition. Dus als mijn santa iets voor de dieren wil kopen dan liever iets voor de katten of de paarden want de honden worden dus al verwend
roosjenat
Geplaatst: 23-09-23 19:25
Vorig jaar een super leuke mok gekregen waar ik nog steeds blij mee ben. Daarnaast neem ik bij elke vakantie een mok mee terug dus heb er wel even genoeg haha
Geurkaarsen zijn hier een no-go door twee ondeugende kittens
Een leuke plaid voor op de bank is wel een top. Ik lig altijd onder een dekentje op de bank, heerlijk
Verder ben ik dol op ijskoffie en (warme) chocolademelk. De witte variant is hier ook een favorietje. Maar ik ben sowieso dol op witte chocolade haha.