Adventskalenders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRoossie95

Re: Adventskalenders

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 16:59

Bedankt voor de tips van de duitse Amazon :D
Heb de Fruchtgummi, merci & niederegger kalenders gekocht :o
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:27

Loeky01 schreef:
Voor de theeliefhebbers bij de Xenos. Had wel foto gemaakt van de achterkant maar zie nu pas dat dat niet goed gegaan was helaas. Ik heb hem niet meegenomen want er zat groene thee in en dat lust ik niet.
[ [url=m/XWUYgL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh ik voel kalender nummer 16 in dit 2persoonsplushond huishouden aankomen, of had ik er nou al meer :')

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:44

Ach ik heb vanavond mijn 7e besteld (die kleine van de bodyshop) dus ik vind ook weinig te gek :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:46

pradadaan schreef:
Ach ik heb vanavond mijn 7e besteld (die kleine van de bodyshop) dus ik vind ook weinig te gek :=

Kijk met jou kan ik praten, the sky is the limit!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:59

Ohh die theekalender is leuk, inderdaad ook leuk om cadeau te geven!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 14:43

Ik heb alleen de adventkalender van Rituals, en van Balea.
Via een facebook pagina ook nog een keer de adventkalender van Balea gewonnen! Hartstikke blij mee! :-)

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:11

Is er geen kalender voor nerds? Ik zoek er 1 voor mn vriend, maar hij drinkt niet, en dan houdt t al snel op voor mannen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:28

Banyu schreef:
Via een facebook pagina ook nog een keer de adventkalender van Balea gewonnen! Hartstikke blij mee! :-)

Ha had jij ook geluk, ik had een tas vol met Balea :D De Kalender had ik al gekocht dus die heb ik ook.

Ik vandaag meteen naar de Xenos voor die theekalender die hier stond. Krijg ik te horen, ja die hebben we wel ergens achter want ik heb hem in mijn handen gehad maar ik mocht hem nog niet vullen. Nog een medewerker geprobeerd maar nee ze kon er toch echt nog niet bij (terwijl nummer 1 zei dat ze hem al in haar handen had gehad). Puntje bij paaltje, ze hadden hem dus wel, maar ik kon ze nog niet kopen. -O- En ze wisten ook niet precies wanneer ze dan wél in de winkel zouden liggen -O-

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:52

Ik ben ook naar de xenos geweest, daar lag hij nog niet.
Inmiddels wel de airwick adventskalender gekocht.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:55

Ben ik blij dat ik vandaag na werktijd niet speciaal naar de Xenos ben gereden daarvoor :+

Vrijdag ben ik vaak gesloopt en moe,dan helpt oneindig zoeken naar iets wat nog niet in de winkel mag liggen niet mee _O-

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 18:13

Daan13 schreef:
Ben ik blij dat ik vandaag na werktijd niet speciaal naar de Xenos ben gereden daarvoor :+

Vrijdag ben ik vaak gesloopt en moe,dan helpt oneindig zoeken naar iets wat nog niet in de winkel mag liggen niet mee _O-

Ik snap je, ik werd er zo al chagge genoeg van!!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 18:55

En m'n horsebrands kalender schiet al helemaal niet op ^)

Jullie werken aanstekelijk met al die leuke adventskalenders.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:24

Oh wow wat bizar van die Xenos... Hier lag het schap vol met 20 kalenders ofzo... Ik wil ze wel halen en opsturen, maar dan is ie ineens 2x zo duur _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:38

Alwiene schreef:
Banyu schreef:

Ha had jij ook geluk, ik had een tas vol met Balea :D De Kalender had ik al gekocht dus die heb ik ook.

Ik vandaag meteen naar de Xenos voor die theekalender die hier stond. Krijg ik te horen, ja die hebben we wel ergens achter want ik heb hem in mijn handen gehad maar ik mocht hem nog niet vullen. Nog een medewerker geprobeerd maar nee ze kon er toch echt nog niet bij (terwijl nummer 1 zei dat ze hem al in haar handen had gehad). Puntje bij paaltje, ze hadden hem dus wel, maar ik kon ze nog niet kopen. -O- En ze wisten ook niet precies wanneer ze dan wél in de winkel zouden liggen -O-

Yes its was me haha! Keer daarvoor geen geluk gehad, dus dacht, nou nog een keertje dan haha.

Jaaa ik zag het. Super leuk!

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:42

Daan13 schreef:

Ik heb die eens even opgezocht, maar wat een leuk idee voor een adventkalender. Ik vind het wel veel geld en weet natuurlijk niet wat erin zit dus ik twijfel een beetje om deze te kopen :o

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:53

Rambogirl schreef:
Is er geen kalender voor nerds? Ik zoek er 1 voor mn vriend, maar hij drinkt niet, en dan houdt t al snel op voor mannen.

Jawel als hij een beetje handig is met Duits. Kijk hier eens:
https://www.franzis.de/adventskalender

Een retro radio bouwen of iets met techniek. Ook heb ik op Amazon iets gezien met een camera maken. Ik weet alleen niet of je zoiets zoekt?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:56

Wat leuk, die van Xenos! Misschien morgen maar even kijken hier.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:11

femkepien schreef:
Daan13 schreef:

Ik heb die eens even opgezocht, maar wat een leuk idee voor een adventkalender. Ik vind het wel veel geld en weet natuurlijk niet wat erin zit dus ik twijfel een beetje om deze te kopen :o

Klopt, het is helemaal niet mijn stijl om zoveel geld voor iets neer te leggen waarvan ik niet eens weet wat er in zit (behalve dan een leren halster)

Maar soms moet je ff gek doen en financieel kan ik het wel missen (misschien is het wel zonde van m'n geld maar als je het niet probeert weet je het nooit)

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:22

Ging vanmiddag opzoeken of er ook adventscalenders van de mac bestonden en tot mn verbazing zijn die dr ook nog-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:27

Ik heb die van hopt besteld.. aangezien die van rituals opeens in de woonkamer lag. Of ik 'm wel zelf wilde bouwen, want meneer kreeg de stickertjes niet los gepulkt _O-

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 10:12

Ik moest net even naar de action en de xenos zit daar in de buurt. Kon het niet laten om even te gaan kijken voor de thee adventskalender. Gelukkig hadden ze hem. Dus heb hem meegenomen. Hij is wel wat kleiner dan ik had verwacht. Maar dat is eigenlijk wel logisch want er zitten natuurlijk alleen theezakjes in. Ze lagen bij de thee/chocolademelk/koffie afdeling.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:05

_kimm schreef:
Ik moest net even naar de action en de xenos zit daar in de buurt. Kon het niet laten om even te gaan kijken voor de thee adventskalender. Gelukkig hadden ze hem. Dus heb hem meegenomen. Hij is wel wat kleiner dan ik had verwacht. Maar dat is eigenlijk wel logisch want er zitten natuurlijk alleen theezakjes in. Ze lagen bij de thee/chocolademelk/koffie afdeling.

Daar had ik nog wel vluchtig gekeken maar hem ook niet gezien, maar meisje zei tegen mij ook dat ALS hij er lag moest ie bij de kerstspullen liggen. Grrrr. Fijn dat jij wel geslaagd bent!!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:16

Dank voor de tip, ik heb vandaag 3 thee adventskalenders bij de Xenos weggehaald <3

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:30

Ik heb die van Amazon Duitsland binnen, en de dozen zijn nogal een stuk groter dan ik dacht :oo Maar wel leuk! En aan het Sherlock Holmes avontuur ga ik denk ik binnenkort al beginnen. (Goed voor mijn Duits wel, dit :) )

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:04

Hier ook iemand die bij de Xenos is geweest :D

Moet er niet te vaak komen want ik kwam heel veel leuke dingen tegen.

Via jullie heb ik een adventskalender van koffie voor m'n schoonzus en nu een thee kalender voor m'n zwager.

Het lag wel helemaal onderin de stelling, je zou het zo voorbij lopen.

Lag nog een chocolademelk pakket naast en die viel spontaan in m'n mandje :+

In de spoiler staat wat er in de thee kalender zit

Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Daan13 op 17-10-20 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt