Heb de Fruchtgummi, merci & niederegger kalenders gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loeky01 schreef:Voor de theeliefhebbers bij de Xenos. Had wel foto gemaakt van de achterkant maar zie nu pas dat dat niet goed gegaan was helaas. Ik heb hem niet meegenomen want er zat groene thee in en dat lust ik niet.
[ [url=m/XWUYgL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Banyu schreef:Ik heb alleen de adventkalender van Rituals, en van Balea.
Via een facebook pagina ook nog een keer de adventkalender van Balea gewonnen! Hartstikke blij mee!
Alwiene schreef:Banyu schreef:Ik heb alleen de adventkalender van Rituals, en van Balea.
Via een facebook pagina ook nog een keer de adventkalender van Balea gewonnen! Hartstikke blij mee!
Ha had jij ook geluk, ik had een tas vol met BaleaDe Kalender had ik al gekocht dus die heb ik ook.
Ik vandaag meteen naar de Xenos voor die theekalender die hier stond. Krijg ik te horen, ja die hebben we wel ergens achter want ik heb hem in mijn handen gehad maar ik mocht hem nog niet vullen. Nog een medewerker geprobeerd maar nee ze kon er toch echt nog niet bij (terwijl nummer 1 zei dat ze hem al in haar handen had gehad). Puntje bij paaltje, ze hadden hem dus wel, maar ik kon ze nog niet kopen.En ze wisten ook niet precies wanneer ze dan wél in de winkel zouden liggen
Daan13 schreef:En m'n horsebrands kalender schiet al helemaal niet op![]()
Jullie werken aanstekelijk met al die leuke adventskalenders.
Rambogirl schreef:Is er geen kalender voor nerds? Ik zoek er 1 voor mn vriend, maar hij drinkt niet, en dan houdt t al snel op voor mannen.
femkepien schreef:Daan13 schreef:En m'n horsebrands kalender schiet al helemaal niet op![]()
Jullie werken aanstekelijk met al die leuke adventskalenders.
Ik heb die eens even opgezocht, maar wat een leuk idee voor een adventkalender. Ik vind het wel veel geld en weet natuurlijk niet wat erin zit dus ik twijfel een beetje om deze te kopen
_kimm schreef:Ik moest net even naar de action en de xenos zit daar in de buurt. Kon het niet laten om even te gaan kijken voor de thee adventskalender. Gelukkig hadden ze hem. Dus heb hem meegenomen. Hij is wel wat kleiner dan ik had verwacht. Maar dat is eigenlijk wel logisch want er zitten natuurlijk alleen theezakjes in. Ze lagen bij de thee/chocolademelk/koffie afdeling.