Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:28

Roosch schreef:
Heeft de witte chocolademelk-fanclub zich al gemeld?

Nog steeds niet geprobeerd :D
Ik drink cappuccino van de Lidl, die vind ik het lekkerst.
Thee drink ik al heel lang niet meer.
Mooi koppie van die slang, ik vind ze leuk achter het glas maar moet er verder niks van hebben.

LWDaisy, sterkte met en voor je vriend.

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:36

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:41

Annuuuhh schreef:
Roosch schreef:
Ik heb vandaag nog lekkere thee besteld. <3
https://www.teabar.nl/losse-thee/notend ... ll_80_gram

M'n favoriete! Heel hard gaat het er hier niet doorheen trouwens dus thee hoeft niet per se. He, dat rijmt. :D

Ohh die thee klinkt echt zalig!! <3

Oh dat klinkt idd erg lekker <3
Ga ik onthouden voor als mijn huidige voorraad bijna op is

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:58

Roosch schreef:
Ik heb vandaag nog lekkere thee besteld. <3
https://www.teabar.nl/losse-thee/notend ... ll_80_gram

M'n favoriete! Heel hard gaat het er hier niet doorheen trouwens dus thee hoeft niet per se. He, dat rijmt. :D

Die klinkt goed. Ik ben dol op thee zeker in de herfst en winter. Warme smaken zijn mijn favoriet maar probeer ook graag aparte dingen. Alleen anijs,munt en sinasappel smaken zijn niet mijn ding

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:07

marleen_88 schreef:
Ik ga mij bij deze afmelden. Ik merk dat het meekletsen niet lukt en ik weet uit ervaring dat een niet actief lootje niet leuk is.
Ik heb helaas het enthousiasme van voorgaande edities niet gevonden en sla dus toch een jaartje over.

Jammer! Misschien volgend jaar weer *D

ManonGrr

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:35

Oohh Roosch die klinkt echt top!! Ik ga hem denk ik bestellen.. mijn huidige favorite is "drop it when it's hot" van de Xenos, smaakt dus naar drop/anijs. Goddelijk!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:37

De notendroom is ook echt heerlijk, ik drink hem erg graag. :j

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:47

Witte chocolademelk lijkt me echt vies hahaha!

Ik ben even een stille mee lezer.
Helaas vorige week met spoed uit Kos tijdens mijn vakantie naar huis gevlogen. Was doodziek en ben uiteindelijk in Nederlands ziekenhuis voor een week opgenomen. Nu weer herstellende, maar dat kost even tijd.
Lees wel alles mee. Maar reageren doe ik af en toe in een wat grotere post.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:48

Hier ook geen witte chocolademelk. Of überhaupt witte chocolade, bah

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 20:50

Witte chocolademelk :+:

Ah gets marieke, hoe is het nu?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:00

Yes, nieuwe editie! Hoewel ik nog niet zeker weet of ik op de lijst mag, stel ik mezelf toch alvast voor. :)

Ik ben Felicity, student, docent en moeder van een ondernemende dreumes. Ik ben gek op lezen en ik ben graag creatief bezig (boetseren, mallen maken, tekenen, schilderen). Ook freedive ik met enige regelmaat.

Tops: eten (witte chocolade, Kinder, bonbons), een verwenpakket, super toffe/gekke pennen, geurkaarsen (met name herfst- en wintergeuren) iets zelfgemaakt, (losse) thee maar ik word vooral graag verrast. :)

Flops: dingen voor in huis, zoals home deco. Voor handgemaakt servies maak ik dan weer een uitzondering. :o

Met tweedehandse spullen heb ik geen probleem.

Ik lees hier over witte chocolade: daar eet ik graag veel van, dus ik behoor zeker tot de wittechocoladefanclub. :Y)

@Mariekeoo, wat heftig! Beterschap!

@LWdaisy, sterkte voor je vriend!

@Urbanus, wat een knapperd. <3

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:01

Sterkte Daisy, heftig zo'n zwaar ongeluk! En jij beterschap Marieke, zo stel je je vakantie ook niet voor!

Ik hoef eigelijk geen merchandise van iets, ik kijk amper tv.. de HP films vind ik hartstikke leuk om te zien, maar daar blijft het ook bij. Geurtjes vind ik wel leuk!

Witte chocolademelk heb ik nog nooit gehad.. gewone chocomel is altijd goed, zeker met slagroom.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:34

Roosch schreef:
Witte chocolademelk :+:

Ah gets marieke, hoe is het nu?

Veel medicatie op dit moment wat me enigszins staande houd. Maar het evenwicht is enorm wankel. Probeerde gisteren weer te gaan werken (iets met work a-holic. Maar dit viel toch vies tegen en dat heeft me vandaag de gehele dag op bed gegooid. Morgen nieuwe dag, hopelijk nieuwe kansen. _/-\o_ :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:40

Dat moet je ook niet doen :(:)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 21:43

Wat heftig Marieke en balen vannje vakantie. Hopelijk ben je snel weer de oude. Beterschap!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 00:54

Balen Marieke, dat je vakantie zo in de soep is gevallen. Hoop dat je snel weer opknapt.

Witte chocolade is niet mijn favoriet, de melk wel. Ook thee is prima behalve rooibos.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 05:15

Nou, ik zal mij (na meer als 25 pagina's na mijn aanmelding) ook eens voorstellen en proberen bij te lezen en reageren en daarna actief meepraten.
Er gebeurd momenteel veel in mijn leven en daardoor ben ik er niet eerder aan toegekomen.

Ik ben Femke, 36 jaar, samenwonend met vriend en Golden Retriever Fudge in Gelderland, al blijf ik een Brabander in hart en nieren. Momenteel net 2 jaar ziek thuis i.v.m. heup en rugproblemen en daardoor in het proces van WIA en afwikkeling uitdiensttreding na bijna 12,5 jaar te hebben gewerkt in de gehandicaptenzorg.
Daarnaast ben ik Documentaire portretfotograaf (eveneens tijdelijk in ruste door bovengenoemde klachten).

Al ruim 20 jaar (bijna 21) van bokt, niet meer actief in de paardenwereld en ook niet meer in het bezit van een paardachtige.
Dit wordt mijn 10de editie SSS. Ik doe daarnaast ook mee aan de SSS Dog editie en de Bookish Adventkalender.
Zou mijn Santa willen vermelden dat het om deze editie gaat?

Momenteel is het een beetje zoeken naar wat mijn lichaam aan kan qua hobby's. Ik ben dol op wandelen (met de hond), dit is in de opbouwende fase op goede dagen.
We hebben een kleine moestuin in onze achtertuin (+/- 20m2), heel veel tuinvogels en meerdere egeltjes (die we allemaal voeren).

Met de hond volg ik ringtraining en ben ik bezig met het opstarten van mijn hobby fokkerij (Merchandise met mijn logo, die nog in de maak is, is welkom!). De hond heeft geen allergieën en is dol op knuffels, speeltjes die knisperen (niet extreem hard piepen) en een cadeautje voor haar is zeker welkom, bij voorkeur niet het hele pakket, want die krijgt ze al via de SS Dog Editie.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb een fascinatie (al is dat een woord dat niet helemaal passend is) voor de tweede wereldoorlog.

We hebben een caravan, al hebben we 'm dit jaar niet gebruikt. Leuke versieringen voor in de voortent, altijd welkom!

Ik houd van: Lezen, bordspellen, koken/bakken, creatief bezig zijn (kaarsen maken, macrame), planten, thee (in een zo groot mogelijke mok!), geurkaarsen (zoet/fruit), naar de sauna gaan.

Verslavingen/verzamelingen: Lush, oude/antieke analoge camera's, boeken, kaarsen.

Ik houd niet zo van: make-up, kokos, vanille, sieraden (ik draag eigenlijk altijd hetzelfde, al heb ik wel een pandora armband waar eventueel nog bedels aan kunnen/mogen). Bier, wijn, ik drink sowieso weinig tot geen alcohol.

Tops: Zelfgemaakte cadeautjes! Tweedehands (mits nog goed, ik struin graag de kringloop af). Foute/happy socks (maat 38), gekke/bijzondere hanger/deco voor in de kerstboom. Edelsteentje (aan een ketting of los voor in mijn bh). Wat lekkers!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 15:42

Leuke voorstel post fem!

Ik had een nieuw tosti ijzer besteld en kreeg m zojuist binnen. Toen dacht ik eraan de doos te bewaren voor SSS.. maar de doos is veel te klein. Is dit een goede reden om iets groots te bestellen? O:)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 17:06

Hoi allemaal!

Ik heb me zojuist ook aangemeld *\o/*
Door de drukte dit jaar was ik niet helemaal zeker of ik genoeg tijd zou hebben, maar ik lig weer op schema en het begon toch erg hard te kriebelen :D

Even voorstellen:
Ik ben Annemiek, 38 jaar oud. Ik woon met mijn vriend, onze hond Faizah en mijn paard Mystic in het gehuchtje Maria Hoop in Limburg.
Faizah is mijn Afghaanse Windhond oma van 11 jaar, die de laatste tijd was meer last krijgt van artrose maar toch nog steeds met plezier haar dagelijkse rondje loopt en de inbrekers wegjaagt. En Mystic is mijn tinker-ruin die zichzelf een 4-jarige hengst waant maar toch echt alweer 23 is.

Mijn grootste 'hobby' is onze zeilboot die in Zeeland ligt, en die we aan het renoveren zijn om over een aantal jaren aan boord te kunnen wonen en uiteindelijk de wereld mee rond te reizen.
Maar eigenlijk heb ik meer hobby's dan waar ik tijd voor heb. De moestuin, wandelen, lekker koken en bakken, 2d en 3d ontwerpen en printen, leerbewerken, hotfoil, puzzelen (zowel legpuzzels als puzzelboekjes), tekenen, schilderen, plotten, wijn maken, houtbewerken, met de naaimachine werken, fotografie..

Ik werk als trouwvideo- en fotograaf. Dat betekent dat ik in de zomer altijd heel druk bezig ben, maar in de winter heel veel vrije tijd heb :D

Verder ben ik al lange tijd geïnteresseerd in minimalisme en consuminderen en duurzaam leven. Alles dat daar mee te maken heeft is dus van harte welkom!
Zelfgemaakte dingen zijn een grote top. Alles voor in de tuin is heel erg welkom.
Een zelfgemaakt insectenhotel bijvoorbeeld <3 Of leuke spulletjes of drinkbakje/vogelbadje voor bij de voederplekjes voor vogels. Ik ben van plan om wat mooi aangeklede voerplekken te maken, die ook geschikt zijn voor wat vogelfotografie.
Ik heb niet veel op mijn floplijst, behalve rommeltjes en spulletjes die niet gebruikt worden. Zoals decoratie/fotolijstjes/live laugh love bordjes.. En mokken en kaarsjes heb ik ook meer dan genoeg.

Alles om lekker warm te blijven ook welkom, van thee en warme choco tot dekens en warme sokken/sloffen.
Ik heb maat 39.

Spulletjes voor hond en paard zijn welkom, maar Faizah speelt niet zo veel meer en harde kauwsnacks krijgt ze niet meer zo goed weg. Zacht snoep wel.

Faizah
Afbeelding
Mystic
Afbeelding
Ons projectje
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 17:33

Ha, bekend en heerlijk projectje, al vond ik de foto met jullie samen erop leuker :D :D :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 18:10

Leuk dat ik op de lijst sta weer! :) Ik ga mijn best doen om een actief lootje te zijn dit jaar :)
Ik ben afgestudeerd als klassiek zangeres en dat is dan ook meteen m'n werk. Daarnaast heb ik een pony en een kat. Als hobby doe ik klassiek ballet en ik ben eigenlijk altijd in om nieuwe dingen te proberen.
Qua inhoud van het pakket vind ik heel veel leuk, het enige is dat ik veganist ben en dierlijke producten de enige echte nogo zijn voor mij.
Ook heb ik een hele hoop projectjes gehaakt (een flinke kudde paarden inmiddels, verspreid door heel NL) maar momenteel ben ik nergens mee bezig. Ik heb nog genoeg garen om mee te werken voorlopig in elk geval. Mijn sleutelbos is er recent vandoor gegaan dus ik heb een nog sleutelhangerloos minibosje op het moment.

Leuk om vast een beetje mee te lezen hier en veel plezier weer allemaal deze editie :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 18:18

Roosch schreef:
Ha, bekend en heerlijk projectje, al vond ik de foto met jullie samen erop leuker :D :D :D

Haha, ik zal zo nu en dan eens een nieuwe foto posten :))

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 20:57

Wauw wat een bijzonder beroep heb je CastaMickey! Gaaf!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 21:25

CastaMickey schreef:
Leuk dat ik op de lijst sta weer! :) Ik ga mijn best doen om een actief lootje te zijn dit jaar :)
Ik ben afgestudeerd als klassiek zangeres en dat is dan ook meteen m'n werk. Daarnaast heb ik een pony en een kat. Als hobby doe ik klassiek ballet en ik ben eigenlijk altijd in om nieuwe dingen te proberen.
Qua inhoud van het pakket vind ik heel veel leuk, het enige is dat ik veganist ben en dierlijke producten de enige echte nogo zijn voor mij.
Ook heb ik een hele hoop projectjes gehaakt (een flinke kudde paarden inmiddels, verspreid door heel NL) maar momenteel ben ik nergens mee bezig. Ik heb nog genoeg garen om mee te werken voorlopig in elk geval. Mijn sleutelbos is er recent vandoor gegaan dus ik heb een nog sleutelhangerloos minibosje op het moment.

Leuk om vast een beetje mee te lezen hier en veel plezier weer allemaal deze editie :)

Yes, ook hier een paardje vanuit de kudde :D Nog altijd super blij mee!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 21:48

Dank voor jullie lieve woorden allemaal!
Hij stelt het goed, is sinds gisteren weer thuis. Ik ben nog een beetje in zombie-modus, heb héél veel moeten regelen, verwittigen, geruststellen, .. 't Is fijn dat hij weer thuis is, de poezels waren helemaal van hun melk zonder hem. Ik natuurlijk ook haha. We slaan ons er wel doorheen hoor, hulp is onderweg! :)

Ik las nog iets over mokken - ik zou zeggen "neeeh, ik heb er al genoeg" - maar zo'n hele leuke is altijd welkom haha. Nog steeds heel blij met de poezen-mok die ik 2 jaar geleden heb gekregen, en waarvan ik de andere uitvoering later ook nog heb gekocht haha!