Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:40

Oké, ik ben terug van weg geweest denk ik!
Vriend heeft afgelopen dinsdag een heel ernstig ongeval gehad (tegen volle snelheid in een vrachtwagen geknald), hij zou (fingers crossed allemaal!) vandaag naar huis mogen komen. Hij stelt het al bij al héél goed, zeker als je weet hoe de auto er nu uitziet.. Ik moet vandaag naar het wrak gaan kijken, ik vind het wel een beetje eng.
Ik heb het er maar druk mee haha, schoonmoeder reageerde door tickets naar huis te boeken (ze wonen in het buitenland) en zij zal een week bij ons logeren. Ik mag dus creatief aan de slag gaan, want wij hebben wel 2 slaapkamers maar maar 1 bed :') Komt wel goed haha. Ik kijk er naar uit, ik kan gerust gaan werken als zij hier ook is, dus ik ben heel blij dat ze komt logeren :) De poezen zullen ook blij zijn als de vriend weer thuis is, die zijn echt van hun melk zonder hem!

Glitters - ik pas dit jaar denk ik haha, poezels enzo. Zwak excuus, ik weet het :') Ik heb serieus nog steeds glitters in mijn lusters hangen van 2 jaar geleden, ondingen zijn het.
Geurtjes zijn niets voor mij :)
Enkelbandjes vind ik wel leuk! Ik bedoel de sierraden, niet de enkelbanden die je krijgt omdat je een misdrijf gepleegd hebt :') Verder ben ik qua juwelen geen leuk lootje, het meeste slaat groen of zwart uit op mijn lijf, dus ik denk dat het makkelijker is om te zeggen: doe maar niet :)
Kantoorspullen: ja! Ik heb een verslaving aan notitieboekjes, agenda's, ... Een leuke kalender om in de wc op te hangen is ook altijd welkom, ik ben echt nog oldskool haha. Hoeft niet mega groot te zijn, maar ik heb wel een beetje ruimte nodig om te kunnen schrijven :) Leuke pennen, post it's, ... ed zijn hier ook altijd welkom.
Oh, en zoals elk jaar: Santa, als jij in NL woont, kan ik pindasaus als dikke top meegeven! Die van jullie is veel lekkerder en goedkoper dan de onze in BE haha.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:40

En anders als je een doos nodig hebt loop eens langs winkels en vraag of ze daar dozen over hebben. :D

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:44

Jeetje heftig LWDaisy!
Wat een geluk dat het mee lijkt te vallen met je vriend. Sterkte nog :knuffel:

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:50

Sterkte daisy!

Ik heb tegenwoordig een parfumado abbo dus geurtjes heb ik genoeg. Rituals heb ik denk ik 3 jaar voorraden liggen _O- ben wel fan van lush Barbie en snow fairy zoeter dan zoet dus!

Probeer binnenkort wat actiever mee te praten helaas geveild met de griep dus weinig online

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:14

Heftig Daisy, hopelijk is hij snel weer opgeknapt!

Mijn parfumsmaak zit boven budget, maar mocht het handig zijn voor bv geurkaarsen/huisspray of wat dan ook; ik ben van de bosgeuren, sinaasappel, kaneel etc. Niet te zoet, beetje de typische herfst/winter geuren zeg maar. Vorig jaar van mijn lootje ook een hele mooie geurkaars gekregen die nu op tafel staat, die zit in een prachtige pot. Echt een sieraad op tafel zo! <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:16

Sterkte Daisy!

Afbeeldinghier dozen genoeg, maar deze doos hou ik lekker zelf

ryukapple

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:26

Parfum gebruik ik weinig dus heb er daardoor nog meer dan genoeg van staan.
Iets van een bodymist vind ik wel leuk

Tweedehands vind ik ook geen enkel probleem

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:35

Heftig Daisy, hopelijk knapt hij snel weer op.

Parfum hoeft voor mij niet. Dat is zo persoonlijk dat ik dat liever zelf in de winkel koop. Wat wel leuk is zijn kookproducten bijvoorbeeld kruiden, specerijen en sausjes of broodmixen. Ik kook zelf graag curry's, wraps, stoofpotjes enzo en bak brood. Eigenlijk alles is welmom als het maar niet voor de Hollandse keuken is, daar heb ik minder mee . Sinds kort hebben we ook een wafelijzer, fantastisch ding!

Oude tijdschriften zoals Roots, Landleven zijn leuk net als alles over paarden, dieren, buitenleven en fotograferen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:03

Wat heftig Daisy, gelukkig komt hij er dus goed mee weg.

Urbanus, dat snoetje is inderdaad lief. Hoe groot is hij nu?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:06

Wat heftig zeg, beterschap voor je vriend!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:08

LWDaisy schreef:
Oké, ik ben terug van weg geweest denk ik!
Vriend heeft afgelopen dinsdag een heel ernstig ongeval gehad (tegen volle snelheid in een vrachtwagen geknald), hij zou (fingers crossed allemaal!) vandaag naar huis mogen komen. Hij stelt het al bij al héél goed, zeker als je weet hoe de auto er nu uitziet.. Ik moet vandaag naar het wrak gaan kijken, ik vind het wel een beetje eng.
Ik heb het er maar druk mee haha, schoonmoeder reageerde door tickets naar huis te boeken (ze wonen in het buitenland) en zij zal een week bij ons logeren. Ik mag dus creatief aan de slag gaan, want wij hebben wel 2 slaapkamers maar maar 1 bed :') Komt wel goed haha. Ik kijk er naar uit, ik kan gerust gaan werken als zij hier ook is, dus ik ben heel blij dat ze komt logeren :) De poezen zullen ook blij zijn als de vriend weer thuis is, die zijn echt van hun melk zonder hem!

Glitters - ik pas dit jaar denk ik haha, poezels enzo. Zwak excuus, ik weet het :') Ik heb serieus nog steeds glitters in mijn lusters hangen van 2 jaar geleden, ondingen zijn het.
Geurtjes zijn niets voor mij :)
Enkelbandjes vind ik wel leuk! Ik bedoel de sierraden, niet de enkelbanden die je krijgt omdat je een misdrijf gepleegd hebt :') Verder ben ik qua juwelen geen leuk lootje, het meeste slaat groen of zwart uit op mijn lijf, dus ik denk dat het makkelijker is om te zeggen: doe maar niet :)
Kantoorspullen: ja! Ik heb een verslaving aan notitieboekjes, agenda's, ... Een leuke kalender om in de wc op te hangen is ook altijd welkom, ik ben echt nog oldskool haha. Hoeft niet mega groot te zijn, maar ik heb wel een beetje ruimte nodig om te kunnen schrijven :) Leuke pennen, post it's, ... ed zijn hier ook altijd welkom.
Oh, en zoals elk jaar: Santa, als jij in NL woont, kan ik pindasaus als dikke top meegeven! Die van jullie is veel lekkerder en goedkoper dan de onze in BE haha.

Wat heftig.. Sterkte! Beterschap voor je vriend!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:16

Beterschap voor je vriend Daisy! En ook zelf de rust en tijd nemen die je nodig hebt!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:36

Wat heftig Daisy! Beterschap voor je vriend. En idd ook zelf de rust en tijd nemen hiervoor.

Verder zag ik nog wat voorbij komen over mokken. Die heb ik zat (lees te veel).
Tweedehands is hier ook zeker welkom.
Geniet er zelf ook van ok door de kringloop te lopen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:39

Neonlight schreef:
Wat heftig Daisy, gelukkig komt hij er dus goed mee weg.

Urbanus, dat snoetje is inderdaad lief. Hoe groot is hij nu?

Ik kan hem niet opmeten want ik laat hem nu nog helemaal met rust maar ik denk 50/60 cm?

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 13:41

Wat heftig daisy! Heel veel beterschap gewenst voor je vriend. Ik denk dat ik wel een oplossing voor een doos heb... Kan ik ineens meer online gaan bestellen O:)

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 14:03

In mijn geval is het een kwestie van een geschikte doos uit de klauwen van de kat te houden...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 14:33

candalisa schreef:
Sterkte daisy!

Ik heb tegenwoordig een parfumado abbo dus geurtjes heb ik genoeg. Rituals heb ik denk ik 3 jaar voorraden liggen _O- ben wel fan van lush Barbie en snow fairy zoeter dan zoet dus!

Probeer binnenkort wat actiever mee te praten helaas geveild met de griep dus weinig online

Oh, hoe werkt dat??

Jeetje Daisy.. sterkte! Hoe is het met jou?

Ik heb hopelijk later vandaag eindelijk tijd voor een fatsoenlijke voorstelpost, maar zal alvast wat 'voorkeuren' posten

Ik ben gek op koffie en thee, maar geen rare smaakjes. Koffie dus het liefst zwart en thee normaal of kruiden, maar niéts met sterrenmunt want daar gruwel ik van :')
Chocolade is bijna basisbehoefte nummer 1. Ik houd van alle soorten, maar hoe puurder hoe lekkerder :9 . Verder ben ik gek op zoutjes en nootjes, maar ook koekjes gaan er goed in. Toch probeer ik al deze verleiding zo veel mogelijk te weerstaan, want het is niet zo goed voor m'n figuur :+

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 14:38

Urbanus, toch al aardig lang voor een paar maanden oud.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 15:33

Neonlight schreef:
Urbanus, toch al aardig lang voor een paar maanden oud.

Ja maar misschien schat ik het ook wel verkeerd in :') In de loop van de volgende week wil ik Coco misschien even uit z'n enclave halen om op te meten en te kijken of z'n vervelling echt goed gegaan is.

Erg groot zal hij niet worden hoor, mannetjes blijven kleiner.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 16:08

Blinnii schreef:
candalisa schreef:
Sterkte daisy!

Oh, hoe werkt dat??

Je krijgt elke maand een kleine parfum na keuze opgestuurd. Zo kan je meerdere geuren uitproberen. Je vult op een kalender in welke geur je lekker vind en wanneer je die wilt ontvangen. Als je een jaar abbo neemt is het iets goedkoper maar je kan het ook maandelijks doen. Je kan ook een geur kaart invullen en aan de hand van jouw keuzes zoeken ze parfums die bij jou passen.
Ik draag niet vaak parfum dus ik vind grote flessen zonde hiermee kan je een beetje variëren.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 17:41

Wel een leuke manier om nieuwe geurtjes te proberen Candalisa.

Oef Daisy wat een heftig ongeval. Sterkte voor je vriend!

Ik hou niet van koffie, maar wel van thee. Ben ook van de rare smaakjes. Enige waar ik niet van hou is thee met kamille, sinaasappel of mandarijn.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 18:35

Ik ga mij bij deze afmelden. Ik merk dat het meekletsen niet lukt en ik weet uit ervaring dat een niet actief lootje niet leuk is.
Ik heb helaas het enthousiasme van voorgaande edities niet gevonden en sla dus toch een jaartje over.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 18:50

Dat Parfumado abbo klinkt goed! Ik was ook op zoek naar een soort adventkalender met parfum, iemand daar tips voor?

Ik drink ook geen koffie, maar ben wel gek op verse thee. Ook daarbij geldt weer... Hoe zoeter hoe beter _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:02

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 19:06

Heeft de witte chocolademelk-fanclub zich al gemeld?