Vriend heeft afgelopen dinsdag een heel ernstig ongeval gehad (tegen volle snelheid in een vrachtwagen geknald), hij zou (fingers crossed allemaal!) vandaag naar huis mogen komen. Hij stelt het al bij al héél goed, zeker als je weet hoe de auto er nu uitziet.. Ik moet vandaag naar het wrak gaan kijken, ik vind het wel een beetje eng.
Ik heb het er maar druk mee haha, schoonmoeder reageerde door tickets naar huis te boeken (ze wonen in het buitenland) en zij zal een week bij ons logeren. Ik mag dus creatief aan de slag gaan, want wij hebben wel 2 slaapkamers maar maar 1 bed

Glitters - ik pas dit jaar denk ik haha, poezels enzo. Zwak excuus, ik weet het

Geurtjes zijn niets voor mij

Enkelbandjes vind ik wel leuk! Ik bedoel de sierraden, niet de enkelbanden die je krijgt omdat je een misdrijf gepleegd hebt

Kantoorspullen: ja! Ik heb een verslaving aan notitieboekjes, agenda's, ... Een leuke kalender om in de wc op te hangen is ook altijd welkom, ik ben echt nog oldskool haha. Hoeft niet mega groot te zijn, maar ik heb wel een beetje ruimte nodig om te kunnen schrijven

Oh, en zoals elk jaar: Santa, als jij in NL woont, kan ik pindasaus als dikke top meegeven! Die van jullie is veel lekkerder en goedkoper dan de onze in BE haha.