Secret Santa Surprise 2023

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:38

Linnie050 schreef:
Oh geweldig Rien Poortvliet
Jeugd sentiment
David de kabouter
Prachtig
Mooie tekeningen.

Oh hier ook fan van!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:57

fransje23 schreef:
Marjo schreef:
Ohh ik ben trouwens groot fan van Rien Poortvliet. Als je daar kaarten van vindt bijvoorbeeld, zijn die zeer welkom <3

Ook de boeken of heb je die allemaal al?

Ik heb alleen Het Brieschend Paard. Ik vind de boeken heel mooi maar wat ik zo snel gezien heb vallen die allemaal buiten het budget, dus daarom niet naar gevraagd.

Ik vind met name zijn dierentekeningen prachtig... Niet zozeer de kabouter, maar echt de wilde dieren... <3

Laura_1986

Re: Secret Santa Surprise 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 21:22

Hier ook iemand die geen dan is van iets of iemand. Dus merchandise word ik niet heel blij van.

Ik word wel blij van DIY pakketjes met wat creativiteit/knutselen. Ook reeds gemaakte armbandjes vind ik leuk, graag wel fijn en niet grof. Zelfgemaakte dingen vind ik ook heel leuk!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 21:27

Marjo schreef:
fransje23 schreef:
[quote="Marjo"
Ohh ik ben trouwens groot fan van Rien Poortvliet. Als je daar kaarten van vindt bijvoorbeeld, zijn die zeer welkom <3

Ik heb alleen Het Brieschend Paard. Ik vind de boeken heel mooi maar wat ik zo snel gezien heb vallen die allemaal buiten het budget, dus daarom niet naar gevraagd.

Ik vind met name zijn dierentekeningen prachtig... Niet zozeer de kabouter, maar echt de wilde dieren... <3[/quote]

Iemand hoeft maar eens geluk te hebben in een kringloop he? :j

Wbt merch, ik vind harry potter echt leuk maar hoef er geen snuitertjes van, net als marvel/dc/disney/star wars etc etc etc. Mijn huis staat al vol met grote lego bouwwerken met deze thema’s dat vind ik al erg genoeg :+ (maar je wil je vent ook zn hobby laten hebben haha)

Sierraden zijn niet heel erg aan mij besteed, heb 1 armband (erfstuk van mn oma), mn verlovingsring, set oorbellen en een ketting om haha. Die heb ik 364 dagen per jaar in/om en wijzigen nooit. Al het andere ligt maar in een la te liggen en mag misschien eens daglicht zien op hele speciale momenten.

Nog een andere flop voor mij; parfum! Mijn huid laat pakweg 90% van de parfums ruiken alsof ik door een bijenkorf ben gelopen vol honing… en als ik ergens niet blij van word is het de geur van honing haha
Zelfde probleem vaak ook met douche gel etc dus denk ook niet dat dat van mij hoeft. En hoe leuk ik bv bruisballen vind ik heb helaas geen bad :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 21:35

Ik vind het altijd eraan liggen wat het is qua merchandising. Als iets er 'goedkoop' (bij gebrek aan een beter woord) of kinderachtig uitziet dan zet ik het niet snel in m'n huis neer. Maar ik heb bijvoorbeeld wel een matchworn vitesseshirt ingelijst aan de muur hangen en schoenen van een favoriete speler in zo'n stolp staan.

Ik ben wel gek op harry potter. Een hp schilderijtje ofzo zou ik niet snel ophangen. Maar stel dat ik ergens een toverstaf op voet zou scoren of die zwevende kaarsen dat zou ik zo in m'n huis neerzetten/ophangen. Dit is meer als voorbeeld want qua budget is zoiets uiteraard onhaalbaar.

Zelfgemaakte dingen vind ik ook heel leuk. Dus santa als je creatief bent ga vooral lekker los :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:06

Parfum en douche spullen heb ik niet nodig, heb voldoende :)

Qua sierraden ook al grotendeels klaar. Enkelbandjes (met slotje zodat je ze af kan doen) vind ik altijd leuk en ik wil nog graag een ketting met een handje eraan. En een sleutelhanger voor aan mijn werk sleutel :')

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:09

Marjo schreef:
fransje23 schreef:

Ik vind met name zijn dierentekeningen prachtig... Niet zozeer de kabouter, maar echt de wilde dieren... <3

Rien ligt bij ons gewoon bij de kringloop!
Toevallig laatst voor een collega op de foto gezet.

Afbeelding

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:37

Leuk ik heb mezelf ook opgegeven!! Zou leuk zijn als ik weer mee mag doen

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 23:09

Hier is tweedehands uit de kringloop overigens ook welkom.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 23:23

Ik probeer wel een pakket samen te stellen die op mijn lootje is afgestemd. Toch leuker dan random wat dingen, denk ik.

Chocolade... :9

Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:33

Jorex schreef:
Hier is tweedehands uit de kringloop overigens ook welkom.

Ja ik ga voor duurzaam! Dus tweedehands dingen absoluut welkom, het liefst geen dingen van Shein bv. Zal zelf op die manier ook proberen voor mijn lootje te shoppen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:38

Parfum of bodymist hou ik wel van. Ik ben voornamelijk altijd wel gek op zoete geurtjes.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:53

Ik ben helemaal niet van de geurtjes :o sorry santa, ik heb het gevoel dat ik misschien als een negative nelly overkom die tegen alles nee zegt :+

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:16

Ik hou wel van geurtjes. Kan alleen niet goed omschrijven waar ik van hou... Black Opium en die paarse Alien vind ik bijvoorbeeld heerlijk maar geen idee hoe ik het moet omschrijven := Hammam, Sakura en Ayurveda van Rituals vind ik ook lekkere geuren. Sinaasappel geur vind ik dan weer niet lekker.

Ik zit nu al naar geschikte dozen te zoeken terwijl ik niet eens weet wat erin moet. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:18

Oja krijgen we dat weer. Ofwel m'n kerel gooit ze per ongeluk bij het oud papier of de katten nemen ze in beslag.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:18

Nala schreef:
Ik ben helemaal niet van de geurtjes :o sorry santa, ik heb het gevoel dat ik misschien als een negative nelly overkom die tegen alles nee zegt :+

Zo voel ik me momenteel ook :')

Als het een winter survival pakket is zit je wel echt 1000% goed

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:20

StonedRomy schreef:
Nala schreef:

Zo voel ik me momenteel ook :')

Als het een winter survival pakket is zit je wel echt 1000% goed

Ja!!! Bij mij ook! Perfect!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:29

Wil je deze keer geen boa, Urbanus? :))

zo een roze ofzo :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:30

_O- _O-

Een zwarte dan!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:33

Ik wil een beetje voorkomen dat ik hier een "dit wil ik wel" en "dit wil ik niet" opsomming van maak.

Maar een slang (of een boa) hoef ik niet zo nodig. Een vakantiehuisje op de Waddeneilanden mag wel trouwens, maar dat past er vast niet in.
Een oplossing voor m'n eeuwig lege bankrekening zou ook fijn zijn. Al zal dat vanzelf wat afnemen als ik klaar ben met m'n huis verduurzamen geloof ik.

Verder heb ik niet zoveel wensen. :D :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:46

Afbeelding

Maar dit is wel echt het liefste toetje ooit hoor ♡

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:48

Nee, doe mij maar creme brulee.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:09

Urbanus schreef:
[ [url=m/s88Idm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aaaah echt heel leuk <3
Ik heb zelf ook een Python regius gehad.. wel wildkleur.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:31

Urbanus schreef:
[ [url=m/s88Idm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik hou het wel bij mijn Japanse ratten… of zijn het eekhoorns als ze een mooie staart hebben?

Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:37

Goede om alvast een geschikte doos te bewaren! Ik ruim zelf altijd alles veel te snel op..

Die slang is wel een onwijs tof cadeau!! Toch hoef ik zelf geen levende have in mijn pakket :):) Parfum of bodymist daarentegen, heerlijk! Hoe zoeter de geur hoe beter *\o/*