Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_mandy schreef:Odin houd ook echt van voerspeeltjes. Hij kan daar serieus best geduldig en lang mee bezig zijn. Hij vind zijn brokjes krijgen uit een bak maar stom
Qua snacks lust hij ook echt bijna alles, vandaag gaf ik hem een buffelkauwplaat. Die nam hij super enthousiast aan, om vervolgens 2x er op te kauwen en te denken, noperuikt waarschijnlijk niet sterk genoeg. Maar verder heeft hij alles wat ik hem tot nu toe heb gegeven met enthousiasme gegeten (oren, vleesstrips, pees, kippenpoot, vis etc) hij heeft nog niet echt een voorkeur voor iets dus.
Wat voor hem momenteel een geweldig buiten speeltje is, is ‘the stick’ barkley. Hij vind het echt geweldig om daar mee te spelen. Ik wil uiteindelijk de hele familie sparen
Lau07 schreef:Ik zou wel willen weten wat iedereens absolute aanraders/holy grails zijn voor anderen. Wat vinden jullie honden zó leuk/fantastisch/lekker dat je vindt dat iedereen er kennis mee moet maken?
Lau07 schreef:Ik zou wel willen weten wat iedereens absolute aanraders/holy grails zijn voor anderen. Wat vinden jullie honden zó leuk/fantastisch/lekker dat je vindt dat iedereen er kennis mee moet maken?